WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 02:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 9 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgs 28 2011, 18:49 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Baisuols rašė:
Mano mineta pavaru deze is kinijos pasirodo yra restauruotas originalas, bet su transportu, muitu ir PVM gautusi apie 5500Lt, kas jau yra perbrangu. Savo deze renovuoti lietuvoje gautusi pigiau.
Beje ACS serviso nuomone visi perdaug loja ant sios greicio dezes. Kaip sako ACS servisas reikia laiku keisti hidro vostuvus, tai yra kas 100K km (toks ju resursas), tai kainuoja 1000Lt.
Jei laiku nepakeiti hidro vostuvu tada jau droziama pati deze ir visos is to isplaukiancios pasekmes. Kaip man sake, sios dezes tvarkingai priziurimos (keiciami hidro vostuvai ir tepalai) be problemu pravaziuoja 500K km.

Taigi reziumuojant norint nesugadinti sios AL4 dezes reiketu kas 100K pasikeisti hidro vostuvus ir kas ~30K km tepala. Islaidos 100K km bus ~2000K Lt

3 kart pakeist tepala 1000lt :shock: ,ar cia dar kazkas prisiskaiciuoja :roll:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgs 28 2011, 23:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Baisuols rašė:
Beje ACS serviso nuomone visi perdaug loja ant sios greicio dezes. Kaip sako ACS servisas reikia laiku keisti hidro vostuvus, tai yra kas 100K km (toks ju resursas), tai kainuoja 1000Lt.
Jei laiku nepakeiti hidro vostuvu tada jau droziama pati deze ir visos is to isplaukiancios pasekmes. Kaip man sake, sios dezes tvarkingai priziurimos (keiciami hidro vostuvai ir tepalai) be problemu pravaziuoja 500K km.

Taigi reziumuojant norint nesugadinti sios AL4 dezes reiketu kas 100K pasikeisti hidro vostuvus ir kas ~30K km tepala. Islaidos 100K km bus ~2000K Lt


Nu atlikus paprasta paieska internete, per kelias dienas galima susirinkti pakankamai itikinamos medziagos ir isitikinti , kad ne be reikalo lojama ant sios greiciu dezes. Turi ji problemu tikrai. Daug atsiliepimu buvau rades jog daznai perkaista kamstyje pastovejus, kad ausintuvas per mazas ant jos sumontuotas, problemos kol pasiekia darbine temperatura (klaidas meto ), prabuksavimai prasideda kai masina dar tik poros metu senumo ir dar visokiu bedu aprasyta, tu kurie turi ar turejo reikalu su sia deze, ir visi raso panasiai ta pati, tai negi visi jau taip ir nepriziuri, nekeicia tepalu ir tt ? Beje dar vienas dalykas- tai tepalo filtras, jei nori ji pakeisti- reikia nuimti deze...cia manau didziausia kliurka prancuzo, nes pasak ju AL4 tepalu isvis keisti nereikia (taip nurodo gamintojas) tik papildyti jei yra reikalas... nu kur tai matyta? Pas xantia,dar senesnej ZF dezej filtras lengvai pasiekiamas is po masinos apacios, ir beje jis issiplauna ir naudojamas toliau, o del sitos AL4 tai pora dienu gyvenau po masina kol nusiemiau deze vien tam kad i filtra pasiziuret... :)
ACS man irgi sake, kad cia geros tos dezes , mol cia mes vaziuot nemokam, bet kazkaip netikiu.

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgs 29 2011, 10:24 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 18 2009, 22:24
Pranešimai: 76
Miestas: Vilnius
Sintaras rašė:
Daug atsiliepimu buvau rades jog daznai perkaista kamstyje pastovejus, kad ausintuvas per mazas ant jos sumontuotas


sita problema buvo tik pas Xantias, C5 einanciose greicio dezese silumokaitis padidintas.

_________________
C5 2003m 2.0 HDI automatas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Rgs 30 2011, 23:27 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Baisuols rašė:
Sintaras rašė:
Daug atsiliepimu buvau rades jog daznai perkaista kamstyje pastovejus, kad ausintuvas per mazas ant jos sumontuotas


sita problema buvo tik pas Xantias, C5 einanciose greicio dezese silumokaitis padidintas.


taip padidintas per pora sekciju, bet ir pats C5 siek tiek sunkesnis nei xantia... be to valdymo bloke gamykliskai sumontuoti chalturni hidrovoztuvai, kuriuos pirmiausiai ir keicia be jokiu klausimu.

