edge rašė:
O kaip tarkim eksloptacijos brangumas lyginant su XM V6? Vis as neapsisprendziu, C5 II ir AR 159

Sveiki, esu naujas Citrinu pasaulyje kolkas

Iskeiciau 8metu italu patirti i prancuza

turejau ar 156,166, 146, Lancia Lybra, Kappa. Is varikliu bandziau 1,9-77kw, 1,9-85kw,2,4-100kw,2,4-110kw, 1,8TS, 2,0TS. Galiu pasakyti suzavejo labiausiai 1,9-85kw motoras. 159 jie eina 88kw kaip patys patwariausi. SOCH tehcnologija pasiteisina. Su dviem veleneliais eksploatacija brangoka ypac dirzu keitimas. beje 1,9 turi pranasuma pries 2,4 tiek kainos tvarkymo tiek ekonomijos. 1,9 nera brungaus itempejo kuris naujas kastuoja apie 400-600lt ir turi tendencija nueit po 50-70k km. Kuro sanaudos 2,4 salyginai patrauklios ypac trasoje iki 6ltr. Priklauso kaip vaziuosi dar. seip 1,9 ir 2,4 skirtumas apie 1,5ltr mieste ir apie 1ltr trasoje. Traukos atzvilgiu ir garso 2,4 visi pranasumai. Bet pasiemus 1,9-85kw su kintama geometrija nelabai nusileidzia 2,4 103kw o 100kw 2,4 netgi deda. Daug kas priklauso nuo bukles variklio ir tarpines tarp wairo ir sedynes. Seip ar eksploatacija tikrai nera brangi. Gal daugiau 166 vaziuokles yra ka patwarkyti bet juk tai einamas dalykas. O mazgai visi kiti yra nesudetingi. Nesiulyciau imti nei vieno automato. Persedau tik uzvakar prie c5 2,0HDi ir esu kolkas patenkitas labai
