WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 14:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 31 2007, 18:03 
Numatomas variantas - sedanas, 2,2 dyzelis. Patarkit, kur labiausiai žiūrėt, kad nenusipirkt broko :)
Nu ir šiaip pliusus- minusus pavardinkit šito modelio.
Dėkingas iš anksto.
P.S. Su NAujais Metais visus ir visas citriniukus ir citrinas.
(Buvau XMistas, po naujų kogero tapsiu Cpenktistu :))


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2007, 19:17 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Šitie jau taip :)... Visos bėdos bus tik sudevėjimas, vistiek bus nemažiau 150 000 km nubėgęs, o tai reiškia, kad profilaktika jau viskam reikalinga. Nebent tai bus buvusi pensiniko auto, kuris pasimirė, o jo vaikaičiai su BMW vėžinasi.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 12:37 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
Xmistas rašė:
ar įmanoma atsukti spidometrą ant Cpenkto?

Imanoma!


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 12:39 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Xmistas rašė:
Ziurimas variantas- 85kkm prabėgęs. Ar tai gali būti teisybė, t.y. ar įmanoma atsukti spidometrą ant Cpenkto?


Viską įmanoma, reikia lysti prie servisinio skaitliuko - va ten ir bus visa teisybė. Bet galėjo būti muštas, tada ir nespėjo savo kilometrų susukti :).

Rolio 2005 C5 kai pirko rodė apie 160 000 ar 180 000 km. Važiuoja europėnai su dyzeliais, nelaiko jų garažuose.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 17:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Reikia jungtis prie kompo ir žiūrėti. O atsukti įmanoma visoms mašinoms, taigi ir C5'am.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 18:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
jei sukejas gerai ismano savo darba tai net ir su kompu nieko nepamatys, bet daugumai sukeju svarbu tai kas matoma skydelyje.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 22:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Viskas nuo "sukėjui" mokamos sumos :wink: pvz. BMW kilometražas, jei teisingai pamenu, penkiose vietose įrašomas, ir atitinkamai kainuoja nuo atsukimo lygio.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 09:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
2.2 su 98kW ir jeigu dar automatas (eina tik 4 laipsniu) - prasciausia ka citroen gamino is c5 dyzeliu. Idealiausias variantas butu naujasis 2l 100kw ir 6 laipsniu automatas.

Automatas - vaziuoja sklandziai, bet be tepalo atsviezinimo laiko apie 250kkm - realiai esu jau mates c5 II pralekusiu po 240kkm.

Variklis - jeigu paziuretum i velavimo tema dyzeliu skiltyje - 2.2hdi 98kW yra patys opiausi sios problemos kaltininkai, jiem tai pradeda reikstis 150-200kkm srityje - priklausomai nuo vaziavimo salygu. Vaziavau su 160kkm nubegusiu - dar nesijaute, galbut ka patvarke, bet zinant jog variklis ir deze ta pati, abejociau, nors ir yra smulkiu pakeitimu.

Pakaba - iki 250kkm hidraulika nerodo kaprizu, bildesiai prasideda prie 120kkm, bet juos pasalint nera sudetinga ir brangu.

Elektronika - priklausomai nuo oro salygu sugenda park tronic davikliai, kolkas vieneto kaina 330lt, bet yra prosvaisciu, jog atpigs. Dar yra bedu su keletu davikliu, bet rimciausiai ka teko matyt - ESP klaidos, del blogo vairo ziedo, kuris kainuoja nemenkai.

Rida - sukama, be ikalciu, realiai galima matyti tik tiek, kad sukta, o kiek buvo - pasakytu tik servisas, uzrasytas garantinio knygutej (jeigu masina buvo aptarnauta jame).

Del ridos - atkreipkit demesi i FAP filtra, kiek realiai yra jame skyscio, nes 1l kaina apie 200lt ir kiek kemsasis katalitikas (pajungus kompiuteri matosi). 2.2 hdi dar reiktu ziureti purkstuku issibarstyma.

Dauzymas - jeigu maza rida, gali buti dauzyta - labai atidziai apziurekit atsatymo kokybe, nes teko matyt daug "priburtu" automobiliu, kurie vis ieskodavo slieku, del visokiu suspaustu laidu pyniu ir t.t.

