WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Žadu įsigyti C5, 2005 metų. Į ką kreipti didžiausią dėmesį?
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=13665
Puslapis 13

Autorius:  Xmistas [ Gru 31 2007, 18:03 ]
Pranešimo tema:  Žadu įsigyti C5, 2005 metų. Į ką kreipti didžiausią dėmesį?

Numatomas variantas - sedanas, 2,2 dyzelis. Patarkit, kur labiausiai žiūrėt, kad nenusipirkt broko :)
Nu ir šiaip pliusus- minusus pavardinkit šito modelio.
Dėkingas iš anksto.
P.S. Su NAujais Metais visus ir visas citriniukus ir citrinas.
(Buvau XMistas, po naujų kogero tapsiu Cpenktistu :))

Autorius:  xminde [ Gru 31 2007, 19:17 ]
Pranešimo tema: 

Šitie jau taip :)... Visos bėdos bus tik sudevėjimas, vistiek bus nemažiau 150 000 km nubėgęs, o tai reiškia, kad profilaktika jau viskam reikalinga. Nebent tai bus buvusi pensiniko auto, kuris pasimirė, o jo vaikaičiai su BMW vėžinasi.

Autorius:  Haris [ Sau 01 2008, 12:37 ]
Pranešimo tema: 

Xmistas rašė:
ar įmanoma atsukti spidometrą ant Cpenkto?

Imanoma!

Autorius:  xminde [ Sau 01 2008, 12:39 ]
Pranešimo tema: 

Xmistas rašė:
Ziurimas variantas- 85kkm prabėgęs. Ar tai gali būti teisybė, t.y. ar įmanoma atsukti spidometrą ant Cpenkto?


Viską įmanoma, reikia lysti prie servisinio skaitliuko - va ten ir bus visa teisybė. Bet galėjo būti muštas, tada ir nespėjo savo kilometrų susukti :).

Rolio 2005 C5 kai pirko rodė apie 160 000 ar 180 000 km. Važiuoja europėnai su dyzeliais, nelaiko jų garažuose.

Autorius:  arix'as [ Sau 01 2008, 17:53 ]
Pranešimo tema: 

Reikia jungtis prie kompo ir žiūrėti. O atsukti įmanoma visoms mašinoms, taigi ir C5'am.

Autorius:  Paulius [ Sau 01 2008, 18:03 ]
Pranešimo tema: 

jei sukejas gerai ismano savo darba tai net ir su kompu nieko nepamatys, bet daugumai sukeju svarbu tai kas matoma skydelyje.

Autorius:  arix'as [ Sau 01 2008, 22:34 ]
Pranešimo tema: 

Viskas nuo "sukėjui" mokamos sumos :wink: pvz. BMW kilometražas, jei teisingai pamenu, penkiose vietose įrašomas, ir atitinkamai kainuoja nuo atsukimo lygio.

Autorius:  taurius [ Sau 02 2008, 09:05 ]
Pranešimo tema: 

2.2 su 98kW ir jeigu dar automatas (eina tik 4 laipsniu) - prasciausia ka citroen gamino is c5 dyzeliu. Idealiausias variantas butu naujasis 2l 100kw ir 6 laipsniu automatas.

Automatas - vaziuoja sklandziai, bet be tepalo atsviezinimo laiko apie 250kkm - realiai esu jau mates c5 II pralekusiu po 240kkm.

Variklis - jeigu paziuretum i velavimo tema dyzeliu skiltyje - 2.2hdi 98kW yra patys opiausi sios problemos kaltininkai, jiem tai pradeda reikstis 150-200kkm srityje - priklausomai nuo vaziavimo salygu. Vaziavau su 160kkm nubegusiu - dar nesijaute, galbut ka patvarke, bet zinant jog variklis ir deze ta pati, abejociau, nors ir yra smulkiu pakeitimu.

Pakaba - iki 250kkm hidraulika nerodo kaprizu, bildesiai prasideda prie 120kkm, bet juos pasalint nera sudetinga ir brangu.

Elektronika - priklausomai nuo oro salygu sugenda park tronic davikliai, kolkas vieneto kaina 330lt, bet yra prosvaisciu, jog atpigs. Dar yra bedu su keletu davikliu, bet rimciausiai ka teko matyt - ESP klaidos, del blogo vairo ziedo, kuris kainuoja nemenkai.

Rida - sukama, be ikalciu, realiai galima matyti tik tiek, kad sukta, o kiek buvo - pasakytu tik servisas, uzrasytas garantinio knygutej (jeigu masina buvo aptarnauta jame).

Del ridos - atkreipkit demesi i FAP filtra, kiek realiai yra jame skyscio, nes 1l kaina apie 200lt ir kiek kemsasis katalitikas (pajungus kompiuteri matosi). 2.2 hdi dar reiktu ziureti purkstuku issibarstyma.

