WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 14:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Galinių svirčių guoliai
StandartinėParašytas: Kov 05 2008, 16:10 
Gal kas zinote ar imanoma paciam pasikeisti guoliukus? nes kuo toliau tuo baisiau daros, anksciau tik stovinciui mano citrukui keiciantis auksciui sugirgzdedavo, o dabar vaziuojant visokius garsus leidzia.. o kaip ir pigiau noretusi su tuo reikalu prasisukti.. Gal kas bandet tai daryti?gal ka patartumete?
Is anksto dekui.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2008, 14:28 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 06 2008, 14:25
Pranešimai: 80
Miestas: Kaunas
Teko keisti guolius. parduotuveje pasiule 400lt vien tik uz darba, o uz 360lt pats pasikeiciau guolius. aisku darbo buvo bet viskas pavyko puikiai.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 06 2008, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
siaip parduotuvese bent pas mus nekeicia nei guoliu nei kitu daliu, gal ten servisas buvo?
o siaip guoliai eina kaip ir Bx, Xantia ar XM. tik pacios aseles kitiokios bet ir jas perkant naujas nesusidaro 360Lt.
Pasikeisti imanoma paciam ne tik guoliukus, servisuose juk zmones dirba :)

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 07 2008, 07:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 06 2008, 14:25
Pranešimai: 80
Miestas: Kaunas
nu taip taip, servisas nu beveik tas pats. aisku 360 kainavo abiems ratams.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 07 2008, 14:44 
bet tai ten nereik jokiu mandru yrankiu?raktais, atsuktuvu ir plaktuku darba man pavyktu padaryti? :) o pirktis reik tik guoliukus ar dar kas prie ju turetu buti? siaip citroena turiu tik keli menesiai ir niekad su jais neteko susidurti, tad del to ir problemele iskilo.. buciau lietuvoj tai ko gero servizan varyciau, visgi per pazystamus gal pigiau gautus, o cia tai lupa uz tokius darbus nerealius pinigus ir dar darbo iki galo nepadaro, palieka tai varztus nedaverztus tai vel ka...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 11 2008, 18:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 06 2008, 14:25
Pranešimai: 80
Miestas: Kaunas
nieko ten mandro tik as tarp ratu skersini nueminejau kad lengviau prieiciau tai reikejo tvirtos zvaigzdutes. nes paprasta luzo. uz zvaigzdute suplojau dar 40 lt.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 14 2008, 23:55 
440 lt. vienas torcionas darbas+ medžiagos (orginalios) t.y. guolis, ašis, riebokšliai, veržlės. Autovigrida.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 15 2008, 07:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
_direktorius_ rašė:
nieko ten mandro

Nagi, nagi?...
Su kuo išėmei išorinę, svirtyje įpresuotą guolio apkabą? Su kuo sureguliavai naujų guolių įtempimą? Ar pas tave tam skirti įrankiai skaitosi visai kasdieniniais; šalia lovos ant žurnalinio staliuko voliojasi? :roll: . Ar keisdamas paprasčiausiai neturėjai supratimo, ką darai, ir po pusmečio tuos jau numirusius naujuosius guolius vėl keisies?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 15 2008, 08:54 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 04 2007, 19:52
Pranešimai: 92
Miestas: Kaunas
nagi nagi papsakok apie ta guoliu reguliavima


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 15 2008, 09:00 
man uzvakar pakeite tai uz guoliuka sumokejau 150 lt,pakeite man itempimo guoli,sarnyra ir rato guoli,uz visa darba sumokejau 100 lt.dirbo nuo 8.30 iki11 val.paziurejau kaip keite jei ant duobes pats keistum tai pusdieni tikrai uzgaisi


