WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
kas tai triptronic http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=15972 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | antoske [ Lie 29 2008, 22:33 ] |
Pranešimo tema: | kas tai triptronic |
apžiūrinėjau auto c5 (planuju isigyti) 2002 2,2hdi exliuziv automatas,dėžė triptronic.ar vienetai su tokimis dėžėmis eina,ir kaip jos laiko.pagelbėkit šiu klausimu.dėkavoju iš anksto. |
Autorius: | xamas [ Lie 30 2008, 08:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
antoske rašė: apžiūrinėjau auto c5 (planuju isigyti) 2002 2,2hdi exliuziv automatas,dėžė triptronic.ar vienetai su tokimis dėžėmis eina,ir kaip jos laiko.pagelbėkit šiu klausimu.dėkavoju iš anksto. Triptronic tai bendrinis pavadinimas automatiniu deziu, kurios turi ir rankini perjungima, gali buti pavadinta ir Steptronic, Gearshift, Quickshift, Selespeed ir t.t. KOl protingai eksploatuoji, priziuri laiko visos dezes. |
Autorius: | Jonaxmas [ Lie 30 2008, 09:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Teko skaityti ,kad 2,2 varikliu automatai(triptronik)geros ,o 2,0 negeros,dabr irgi turiu 2,2HDI su triptronic,jokiu problemu.Sestadieni isvaziuju i kelione po europoa ,tai galesiu parasyti kaip ji (deze) laikesi |
Autorius: | arix'as [ Lie 30 2008, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Tas mechaninis perjungimas džiugina pirmus km, paskui supranti kad tai beveik nereikalingas "navarotas", nebent miške nori vienu bėgiu brūžinti. Yra sportas, yra žiema, kai išmoksti ir "kickdown" atsiranda. Tik jos "mokymasis" užknisa - pavažinėji ramiai, paskui turi stipriai "paspardyti" kad reaguotų |
Autorius: | zveriz [ Rgp 15 2008, 17:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
blogai girdejai, kaip tik labiausiai vertinamas 2 litru hdi o ne 2.2, AR GRYZAI IS KELIONES?:) |
Autorius: | Pole [ Rgp 16 2008, 18:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
arix'as rašė: Tas mechaninis perjungimas džiugina pirmus km, paskui supranti kad tai beveik nereikalingas "navarotas", nebent miške nori vienu bėgiu brūžinti. Yra sportas, yra žiema, kai išmoksti ir "kickdown" atsiranda. Tik jos "mokymasis" užknisa - pavažinėji ramiai, paskui turi stipriai "paspardyti" kad reaguotų Nu nesutinku kaliega Rankinis režimas man asmeniškai labai liuks plente ant lenkimo, grūdi tokia pavara kokia pats manai kad reikia, nes tas kick down'as tai 50/50 suveiks ar ne, o virš 100km/h jis jau nebereguoja jei ne sportas. O ir palakstymui visai nieko dalykas. Jei nebutu manual režimo tai į avtomata tikrai nebūčiau žiūrėjas pirkdamas. |
Autorius: | DasI [ Rgp 17 2008, 21:31 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
zveriz rašė: blogai girdejai, kaip tik labiausiai vertinamas 2 litru hdi o ne 2.2... Kaip bebutu keista, ash irgi girdejau, kad automatai geri tik pas 2.2HDI ir 3V6 - chai jei kalbeti apie C5-I. Todel ir ieskojau butent tokio. O girdejau tai ne vien tik shitam forume, bet ir rusishkuose bei uzhsieniniuose forumuose ir saituose. Be to dar konsultavausi ir su automatu meistrais. |
Autorius: | Jonaxmas [ Rgp 19 2008, 08:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Ka tik grizau is Italijos ir Kroatijos.Triptronikas vede save super,per kalnus labai gerai kai nereikia jungineti begius.Lenkiant reikia jungtis i rankini rezima,tada viskas super.Kic down beveik nesuveikai,kai varai 130 ir daugiau.O siaip labai geros dezes ,pravaziavau kelionei 6000 km ,jokiu pasikeitimu |
Autorius: | Pole [ Rgp 19 2008, 08:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Jonaxmas rašė: Ka tik grizau is Italijos ir Kroatijos.Triptronikas vede save super,per kalnus labai gerai kai nereikia jungineti begius.Lenkiant reikia jungtis i rankini rezima,tada viskas super.Kic down beveik nesuveikai,kai varai 130 ir daugiau.O siaip labai geros dezes ,pravaziavau kelionei 6000 km ,jokiu pasikeitimu Nu vat kaip ir sakiau, ant lenkimo "manual" geras daiktas O pas pūga manuale voobšče krūtai parašyta "Gearbox Triptronic System Porsche" |
