WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Automatinės pavarų dėžės
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=11919
Puslapis 113

Autorius:  Socrat [ Lie 06 2007, 21:48 ]
Pranešimo tema:  Automatinės pavarų dėžės

Kiek žinau, pirmieji C5 su 2.0 HDI varikliu, turėjo labai silpnas pavarų dėžes, nes jas berods prancūzai gamino? :? Pataisykit, jei klystu. Ir žinau, kad 2.2 HDI automatai jau geresni. (kas juos gamino?) Ir nuo ko tai priklauso?
Bet labiausiai tai mane domina ne tie senieji, o naujesni C5 ir jų pavarų dėžės. Kalbu apie restailintus, t.y. einančius nuo 2004 pabaigos. Gal kas gali suteikt informacijos su kokiais HDI varikliais, kokios automatinės pavarų dėžės komplektuojamos, kieno gamybos ir kaip su patikimumu?

Iš anksto dėkoju.

Autorius:  as [ Lie 07 2007, 16:39 ]
Pranešimo tema: 

2.2 HDi ir 3.0i turejo ZF dezes.
Visi like varikliai komplektuojami su AL4 (PSA ir Renault bendras kurinys) iki siol.
Pas atnaujintus C5 situacija tapati (isskyrus naujausia 2.2 HDI biturbo)

Autorius:  as [ Lie 08 2007, 19:17 ]
Pranešimo tema: 

Socrat rašė:
as rašė:


O biturbo tada su kokia dėže? O tai tos ZF dėžės pakankamai patikimos? Kiek laiko 100000, ar 200000?


Aisin Warner.
Patikimos. tikrai daugiau nei 200k

Autorius:  Augius [ Lie 30 2007, 14:29 ]
Pranešimo tema: 

Borg Warner i restailintus c5 pradetos deti tik veliau (gal nuo 2006 m). Iki to laiko dar suspejo prigaminti su 4 pavaru AL4 tipo, kurios yra labai, svelniai tariant, kaprizingos ir ju nebegamina. Po to detos Borg Warner 6 pavaru dezes. Ir patvarios ir .t.t. tai tiek...

Autorius:  as [ Lie 30 2007, 16:00 ]
Pranešimo tema: 

Yra nevisai taip.
AL4 gamina iki siol ir komplektuoja kartu su varikliais iki 2l.
Kadangi AL4 deze yra nepajegi perduoti 2.2 hdi ir 3.0i varikliu sukimo momento, sie varikliai komplektuojami su ZF arba Aisin Worner dezemis (ne Borg Warner (supainiojau priestai rasydamas))

Autorius:  Augius [ Lie 30 2007, 17:19 ]
Pranešimo tema: 

na dabar ir man aiskiau, nes informacija labai paini... juk 2.2HDI 136 variklis turejo net maziau arkliu negu 2.0HDI 138 variklis. Tik naujuose 2,2 HDI yra 170 ag. Taigi iseina taip (pataisykit jei neteisus):

2.0 138 HDI - AL4 (tos kur labai nepatikimos :roll: )
2.2 HDI 136 (nebegaminamas nuo 2005m??) - 4HP20
2.2 HDI 170 - AM6
3.0i V6 210 - AM6

:?: :?: :?: :?:

Autorius:  Socrat [ Rgs 03 2007, 21:00 ]
Pranešimo tema: 

Pasistojo naujas klausimas. Žinau, kad su vokišku šiknakračiu buvo analogiška situacija, kaip ir su C5 2.0 HDI, t.y. automatai visai nelaikydavo, bet visi juos vistiek pirkdavo, nes gana lengvai taisydavosi jie, arba buvo kuo pakeist. Gal kam teko kariaut su C5 2.0 HDI automatine dėže? Kaip pavyko remontas? Kiek kaštavo? Ir šiaip visa papildoma informacija yra laukiama. :wink:

Autorius:  Socrat [ Rgs 07 2007, 17:02 ]
Pranešimo tema: 

Auuuuuuuuuuu.. Ir šiaip dar įdomu, tai tarkim Xantijoj 2.0 HDI irgi nelaiko automatinės dėžės?

Autorius:  Paulius [ Rgs 07 2007, 21:55 ]
Pranešimo tema: 

deze 4Hp20 kuri eina pas C5 2.2hdi gera, o AL4 bloga, pas 2.0Hdi ir 1.9TD

Autorius:  proffanas [ Rgs 08 2007, 06:46 ]
Pranešimo tema: 

Paulius rašė:
kazkaip neteko matyti Xantia Hdi automato.

Todėl, kad tokių nebuvo :)
Xantijos nei HDI, nei 2.1TD gamykliškai nėjo su APD.

Autorius:  Bosas [ Spa 24 2007, 10:34 ]
Pranešimo tema: 

As pats uzsiimineju atomatais. Juos perrinkineju.
Ir galiu pasakyti tike keiskite tepalus kas 50 kkm ir pilkite gerus ir tokie klausimai jusu nekamuos.

95 % automato budu prasideda del tepalu.

Autorius:  as [ Spa 24 2007, 18:19 ]
Pranešimo tema: 

Bosas rašė:
As pats uzsiimineju atomatais. Juos perrinkineju.
95 % automato budu prasideda del tepalu.


Teisingas pastebejimas.
O bet taciau pvz. isstatyti AL4 dezei tepalo lygi garazo salygomis, be diagnostikos prietaiso (rodancio dezes tepalo temperatura) yra sudetinga. Keisti reikia butent prie 70 laipsniu, nes lygis priklausomai nuo temperaturos stipriai svyruoja.
O neteisingai isstatytas tepalo lygis (AL4 dezei leidziama paklaida +/- 50 ml) gali padaryti daugiau bedos nei purvinas tepalas.

Autorius:  Bosas [ Spa 24 2007, 22:44 ]
Pranešimo tema: 

lygis i didesne puse yra giliai dzin

je bus per mazai tuotet blogai

i didesne puse galima ir iki 0,5 ltr virsyti gal ir net iki 1 ltr ir nieko nenutiks

Autorius:  Bosas [ Spa 25 2007, 21:06 ]
Pranešimo tema: 

Karolisxm rašė:
pats maciau kaip meistrai vargo su c5 hdi aftomatu, bet ten kazkas su programine yranga buvo lyg ir sake perrasinejo jau kelis kartus ir vel nusoka, begius meto beveik kaip papuola ir niekas nezino kaip sutvarkyti, taigi manau aftomatas SUDAS


Stipriai klysti kai meistrai pridirba grybu tai ir begius meto kaip papuola.

Iki skausm pazystama situacija.

Autorius:  xamas [ Spa 26 2007, 08:28 ]
Pranešimo tema: 

Karolisxm rašė:
pats maciau kaip meistrai vargo su c5 hdi aftomatu, bet ten kazkas su programine yranga buvo lyg ir sake perrasinejo jau kelis kartus ir vel nusoka, begius meto beveik kaip papuola ir niekas nezino kaip sutvarkyti, taigi manau aftomatas SUDAS

Nezinau kas sudas, as ta pati apie mechanine galiu pasakyt :) Viskas priklauso nuo vadeliotojo, na ir dar deze gali sugest del gamyklinio broko arba susidevejimo del dideles ridos, kas beje ir taip aisku. Aij dar dezes genda nuo profmeistru darbo :wink:

Puslapis 113 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/