uodas rašė:
na nera jau taip blogai gi.
nusiperkam mes masinas kurias pardave protingi zmones laiku - t.y. tada, kai jos yra nuvaziavusios pakankama atstuma, kad butu ikishta i jas apie 3000-4000lt ir vel galima vaziuoti 150000km - kur cia blogis ar neteisybe?
o kaip suprast "suprojektuota max pigiai"?
kur tu radai projekto kashtus ir dar palyginimus su kitu modeliu projektu kashtais, kad taip sneki - kiek girdejau neviena milijona citroenas paklojo kol c5 sukure - bet tai nera nei daugiau, nei maziau nei kuriant kitus modelius.
bukim optimistai - va as net pliusu radau:
vaziavimo kompfortas tikrai joks xm net shalia nestovejo (vaziavimo kompforta vertinu, kai vaziuojama besustojimo minimum 8valandas ir po to vertinama savo savijauta - vaziavau tokius atstumus ir su c5 ir su xm ir su toyota avensis, su wv pasatu -IMHO, bet geriausiai jauciausi vaziuodamas su c5)
skardu atparumas korozijai - pasaulije nera masinos kuri galetu pasigirti, kad ji labiau apsaugota nuo korozijos nei c5 (tik lygybes zenklas su audi a6)
o visa kita kaip pas visas mashinas - tik svarbu teisingus meistrus susirast (cia sunkiausia dalis)
Del korozijos sutinku dar ir uz audi atsparesnes yra.