Autorius: | remyga [ Rgs 30 2008, 21:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
as busvau susidures su 2.0 hdi tiptronic pavaru deze. kai pirkinejau savo c5 (su mechanine), pries tai buvau nusiziurejes lygiai toki pat tik su tiptroniku, visai geram stovyje buvo, 2001, rida 160000,2.0HDI. tikrai daug maloniau vaziuoti nei su machanine. tik per bandomaji pasivazinejima sugalvojau kaip ta pavaru deze veikia, tai biskeli palakstyti sugalvojau su manualu,"padraskyti".tai po keletu greitu isibegejimu, ir greitu pavary pakeitimu per posukius, subiro pavaru deze , manulas is vis dingo, o automatas lyg pastrigo kokioj 3 pavaroj, ir judant is vietos pirmyn ar atgal su smugiais sokinejo masina . gerai kad nespejau nusipirkt, nes labai jau patiko. tai tuomet ir atsisakiau to tiptroniko.sako ne kokie jie pfrancuzu masinose. . bet cia tik tokia mano patirtis. |
Autorius: | xamas [ Spa 01 2008, 09:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Matai, tos dezes ne francuzu gaminys, todel ir byra rasyk laiskus vokieciams....... |
Autorius: | DasI [ Spa 02 2008, 21:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Kai kurie shaltinia teigiai, kad prie AL4 kurimo prisideje tiek PSA tiek ir Renault kartu su Siemens. Tai visgi gal reiktu atsargiau su tais laishkais.... |
Autorius: | Pole [ Spa 03 2008, 07:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
remyga rašė: :labas: as busvau susidures su 2.0 hdi tiptronic pavaru deze. kai pirkinejau savo c5 (su mechanine), pries tai buvau nusiziurejes lygiai toki pat tik su tiptroniku, visai geram stovyje buvo, 2001, rida 160000,2.0HDI. tikrai daug maloniau vaziuoti nei su machanine. tik per bandomaji pasivazinejima sugalvojau kaip ta pavaru deze veikia, tai biskeli palakstyti sugalvojau su manualu,"padraskyti".tai po keletu greitu isibegejimu, ir greitu pavary pakeitimu per posukius, subiro pavaru deze , manulas is vis dingo, o automatas lyg pastrigo kokioj 3 pavaroj, ir judant is vietos pirmyn ar atgal su smugiais sokinejo masina . gerai kad nespejau nusipirkt, nes labai jau patiko. tai tuomet ir atsisakiau to tiptroniko.sako ne kokie jie pfrancuzu masinose. . bet cia tik tokia mano patirtis. Nesulūžo tau ta dėžė - neverk. Tiesiog įsijungė "servisinis" režimas kitaip tariant "priešdurninis". Beveik neabejoju prikabinus prie kompo ir nuresetinus vėl veiktu kuo puikiausiai. O jei jau rankos niežti labai draskyti tai pirk manuala. Beje AL4 ant sporto visai normaliai eina, bet ne lenktyninė ta dėžė - tikrai ne |
Autorius: | xamas [ Spa 03 2008, 09:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Pole rašė: Nesulūžo tau ta dėžė - neverk. Tiesiog įsijungė "servisinis" režimas kitaip tariant "priešdurninis". Beveik neabejoju prikabinus prie kompo ir nuresetinus vėl veiktu kuo puikiausiai. O jei jau rankos niežti labai draskyti tai pirk manuala. Beje AL4 ant sporto visai normaliai eina, bet ne lenktyninė ta dėžė - tikrai ne Jei ir perejo deze i "avarini" rezima, smugiu neturi buti. Seip ji turetu 2 pavara tik vaziuot. O variantu del ko ji perejo i toki rezima daug. |
Autorius: | Pole [ Spa 03 2008, 12:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: kas tai triptronic |
Ne visai tep kolega Xamai, kiek teko domėtis šia dėže, tai avarinis režimas taip ir apibūdinamas, kas dėžė dirba 3 pavara ir perjungiant pavaras gali būti jaučiami nemaži smūgiai - tai normalu avariniam režime. Priežasčių aišku gali būti daug - gal net ir perkaitęs tepalas dėl pvz užsikišusio aušinimo rdiatoriaus (nu čia būriu ) |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |