Daliusj rašė:
Pas mane, pravažiavus trasoje apie 60 km iš pradžių atsiranda klaida ASP/ASR faulty ir iš karto išmeta kitą klaidą antipoliution faulty, skydelyje užsidega toks praslydimo lempukas ir varikliuko lempukas. Dingsta trauka. Kaime pastovėjus kelias valandėles užsikuriu variklį ASP/ASR faulty nebėra, lieka tik antipoliution faulty ir skydelyje lieka varikliuko lempukas ir service.
Pas mane beveik tas pats buvo per šalčius, tik niekur važiuot nereikėjo. Užkūrus, laisvąja eiga variklis purtydavosi, kaip vienas cilindras neveiktų. Jei pagazuoju iki ~2000 -- veikia tolygiai. Paskui po minutės kitos staiga "sugenda" katalizatorius ir/arba ASR/ASP, o variklis užgesinamas, t.y. net laikant akseleratorių, apsukos krenta ir variklis užgęsta. Paskui užkūrus ASR/ASP ir katalizatorius "susitvarko" ir lieka tik antipolution fault. Dar pastebėjau, kad kol sušyla -- beveik nėra traukos. Pradėt važiuot ar pakilt į kalną jau akseleratorių reikia išmint beveik iki dugno, antraip užgęsta variklis.
Atšilus orams, jau kelis kartu buvo susitvarkę ir jokių klaidų ar purtymusi. Bet, kai rytais vėl davė -5C, tai vėl variklis pasipurtydavo rytais (kokias 1-2 min.) ir vėl antipolution fault.
Spjoviau ir nesuku galvos - kuro sąnaudos normalios, trauka yra (kai sušyla).