WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 22:16

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 9 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Lie 31 2008, 16:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Norėčiau išgirsti pastebėjimus apie šį "stebūklą", ko galima iš jo tikėtis ir pan.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 07:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 17 2008, 13:05
Pranešimai: 196
Miestas: Kaunas
i stebukla si deze visai nepanasi.berots buvo jau apie tai diskutuota.iki 2004 geriau apie ja ir negalvoti

_________________
C5 V6 3L.+viskas-šalti foteliai


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 12:36 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
Labai geras daiktas ta AL4,pats tokia vartoju... :D
Iki 120 tukst.km beveik ramus buni, po to jau pradek nervuotis o jeigu pasiseks pralekti 250 tukst.km ir neremontuoti tai uzsisakyk alaus :butel: visiems draugams :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Remonto pradzia 700-800 Lt hidro voztuvai + tepalas jau savaime aisku keisti daznai (ne kas 100000)
Toliau planetine,ivores,pusle,stumokliai,stabdimo juosta,bugnas i t.p.t..... ~4000-5000Lt
Po to hidraulinis blokas 4000-5000Lt.....
Prikolas kiekvienas dezes nuemimas-uzdejimas(taip pat ir tepalo PILNAS pakeitimas) kainavoja ~1000Lt
Tokios tokeles...
Bet kai viskas veikia tai ofigennna deze AVTOMATAS vis tiktai :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ar pirkciau vel tai suzinojas,manau kad taip...aisqu 2.2Hdi ir 3.0 V6 deze geresne bet kuras ir kitos problemos taip pat ir pas tuos modelius egzistuoja...
Sekmes :bum:

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 16:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Kaip suprantu po 2004 ji buvo kažkiek modifikuota?
Pasirodo ši dėžė sėdi mano pūge :bum: , kai klausiau servise dėl tepalų keitimo intervalo ir pan. sakė kad tepalai nekeičiami :roll: bet kaip suprantu tai netiesa?
Šiaip man asmeniškai nepatinka keli dalykai joje: šalta pavaras jungia su smūgeliu, ypatingai tarp 1 ir 2 jaučiasi. Toks jausmas kad pirma 'prilimpa' daliai sekundės :? Kai sušyla tepalai -viskas čiki, bet žiema užknisa :bum: Stovint vietoj su įjungtu "D" jaučiasi gana ženkli variklio vibracija (manau padėtų padidinti bent 100rpm variklio sūkiai, bet servise sakė kad to padaryti negali :? ), kartais ilgai galvoja, bet čia jaučiu kaltas 'autoadaptyvas' nes kai padraskai galvojimas sutrumpėja, nu ir nepatinka tai kad trūksta vienos pavaros :lol: Tačiau ačių dievui bent manual režimą turi, tai bent lenkt trasoj gali žmoniškai. O sprt'as smagus suka iki 5000rpm, kai jungi į manualą, tada būna sport2 suka iki 6000rpm ir meta kitą. Uch... :D
Servise kelis kartus atnaujino softą, perkrovė bet kažkokio pagerėjimo nepastebėta, meistras pasakė kad tokia jau ta dėžė. Nu ir mat ja velnias man svarbu kad nedraskant bent kokį 150kkm atlaikytu, o tada jau eis į marčias. Tik vat noriu sužinot ar reikalingas koks ypatingas aptarnavimas jai ir gal yra kokių 'tipsų' kaip išgyvendint mano surašytus trūkumus :roll: Tikiuosi sekantis pulimiotas bus 6 laipsnių 8)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 16:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
ramuniuks rašė:
i stebukla si deze visai nepanasi.berots buvo jau apie tai diskutuota.iki 2004 geriau apie ja ir negalvoti


Būtu įdomu atkasti šią diskusiją, bet per paieška nieko neradau :(

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 18:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Pole rašė:
Būtu įdomu atkasti šią diskusiją

Nugi kas antroje temoje apie C5 ta dėžė keiksnojama :) . Paieška į tokias santrumpas kaip AL4 nereaguoja; ieškok pagal "deze", "dėžė" ar "automatas". Gali prasinešti ir per "pulimiotas"; prieš porą metų buvo tokia mada.


