WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 08:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: c5 gamina tikriausia kinai
StandartinėParašytas: Kov 26 2008, 20:45 
vazineju su antru c5; maniau su pirmuoju apsipirkau, nuo 120000 prasidejo linksmybes : galine sake, duru spineles, langu pakelejai, langu apipurskimo siurbliukas ir t.t. Neturiu priekaistu tik 2l hdi. Dabar vazineju naujesniu modeliu , bet ...manau istorija kartojasi. Dar tik 70000 km bet kazkas negerai su elektra. Jai masina tarnauja tik 3 metus manau citroenas turi rimtu problemu. Tikriausiai teks pripazinti, kad citroenas prarado savo zavesi ir dvasia. Gerai kad dar turiu sena Xantia :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 26 2008, 21:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 19:19
Pranešimai: 150
Miestas: Anykščiai
Pasitikrink pagal VIN kodą, kur pagaminta mašina.

_________________
Audi A6 Avant 2,5 tdi '99
Audi A3 1.6; LPG '98
BMW 320i '03


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2008, 08:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
juvis rašė:
vazineju su antru c5; maniau su pirmuoju apsipirkau, nuo 120000 prasidejo linksmybes : galine sake, duru spineles, langu pakelejai, langu apipurskimo siurbliukas ir t.t. Neturiu priekaistu tik 2l hdi. Dabar vazineju naujesniu modeliu , bet ...manau istorija kartojasi. Dar tik 70000 km bet kazkas negerai su elektra. Jai masina tarnauja tik 3 metus manau citroenas turi rimtu problemu. Tikriausiai teks pripazinti, kad citroenas prarado savo zavesi ir dvasia. Gerai kad dar turiu sena Xantia :lol:


Na gal ir tikrai problemos, važinėju su pirmu bet durelių spynelės užsikerta, langų apiplovimo siurbliukus jau du pakeičiau (gerai, kad garantija buvo). Guoliai hidroaktyvo lyg jau barška, noprs niekas neamžinas, bet...temperatūros rodmenys kartais rodo nesamones, variklio aušinimo ventiliatorius įsijungia kada nori, reikia ar ne net Veho nenustato, o gal tingėjo...

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2008, 09:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
O kas tau liepe pirkti antra karta ta prakeikta citroena, jei pirma karta ant greblio uzlipai ?

C5 skyriuje sis temos pavadinimas tubut uzimtu pirma vieta TOP 10 temu pavadinimu konkurse.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 28 2008, 14:10 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Prisiperkate visokio pigaus sutrinto šroto ir po to verkšlenate.
Bet C5 tikrai kinijoje negamina, bet tai, kad prie jų surinkimo gali būti rankas pridėję ir kinai, ir turkai, ir tuolabiau alžyriečiai, marokiečiai ir t.t. tai neabejoju :D.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2008, 16:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Daliusj rašė:
Guoliai hidroaktyvo lyg jau barška


A va tokio gedimo pas citroenus ligšiol forume dar neužfiksuota... :shock:
Buvo atvejis, kai kardanas į babyną mušė, todėl netraukė ir dūmyjo, bet hidraktyvo guoliai... :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2008, 10:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Visos tautos mylimuose MB iki 30% vokiškų detalių, likusios kaip Xmindė rašė :D Jei ne Kinija, tikriausiai visa buitinė technika ir daug daug kitų daiktų būtų dvigubai brangesni...

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2008, 17:15 
[quote="xminde"] Prisiperkate visokio pigaus sutrinto šroto ir po to verkšlenate.
Bet C5 tikrai kinijoje negamina, bet tai, kad prie jų surinkimo gali būti rankas pridėję ir kinai, ir turkai, ir tuolabiau alžyriečiai, marokiečiai ir t.t. tai neabejoju :D. [/quote]

