Baisuols rašė:
Beje ACS serviso nuomone visi perdaug loja ant sios greicio dezes. Kaip sako ACS servisas reikia laiku keisti hidro vostuvus, tai yra kas 100K km (toks ju resursas), tai kainuoja 1000Lt.
Jei laiku nepakeiti hidro vostuvu tada jau droziama pati deze ir visos is to isplaukiancios pasekmes. Kaip man sake, sios dezes tvarkingai priziurimos (keiciami hidro vostuvai ir tepalai) be problemu pravaziuoja 500K km.
Taigi reziumuojant norint nesugadinti sios AL4 dezes reiketu kas 100K pasikeisti hidro vostuvus ir kas ~30K km tepala. Islaidos 100K km bus ~2000K Lt
Nu atlikus paprasta paieska internete, per kelias dienas galima susirinkti pakankamai itikinamos medziagos ir isitikinti , kad ne be reikalo lojama ant sios greiciu dezes. Turi ji problemu tikrai. Daug atsiliepimu buvau rades jog daznai perkaista kamstyje pastovejus, kad ausintuvas per mazas ant jos sumontuotas, problemos kol pasiekia darbine temperatura (klaidas meto ), prabuksavimai prasideda kai masina dar tik poros metu senumo ir dar visokiu bedu aprasyta, tu kurie turi ar turejo reikalu su sia deze, ir visi raso panasiai ta pati, tai negi visi jau taip ir nepriziuri, nekeicia tepalu ir tt ? Beje dar vienas dalykas- tai tepalo filtras, jei nori ji pakeisti- reikia nuimti deze...cia manau didziausia kliurka prancuzo, nes pasak ju AL4 tepalu isvis keisti nereikia (taip nurodo gamintojas) tik papildyti jei yra reikalas... nu kur tai matyta? Pas xantia,dar senesnej ZF dezej filtras lengvai pasiekiamas is po masinos apacios, ir beje jis issiplauna ir naudojamas toliau, o del sitos AL4 tai pora dienu gyvenau po masina kol nusiemiau deze vien tam kad i filtra pasiziuret...
ACS man irgi sake, kad cia geros tos dezes , mol cia mes vaziuot nemokam, bet kazkaip netikiu.