O svarbiausia - bendra automobilio bukle, gali jis ir daugiau but nulekes, bet svarbu - tvarkingai vaziuotu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 21:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
2.2HDI automatas sklandziai vaziuoja ir po 400kkm

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 02 2008, 23:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Paulius - vienetai... Realiai patys prekiaujam tais c5 nemazai ir privengiam butent 2.2hdi automatu - nes didziausia tikimybe turet bedu.
Automatine deze yra gerai ir vaziuoja daug - jeigu nuolat atsviezini tepalus, taciau savom akim teko matyt c5 kuriam po pirmo aptarnavimo tepalai variklyje isvis nebuvo keisti 80kkm...pasibaige aisku servise sita kelione, bet is esmes - prieziura yra viskas.
O 2.2hdi varikliai retai tiek vaziuoja, nebent ten jau karta keisti visi purkstukai ir turbina.
Isimtis tai ne taisykle. Zinau Berlingo 2l hdi, nulekusi 320kkm ir vaziuojant geriau nei daugelis nubegusiu 100-150kkm - ir kas ? tikimybe toki nusipirkti lygi 1 is 100.

607 yra didesne tikimybe gauti daugiau nuvaziavusi. Vaziuoja kieciau, taciau garso izoliacija geresne.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 07:50 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
nzn ar gal ir tiesa jog isimtios ben man taip buvo, ir variklis su perdegusiom pakaitinimo zvakem iki -15C vesdavosi. O turbina su purkstukais keista buvo ar ne nzn, nes garantiniai aptarnavimai iki 175.000km buvo, o per juos tik FAPas pakeistas buvo, o turbinos ir pan. neliestos.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 09:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
HDi isties gerai kuriasi be zvakiu :) Pas puse diagnozuotu neveikia bent kelios zvakes...su -15 gal perdeta, bet be zvakiu kuriasi -5 -10 ribose.

Taciau, is 15 realiai ciupinetu atvaziavusiu i Lietuva c5/c8/607 2.2hdi - automatai lagino gal 80%, su turbinos defektu buvo 4, purkstuku - 3, variklio defektai - 2.

Jeigu priziureta - tarnaus gerai, taciau dazniausiai Lietuvoje mes gaunam virs 200kkm nubegusias masinas, kurias retas vokietis/prancuzas nors kiek myli..

2l hdi su tokiais defektais pasitaiko labai retai, 2l hdi 100kw - dar nepasitaike (pas anuos tik turbinos slangos seniau turejo polinki trukti), 1.6hdi prie 250kkm siurbliai durniuoja, bet laimei 1.6hdi dar retas tiek nubeges buna.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2008, 10:14 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
taurius rašė:
Paulius - vienetai... Realiai patys prekiaujam tais c5 nemazai ir privengiam butent 2.2hdi automatu - nes didziausia tikimybe turet bedu.


patys prekiaujat ir nezinot, kad C5 2.2 dyzeliai turi 4HP20 (ZF gamintojo) automatus, kurie yra tikrai patikimi. Mazesni varikliai turi AL4 (PSA - Renault) dezes, del kuriu patikimumo dar butu galima gincytis.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 00:08 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Viska mes zinom ir remontuojam tas 4HP20 dezes. Nieko pries jas neturiu, taciau kaip jau minejau, jeigu tepalu neatsviezini - remontuoji ta deze po vidutiniskai 250kkm. Taciau zinant 2.2hdi lagus - tas variklis ir automatine deze yra bloga kombinacija, o naujo modelio C5 2.2hdi 98kW nekomplektuojami su mechanika.

AL4 isvis stebuklas, kuri reik ratais apeit :) Taciau cia kalbam apie C5 po 2004.12 ir jie jau nekomplektuojami su 2l hdi 107ag ir AL4 deze.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2008, 01:18 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Tai vis dėl to, kaip ten su ta 2.2 automatine dėže? Keičiami (dapilami) joje teplai (filtrai) ar ne? Nes čia kažkas minėjo kad ten tepalai nedapilami? Jei keičiami, tai gal kas kainose orientuojatės, ir galite pasakyti, kiek tai kainuotų? Nes maniškis kaip tik prabėgęs 246.000 ...

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 47 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007