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 18 2008, 17:23 
Na pasiskaites tai ka parasete kazkaip nelabai laikosi tas noras paciam pasikeisti... O gal kas bandet pries parduodami ten kaip sutepti? :D na kad nors kuri laika negirgzdetu.. Prizadu lietuviams nepardavineti :) bet tai garsas tikrai nemalonus, geda is masinos jau belipti kur prie parduotuves atvaziavus :?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2008, 00:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 14:23
Pranešimai: 12
Miestas: Silute-Kaunas
proffanas rašė:
Nagi, nagi?...
Su kuo išėmei išorinę, svirtyje įpresuotą guolio apkabą? Su kuo sureguliavai naujų guolių įtempimą? Ar pas tave tam skirti įrankiai skaitosi visai kasdieniniais; šalia lovos ant žurnalinio staliuko voliojasi? :roll: . Ar keisdamas paprasčiausiai neturėjai supratimo, ką darai, ir po pusmečio tuos jau numirusius naujuosius guolius vėl keisies?


Gal galetum papasakot placiau apie siu guoliu keitimo ipatumus? :) pas mane irgi girgzdejimas atsirado.

_________________
C5 2,0 HDI Exclusive, bumerangas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2008, 07:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Čia ne tas darbelis, kurį vertėtų atlikinėti pačiam...

Kūginiai (o svirtyse būtent tokie) guoliai yra iš dviejų dalių: išorinė apkaba ir vidinė apkaba su separatoriumi ir ritinėliais. Vidinė dalis, jei suėsta, iškrenta pati; arba išsimauna su ašele. Išorinė apkaba, kuri būna suėsta, yra įpresuota svirtyje, o ją išpresuoti be spec.įrankių, nesugadinant vidinio svirties paviršiaus-be šansų (apkabą pažymėjau raudonai). Įpresavimui irgi reikalingas spec. įrankis ar bent atitinkamo diametro vamzdžio gabalas. Dėti naują vidinę dalį į seną suėstą apkabą-monkės biznis; po 20-30kkm tenka vėl keisti guolius, ir šįsyk jau pas meistrus.

Kadangi guoliai kūginiai, jų įtempimas turi būti tiksliai sureguliuotas (tas pažymėta juoda rodykle; iškarpa iš XM manualo. Svirčių konstrukcija visuose citruose bemaž vienoda). XMui su jo siluminine svirtimi ašelė turi išsikišti už dangtelio plokštumos ~0,15mm; Xantijos, kurios šakės špižinės, ~0,3mm. Su C5 reikalų neturiu, tai ir jų įtempimo neatsimenu. Blogai sureguliavus įtempimą, guoliai numiršta daug kartų greičiau, nei normaliai.

Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2008, 20:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 14:23
Pranešimai: 12
Miestas: Silute-Kaunas
Dekui uz info :)

Keisiu ne pats, bet ten, kur keis, gali buti nesusidure su tokia problema, todel ir domiuosi. :)

_________________
C5 2,0 HDI Exclusive, bumerangas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 19 2008, 23:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
CITRINA C5 rašė:
paciam isimti ir ideti guoli galima,nebent turint spaustuvus,arba presa

Turėk tu presą, ujesą, bulgarkę, šakes su laužtuvu ir dar lobziką... Be spec. instrumento išorinės guolio apkabos visvien niekaip neišimsi, nesugadinęs vidinio svirties paviršiaus. O tai reikš ir vandens patekimą bei išsiskirstymą (kas automatiškai reikš, kad neužilgo guoliams šakės), o sunkesniu atveju kils ir problemos su išorinės apkabos įpresavimu, guolio įtempimu, ir guolių bendraašiškumu.
Nuobodžiai kartojuosi: tai ne tas darbelis, kurį verta atlikinėti pačiam. Ne tai, kad visiškai neįmanoma jo atlikti, bet yra pernelyg daug niuansų, o kaina, jei tuos guolius išsyk normaliai, o ne per du kartus pasikeisti, nėra tūkstantinė.

Ta pačia tema (nes guoliai tokie pat) jau yra pliurpta viewtopic.php?t=13049


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007