Del to dyzeliuko 2.7, kiek matau geras auto ir nebrangiai. Del c5 x7 praktiskai galima nesukt galvos viskas ten paprastai ir pigiai tvarkosi,keiciasi ISSKYRUS varikli ir greiciu deze. siuos reiktu apziureti,pamatuoti kompresija, ivertinti turbinu bukle,paziureti ar neleidzia tepalo, ar solenoidai pavaru dezes dar geri. Bet abejoju ar Taurius ar bet kuris kitas apsiims ta daryti- tiesiog gaili laiko. As jamciau kaip uz tokia kaina jei tenkina dyzelis.
Su benzinais kitas reikalas- ten isvis nera ka ziuret,isskyrus pavaru deze jei automatas. variklis V6 - 35 EUR jei suges
Tas is mobile de turi idomia komplektacija- 19 coliu Adriatic ratus ir pilnai odini salona, bet.. nera nei pasildymo nei masazo.
Kobio citriukas -auksinis

kasdien matau kiek jis ji popina ir investuoja

Pas ji yra masazas ir pasildymas ir yra 3D navi drive navigacija -kas naudoja nepakeiciamas daktas, kitos navigacijos c5 x7 lyg zaisliukai palyginus su sia. Taip pat jo pati veliausia laida-vienas is paskutiniu isriedejusiu is salono c5 x7.
kartais mobile.de islenda neitiketinu variantu buvo 24 000km ridos exclusive c5x 2 litru benzinas mechanine uz 1999EUR vidutinio musimo.ta apcia diena parsidave.
Benzinu citriuku 3litriu istorija LT. mano ziniomis buvo tik trys-
1) Melynai pilkas- Kobio, buvusi valstybine masina
2) vilniuje juoda- pravienisniu pataisos namu direktoriaus valstybine ,kurioje greiciausiai kirkindavo sekretores(viskas nagais nudraskyta malonumo apogejaus akimirka greiciausiai)
dar yra buves auksinis - pranzuzijos ambasados, privalumas isgrezta skyle sparne-galima istatyt ne Prancuzijos o BC Zalgirio veliavas.
C5 x7 stebiu nemazai metu jau apie 3 metai kainos stabilizavosi pliki c5 1.6hdi kaip kainavo 13 000LT taip dabar kainuoja ~3800EUR
nemanau kad labai ir bekris kainos, exclusive pakrito- pries 3 metus siunkiai po 7000eur budavo, dabar yra.