Tai jau atlikta :wink: Kad dėžė keiksnojama ne nuostabu, jei paskaitai apie automatus tai jei visur keiksnojami, ale kažkokių konkrečių faktu dažnai trūksta. Kuo daugiau skaitau, tuo labaiu suprantu kad automatas yra blogis kaip ir pats automobilis :lol:
O be to ši dėžė keiksnojama ne retai parbėgusiems daugiau kaip 200kkm, tad jei iki tokios ridos su jom bėdų nėra - tai aš ramus kaip belgas. Pas mane dar tik 30kkm per 2 metus :oops:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 04 2008, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Na ka gi, perkračiau visagalį www šia tema. Šalyse kur automatai turi šiek tiek didesnį pripažinimą nei marijos žemėj nuomonės apie AL4 gerokai kitokios nei čia. Manau didžiaja dalimi tai lemia išankstinis lietuvaičių nusistatymas prieš automatus nors didžioji tokių priešininkų dalis nėra su jais važiavusi, nekalbant apie naujausios laidos automatus. Sakau taip nes pažystu nemažai tokių žmonių o ir pats ne taip seniai buvau automatų kritikas :oops: Išbandžiau PSA, Renault, Subaru, Honda, Nissan, Lexus bei Volvo automatus. Tiesa jie visi buvo ne senesni kaip 2003 metų, kai kurie buvo 6 laipsnių todėl apie juos nekalbu, tačiau 4 laipsniu visi jų dirba panašiai - PSA autoadaptyvas taip kaip ir hidroaktyvas :D dėlo tonkoje į na liubytelia :roll: tačiau vienareikšmiškai išskiria šia dėžę iš kitų.
AL4 yra PSA/Renault ir Siemens kurinys, montuojamas į didžiąją šių gamintojų automobilių gamą su 4 cilindrų varikliais. Iš to darau išvadą kad dėžė nėra visiškas š, priešingu atveju jos nemontuotu į naujausius modelius :roll: Taip pat pervertus UK/Australijos/Malaizijos autoforumus šia tema - akmenų į šios dėžės patikimumo daržą radau labai mažai. Pagrindinė bėda nekeistas tepalas, ko pasekoje sugriūva dėžė.
Dėl tepalo keitimo čia tokia įdomi situacija - gamintojas kaip to ir nenumato, tačiau specai rekomenduoja keisti bent kas 60kkm. Taigi dabar galvoju kaip priversti lietuvaičius vis dėl to pakeisti tą tepalą?
Man kažkaip atrodo kad lietuvoj neigiama nuomonė apie automatų patikimuma tiesiogiai susijusi su tuo kad naudojami jie dažniausiai jau tokie, kurie tinka tik šrotui :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 08:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:41
Pranešimai: 729
Miestas: Vilnius
Turėjau ir aš AL4 99 metų xantioj (97 kW 2,0 16v). Šalta irgi jungdavosi su "smūgeliu" (1-2 pavaros), įsijunginėdavo avarinis režimas važiuojant nuokalne (irgi kai šalta). Eiklumo netrūko. Vibracijos stovint irgi nejaučiau. Perdavimo skaičiai buvo smagūs, overdrive pakankamai ekonomiškas (pramyniau po Europą ~5 kkm, vidurkis buvo 7,5 litro, nors autobahn'ais važiavom nesismulkindami).

Tiesa, alyva jai yra speciali, ir VEHO su ja mane buvo išdūrę - mechanikas primalė š.., tai perdarinėjo antrą kartą. Servisas gerokai padino alyvos kainą ir aš tarsi mokėdamas už vieną keitimą, sumokėjau už du. Kadangi klastą sužinojau tik vėliau, buvo šaukštai popiet.

Alyvos kaina yra ~15 lt/l. Jeigu kas siūlys dvigubai ar penkis kartus brangiau, nemokėkite.

_________________
malgis
<< Berlingo Multispace 7 seater '11
Rinkis prekę lietuvišką - http://www.gaminama.lt


Paskutinį kartą redagavo 1 malgis. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 08:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
Pole rašė:
Šiaip man asmeniškai nepatinka keli dalykai joje: šalta pavaras jungia su smūgeliu, ypatingai tarp 1 ir 2 jaučiasi.
Tik vat noriu sužinot ar reikalingas koks ypatingas aptarnavimas jai ir gal yra kokių 'tipsų' kaip išgyvendint mano surašytus trūkumus :roll: Tikiuosi sekantis pulimiotas bus 6 laipsnių 8)