Dauzymas - jeigu maza rida, gali buti dauzyta - labai atidziai apziurekit atsatymo kokybe, nes teko matyt daug "priburtu" automobiliu, kurie vis ieskodavo slieku, del visokiu suspaustu laidu pyniu ir t.t.

O svarbiausia - bendra automobilio bukle, gali jis ir daugiau but nulekes, bet svarbu - tvarkingai vaziuotu.

Autorius:  Paulius [ Sau 02 2008, 21:04 ]
Pranešimo tema: 

2.2HDI automatas sklandziai vaziuoja ir po 400kkm

Autorius:  taurius [ Sau 02 2008, 23:54 ]
Pranešimo tema: 

Paulius - vienetai... Realiai patys prekiaujam tais c5 nemazai ir privengiam butent 2.2hdi automatu - nes didziausia tikimybe turet bedu.
Automatine deze yra gerai ir vaziuoja daug - jeigu nuolat atsviezini tepalus, taciau savom akim teko matyt c5 kuriam po pirmo aptarnavimo tepalai variklyje isvis nebuvo keisti 80kkm...pasibaige aisku servise sita kelione, bet is esmes - prieziura yra viskas.
O 2.2hdi varikliai retai tiek vaziuoja, nebent ten jau karta keisti visi purkstukai ir turbina.
Isimtis tai ne taisykle. Zinau Berlingo 2l hdi, nulekusi 320kkm ir vaziuojant geriau nei daugelis nubegusiu 100-150kkm - ir kas ? tikimybe toki nusipirkti lygi 1 is 100.

607 yra didesne tikimybe gauti daugiau nuvaziavusi. Vaziuoja kieciau, taciau garso izoliacija geresne.

Autorius:  Paulius [ Sau 03 2008, 07:50 ]
Pranešimo tema: 

nzn ar gal ir tiesa jog isimtios ben man taip buvo, ir variklis su perdegusiom pakaitinimo zvakem iki -15C vesdavosi. O turbina su purkstukais keista buvo ar ne nzn, nes garantiniai aptarnavimai iki 175.000km buvo, o per juos tik FAPas pakeistas buvo, o turbinos ir pan. neliestos.

Autorius:  taurius [ Sau 03 2008, 09:30 ]
Pranešimo tema: 

HDi isties gerai kuriasi be zvakiu :) Pas puse diagnozuotu neveikia bent kelios zvakes...su -15 gal perdeta, bet be zvakiu kuriasi -5 -10 ribose.

Taciau, is 15 realiai ciupinetu atvaziavusiu i Lietuva c5/c8/607 2.2hdi - automatai lagino gal 80%, su turbinos defektu buvo 4, purkstuku - 3, variklio defektai - 2.

Jeigu priziureta - tarnaus gerai, taciau dazniausiai Lietuvoje mes gaunam virs 200kkm nubegusias masinas, kurias retas vokietis/prancuzas nors kiek myli..

2l hdi su tokiais defektais pasitaiko labai retai, 2l hdi 100kw - dar nepasitaike (pas anuos tik turbinos slangos seniau turejo polinki trukti), 1.6hdi prie 250kkm siurbliai durniuoja, bet laimei 1.6hdi dar retas tiek nubeges buna.

Autorius:  as [ Sau 03 2008, 10:14 ]
Pranešimo tema: 

taurius rašė:
Paulius - vienetai... Realiai patys prekiaujam tais c5 nemazai ir privengiam butent 2.2hdi automatu - nes didziausia tikimybe turet bedu.


patys prekiaujat ir nezinot, kad C5 2.2 dyzeliai turi 4HP20 (ZF gamintojo) automatus, kurie yra tikrai patikimi. Mazesni varikliai turi AL4 (PSA - Renault) dezes, del kuriu patikimumo dar butu galima gincytis.

Autorius:  taurius [ Sau 04 2008, 00:08 ]
Pranešimo tema: 

Viska mes zinom ir remontuojam tas 4HP20 dezes. Nieko pries jas neturiu, taciau kaip jau minejau, jeigu tepalu neatsviezini - remontuoji ta deze po vidutiniskai 250kkm. Taciau zinant 2.2hdi lagus - tas variklis ir automatine deze yra bloga kombinacija, o naujo modelio C5 2.2hdi 98kW nekomplektuojami su mechanika.

AL4 isvis stebuklas, kuri reik ratais apeit :) Taciau cia kalbam apie C5 po 2004.12 ir jie jau nekomplektuojami su 2l hdi 107ag ir AL4 deze.

Autorius:  ArvydasAS [ Sau 04 2008, 01:18 ]
Pranešimo tema: 

Tai vis dėl to, kaip ten su ta 2.2 automatine dėže? Keičiami (dapilami) joje teplai (filtrai) ar ne? Nes čia kažkas minėjo kad ten tepalai nedapilami? Jei keičiami, tai gal kas kainose orientuojatės, ir galite pasakyti, kiek tai kainuotų? Nes maniškis kaip tik prabėgęs 246.000 ...

Puslapis 13 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/