mokejau tikrai nepigiai ir pirkau is citroeno servizo o ne is sroto bet siurprizu nuo to nemaziau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2008, 17:31 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ir gal dar su garantija?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 29 2008, 23:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
Dėl rimtumo tai tikrai C5 kažkoks košmaras palyginus su Xm. Suoprojektuota max pigiai, medžiagos tokios pat. Gal net ir nevertetu išvis C5 lygint su XM, jį reikėtų lygint su kokiu Saxo (su AX nerdystu :D)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2008, 07:50 
na nera jau taip blogai gi.
nusiperkam mes masinas kurias pardave protingi zmones laiku - t.y. tada, kai jos yra nuvaziavusios pakankama atstuma, kad butu ikishta i jas apie 3000-4000lt ir vel galima vaziuoti 150000km - kur cia blogis ar neteisybe?
o kaip suprast "suprojektuota max pigiai"?
kur tu radai projekto kashtus ir dar palyginimus su kitu modeliu projektu kashtais, kad taip sneki - kiek girdejau neviena milijona citroenas paklojo kol c5 sukure - bet tai nera nei daugiau, nei maziau nei kuriant kitus modelius.
bukim optimistai - va as net pliusu radau:
vaziavimo kompfortas tikrai joks xm net shalia nestovejo (vaziavimo kompforta vertinu, kai vaziuojama besustojimo minimum 8valandas ir po to vertinama savo savijauta - vaziavau tokius atstumus ir su c5 ir su xm ir su toyota avensis, su wv pasatu -IMHO, bet geriausiai jauciausi vaziuodamas su c5)
skardu atparumas korozijai - pasaulije nera masinos kuri galetu pasigirti, kad ji labiau apsaugota nuo korozijos nei c5 (tik lygybes zenklas su audi a6)
o visa kita kaip pas visas mashinas - tik svarbu teisingus meistrus susirast (cia sunkiausia dalis)


Paskutinį kartą redagavo 1 uodas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2008, 07:59 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
db_xm rašė:
Dėl rimtumo tai tikrai C5 kažkoks košmaras palyginus su Xm. Suoprojektuota max pigiai, medžiagos tokios pat. Gal net ir nevertetu išvis C5 lygint su XM, jį reikėtų lygint su kokiu Saxo (su AX nerdystu :D)


XM ir C5 visai skirtingų klasių auto. C5 reikia lyginti su Xantia, kurią jis ir pakeitė :!:

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2008, 08:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
uodas rašė:
vaziavimo kompfortas tikrai joks xm net shalia nestovejo


del sito as drisciau gincytis

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2008, 10:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
uodas rašė:
vaziavimo kompfortas tikrai joks xm net shalia nestovejo (vaziavimo kompforta vertinu, kai vaziuojama besustojimo minimum 8valandas ir po to vertinama savo savijauta - vaziavau tokius atstumus ir su c5 ir su xm ir su toyota avensis, su wv pasatu -IMHO, bet geriausiai jauciausi vaziuodamas su c5)

IMHO tai IMHO; nepasiginčysi. Bet ar tu nebandei dar ir sėdynes normaliai susireguliuoti? :roll:
Autostradoje nėra beveik jokio skirtumo, hidraulinė pakaba ar spyruoklinė. Visą tą "važiavimo komfortą" ilgoje kelionėje apsprendžia salono ergonomika: sėdynė, vairas, kojų padėtis. Dar ir autopiloto buvimas/ne.
Taigi, IMHO: man C5-ių sėdynių taip ir nepavyko (dėl konstrukcinių ypatybių) susireguliuoti pagal save; ilgoms kojoms su plačiomis pėdomis vietos irgi ne fontanai. Jei leistis į nuobodžias smulkmenas, tai ~1,9m, ~105kg ir 47-48 batų dydis. Ir galutinė išvada diametraliai priešinga ankstesniajai. Būtent ilgų kelionių komforte C5 XMui nė į pašluostes netinka.

Tik prie ko čia kitajcai? :roll: Tema tai apie C5-ių ilgaamžiškumą, o ne komfortą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Kov 30 2008, 10:16 
mano ugis 192cm, svoris 105kg - tik koja 46 :)
bet as ja butent ir pirkau del komforto pirmiausiai - ir man ji patogi
o apie komforta tik seip dadejau - nes perdaug nepelnytu pilku spalvu buvo ipilta i sita tema :)


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 32 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 55 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007