pirmus kelis kilometrus, kol saltas variklis, gali vaziuot isijunges "ziemos" rezima. nesijaus to smūgelio.
smugelis buna del to, kad esant saltam-tirstam tepalui veluoja uzsipildyti 2-os pavaros kamera. blogio tame jokio nera.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 09:13 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
Man buvo taip vazinejau nieko nelieciau, ziema griztant is toliiiii, pajudejau ir pajutau tuos smagiosius 1<->2 pavara, po poros km in nedideli kalniuka pradejo burgzti variklis, buksoti sankaba ir :appl: automat fault :!: :?: komputerio ekrano pranesimas :!: :?: . Vaziuti kaip ir nevaziavo apsukos belekiek ,jausmas kad startuoji 4 pavara. pastovejus pasalus :bum: :roll: :evil: :twisted: `15 min ,uzkuriau pranesimas apie bug'a dingo ir O...Stebukle vaziuoja masiniukas... Su tokiom relaksacijom po 1val, 45 min, 30min davaziavau iki mylimuju namu :|
O kita diena viskas panasei, as pas meisterius ten suzinojau DAUG smagiu ziniu apie "new year" dovanas kurias turiu nupirkti savo automobiliukui :mrgreen: Pirma buvo :shock: :shock: :shock:
Po to susitaikiau
Po remonto smugiai kaip ir dingo...ir ilga laika buvo gerai, jau tik sushilus oram po pusmecio :bum: vel atsirado ; kartais buna, kartais ne... Padejo liaudes ismintys, kitaip hidromazgas vel nuskausmintu.
O gi jis ir nesukelia slegio reikalingo...
Tepalas keiciasi dalinai `30-40% taigi, jei meistrai rekomenduoja keisti kas 60tukst 60/`3=20tukst grubei reiketu atnaujinti tepaliuka kainuoja apie 200Lt bet ko gero veliau maziau skauda subinyte :)
Verdiktas(meistru maciusiu sias dezes) kad ji apskaiciuota lengvesnem masinom o C5 dar ir Break jau daugoka...
O seip tikrai faina dezute masto neblogai, bet kaip minejo kolega kartais pasikerta... Ipatingai silta diena lekiant po Vilniu linksmiausiom valandom :mrgreen:
Ir tam paiskinima isgirdau toki, deze uzkaista nuo beprotisku junginejimu kamsciuose, ir sukeldama apsukas pravaro beveik 2X daugiau tepalo per radiatoriu(vesintuva tipo uzdetu bent jau rimtesni :) ) i po kokiu 5-10 min viskas ok :labas:

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 09:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
pirmus kelis kilometrus, kol saltas variklis, gali vaziuot isijunges "ziemos" rezima. nesijaus to smūgelio.
smugelis buna del to, kad esant saltam-tirstam tepalui veluoja uzsipildyti 2-os pavaros kamera. blogio tame jokio nera.


Kažin šis būgas išgydomas kokiomis nors priemonėmis, ar tai tiesiog konstrukcinis defektas? Kol mašina garantinė gal būtu galima kažką išsimušti kad sutvarkytų, bet reik žinot ką išmušinėt :)

Ką dar pavyko perskaityti apie ją, tai kad pas C5 tepalo aušinimo šilumokaitis kur kas efektyvesnis nei pas P407, rekomenduoja prabėgusioms virš 160kkm jį pakeisti ir dėti nuo C5 :roll: Taip pat ši dėžė turi tepalo "susidėvėjimo" daviklį, tačiau dauguma auksarankių šio daviklio aliarminius pranešimus nuresetina atjungę akumo klemą ir drožia toliau, ko pasekoje eina šaibom vožtuvai, hidromazgai ir t.t., na o to pasekoje seka visi baisioniški prakeiksmai prancūzų pusėn :)

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 13:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
nieko cia nesutvarkysi. toks jau dezes veikimo ypatumas.
kas del tavo mineto tepalo "susidevejimo" daviklio. tai ten ne daviklis, o tiesiog ECU funkcija (skaitiklis).
Ji galima pasizhiuret diag. prietaisu
Esme jo veikimo ta, kad dirbant dezei kompas skaiciuoja vienetus, kurie dideja tokiu principu:
pridedama po
128 vnt. kas 1,28 sekundes, kai tepalo T° < 95° C,
256 vnt. kas 1,28 sekundes, kai tepalo T° 95° C < 105° C,
512 vnt. kas 1,28 sekundes, kai tepalo T° 105° C < 115° C,
kai skaitiklis pasiekia 32958 vnt. pradeda mirkseti snow/sport lemputes - tepalas susidevejes.

siaip pati AL4 dezes veikimo koncepcija yra super. pilnai uztenka tu 4 pavaru.
paskutines PSA naudojamos japonu 6 pavaru AM6 dezes IMHO veikia daug prasciau. akivaizdziai (ypac dyzelinius variklius) persukineja. mieste pastoviai ijungia 5-6 pavara, paskui vos spustelejus gaza zemina per 2 pavaras. ir t.t. gaunasi toks bereikalingas makalavimasis.

