WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 silumos reguliatorius
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=12389
Puslapis 11

Autorius:  Edga_c5 [ Rgs 02 2007, 17:36 ]
Pranešimo tema:  C5 silumos reguliatorius

Sveiki.Naujas elektros navarotas,nustacius vairuotojo puseje temperatura is 23c iki 16c vis tiek pucia karsta ora.Keleivio puseje viskas ok, o vairuotojo kiek bereguliuotum ar junginetum a/c vistiek pucia karsta ora.Gal kam buvo taip nutike?
C5 2001 2HDI

Autorius:  arix'as [ Rgs 02 2007, 17:47 ]
Pranešimo tema: 

Užstrigo sklendė arba numirė žingsninis varikliukas (aktuatorius kitaip vadinamas). Greičiausiai antras variantas.

Autorius:  Edga_c5 [ Rgs 02 2007, 18:06 ]
Pranešimo tema: 

Gali buti,nors anksciau buvo taip nutike,tai besukinant buvo pasitaise.O jeigu sklende,tai gal zinai per kur lengviau prisikasti iki jos?

Autorius:  arix'as [ Rgs 03 2007, 08:37 ]
Pranešimo tema: 

Jei numirė varikliukas, tai ką ten taisyti, nebent pervynioti :roll: O sklendė ir varikliukas yra... kaip čia pasakius... ranką užkišus aukštyn virš akseleratoriaus ir bandant pasiekti radiją gal pasiseks pagriebti.

Autorius:  Edga_c5 [ Rgs 05 2007, 16:58 ]
Pranešimo tema: 

Jeigu but numires varikliukas arba uzstrigus sklende,as manau besukinant neatsistatytu i pradine padeti.

Autorius:  Kvanke [ Rgs 09 2007, 15:26 ]
Pranešimo tema: 

Man buvo taip nutikę. Maniau reiks kažką labai brangaus keisti, bet nuvežiau pas meistriukus - jie man už ačiū parodė kaip galima pačiam susitaisyti.
Pirmiausia reik sukelti temperatūrą iki maksimumo, o pūtimo galingumą iki minimumo, tada išjungti degimą. Po to reik užkurti ir nekeičiant pūtimo galingumo iš lėto po vieną laipsnį mažinti temperatūrą iki žemiausios reikšmės. Po tokios operacijos pas mane viskas susitvarkė.
Ir dar patarimas - nežaisti su temperatūra, kai ventiliatorius įjungtas visu galingumu.

Autorius:  marrijonas [ Rgs 10 2007, 10:39 ]
Pranešimo tema: 

Yra sugadinta "šarnyrinė" jungtis tarp actuatoriaus ir sklendės.
Reikia keisti Remontinį actuatoriu su prailginta jungtimi ir ko skubiau, kol visiskai nesugadino sklendės.
Detalės Nr. 6447 TK
VERSION - YYYY - C5HU0WQ0 - DATE © Copyright Automobiles Citroën Page /

1
Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning
C5HU0WQ0 Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning
INFO'RAPID C5
8
AFTER SALES DEPARTMENT
VEHICLE QUALITY SUBSIDIARIES/RD
Responsable des ateliers
Citroën Authorized Repair centres No.27

CONCERNED
CITROËN C5 equipped with fully automatic air conditioning up to RPO 9940.
FINDINGS
Permanent warm air coming from the LH side of the air conditioning.
DIAGNOSIS
Possible cause.
The toothing driving the air distribution flap on the LH side of the air conditioning (1) is damaged.
The distribution flap is no longer being driven by the control reduction motor.
AFTER-SALES REMEDY
Replace the reduction motor (2) for driving the LH air distribution flap.
Fit a reduction motor with longer toothing that will drive the flap despite the partial damage of the flap´s toothing.
Operating procedure:
Obtain from Replacement Parts , a reduction motor, Part No. 6447 TK.
N.B. : Fitting the reduction motor with longer toothing necessitates the partial removal of the dashboard.
Remove the original reduction motor.
Clean the flap drive housing.
Fit the new reduction motor.

Figure: : c5hq00td

Labour code: 4939 9999.
Invoicing time: 3.30H.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/