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 14:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Na kas liečia ta "daviklį" tai tiesa - aš tiesiog ne taip perteikiau skaitytą informaciją :oops:
Tačiau užkliuvo štai kas: taip išeina, kad teplo temp turi būti palaikoma griežtai 95C kitu atveju sukasi skaitliukas? nes 32958/128=257.48 savo ružtu 257,48*1,28s=329,58s kas yra lygu 5,493min - mažoka kažkaip :? Ryte juk tepalui įšilti reikia bent kelių minučių, tai po kokios paprastai ridos pradeda mirksėti indikacija?

Kas liečia smūgiavimą, sutariau rytoj Žibintas patikrins tepalo lygi ir dar syki upgreidins softą. Tačiau kai paklausiau ar tai dažna jų bėda - nu sako kažkaip negirdėjom :?

Pačiai dėžės koncepcijai - respect'as :) , tačiau kas man nepatinka tai tas smūgiavimas ir tai kad jei mašina bent vos vos rieda dėžė laikosi 2 pavaroje ir paspaudus gazą bando bėgėtis iš antros, na rezultatas patys suprantat :( Tai labai akivaizdu įvažiuojant į žiedą pilnai nesustojus. Taip pat jei iš vietos čiut spusteli gazą ir iš kart atleidi meta į 2, o po to vėl nuspaudus jau į 1 nebegrįžta ir bėgėjasi iš antros. Išlaikytu 1 bent iki kokiu 25km/h ir būtu čiki :roll: Bet čia gal autoadaptyvas taip nusprendžia kurą taupyti :?

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 16:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
O gi ten ko gero prikolas, 1 pavara ira hidrauline ir visokiom nesamonem kompensuoti-issimasazuoti, reik manyt tik pajudejimui is vietos skirta.
Pas mane tokios pacios tokeles bet antra pavara kuo puikiausej pestum stoja. Spaudi gaza bega oho, cia gal kitos linksmibes, pas C5 2.2Hdi toks bjeriukas pastebetas lyg deze lyg variklis pravalinasi tose vietose prie zemu sukiu, tuom ir nepatiko kai rinkausi sau arkli, bet pastebimas ne visose auto sis reiskinys...
Gal tepalo savybes vis tiktai sioje vietoje kalciausios...Arba pavarges arba ne visai jo savibes tokios kaip sugalvota, velniai zino. Niekur nerasi markes artikulas citro-pezo, o meistrai vienoje taisyyykloje isvis ivare i :drunk: , i klausima koki tepala pilate i sias dezes - atsakimas o gi koki norite jei pigiau ir raudona(ATF) galime supilti... :taip: gerai kad ne stabdziu skysti, nors kodel gi ne :roll:

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgp 05 2008, 17:46 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2005, 19:00
Pranešimai: 137
Pole rašė:
Tačiau užkliuvo štai kas: taip išeina, kad teplo temp turi būti palaikoma griežtai 95C kitu atveju sukasi skaitliukas? nes 32958/128=257.48 savo ružtu 257,48*1,28s=329,58s kas yra lygu 5,493min - mažoka kažkaip :? Ryte juk tepalui įšilti reikia bent kelių minučių, tai po kokios paprastai ridos pradeda mirksėti indikacija?


skubedamas nesurasiau viso skaciavimo algoritmo.
skaitiklis veikia visada. kol tepalas nepasiekia 95C, o iki tokios temp. jis ikaista tik isskirtiniais atvejais, skaiciuojama po 128 vnt.
pilna formule yra
x*2 pakelta 16 laipsniu (65536), kur x=32958
kas yra ~6000 val.
diag. prietaisas rodo butent x reiksme

_________________
'70 Dsuper
'00 Xantia 2.0i 16V BVA
'04 C5 3.0 V6 BVA


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 78 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007