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 01 2011, 14:25 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
Sintaras rašė:
Baisuols rašė:
Beje ACS serviso nuomone visi perdaug loja ant sios greicio dezes. Kaip sako ACS servisas reikia laiku keisti hidro vostuvus, tai yra kas 100K km (toks ju resursas), tai kainuoja 1000Lt.
Jei laiku nepakeiti hidro vostuvu tada jau droziama pati deze ir visos is to isplaukiancios pasekmes. Kaip man sake, sios dezes tvarkingai priziurimos (keiciami hidro vostuvai ir tepalai) be problemu pravaziuoja 500K km.

Taigi reziumuojant norint nesugadinti sios AL4 dezes reiketu kas 100K pasikeisti hidro vostuvus ir kas ~30K km tepala. Islaidos 100K km bus ~2000K Lt


Nu atlikus paprasta paieska internete, per kelias dienas galima susirinkti pakankamai itikinamos medziagos ir isitikinti , kad ne be reikalo lojama ant sios greiciu dezes. Turi ji problemu tikrai. Daug atsiliepimu buvau rades jog daznai perkaista kamstyje pastovejus, kad ausintuvas per mazas ant jos sumontuotas, problemos kol pasiekia darbine temperatura (klaidas meto ), prabuksavimai prasideda kai masina dar tik poros metu senumo ir dar visokiu bedu aprasyta, tu kurie turi ar turejo reikalu su sia deze, ir visi raso panasiai ta pati, tai negi visi jau taip ir nepriziuri, nekeicia tepalu ir tt ? Beje dar vienas dalykas- tai tepalo filtras, jei nori ji pakeisti- reikia nuimti deze...cia manau didziausia kliurka prancuzo, nes pasak ju AL4 tepalu isvis keisti nereikia (taip nurodo gamintojas) tik papildyti jei yra reikalas... nu kur tai matyta? Pas xantia,dar senesnej ZF dezej filtras lengvai pasiekiamas is po masinos apacios, ir beje jis issiplauna ir naudojamas toliau, o del sitos AL4 tai pora dienu gyvenau po masina kol nusiemiau deze vien tam kad i filtra pasiziuret... :)
ACS man irgi sake, kad cia geros tos dezes , mol cia mes vaziuot nemokam, bet kazkaip netikiu.

patikek,,jai ture su tokia deze,,,tik gera,,,tai tikrai gera deze,


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 03 2011, 19:33 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 18 2009, 22:24
Pranešimai: 76
Miestas: Vilnius
Renaldas rašė:
patikek,,jai ture su tokia deze,,,tik gera,,,tai tikrai gera deze,


tai kad jau turiu su bloga :)
pratestavo, pratestavo - verdiktas, buksuoja stabdymo juosta :(

jei daugiau viskas gerai tada:
nuemimas/uzdejimas 500Lt
remotas (darbas) 800Lt
tarpiniu komplektas 300Lt
stabdymo juosta 150Lt
tepalo filtras ??
tepalas 32Lt/l

jei kazkas daugiau ir neapsimokes remontuoti:
nauja/sena deze 1500-2000Lt
pakeitimas 500-800Lt
tepalas

_________________
C5 2003m 2.0 HDI automatas


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 21:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Renaldas rašė:
Sintaras rašė:
Baisuols rašė:
Beje ACS serviso nuomone visi perdaug loja ant sios greicio dezes. Kaip sako ACS servisas reikia laiku keisti hidro vostuvus, tai yra kas 100K km (toks ju resursas), tai kainuoja 1000Lt.
Jei laiku nepakeiti hidro vostuvu tada jau droziama pati deze ir visos is to isplaukiancios pasekmes. Kaip man sake, sios dezes tvarkingai priziurimos (keiciami hidro vostuvai ir tepalai) be problemu pravaziuoja 500K km.

Taigi reziumuojant norint nesugadinti sios AL4 dezes reiketu kas 100K pasikeisti hidro vostuvus ir kas ~30K km tepala. Islaidos 100K km bus ~2000K Lt


Nu atlikus paprasta paieska internete, per kelias dienas galima susirinkti pakankamai itikinamos medziagos ir isitikinti , kad ne be reikalo lojama ant sios greiciu dezes. Turi ji problemu tikrai. Daug atsiliepimu buvau rades jog daznai perkaista kamstyje pastovejus, kad ausintuvas per mazas ant jos sumontuotas, problemos kol pasiekia darbine temperatura (klaidas meto ), prabuksavimai prasideda kai masina dar tik poros metu senumo ir dar visokiu bedu aprasyta, tu kurie turi ar turejo reikalu su sia deze, ir visi raso panasiai ta pati, tai negi visi jau taip ir nepriziuri, nekeicia tepalu ir tt ? Beje dar vienas dalykas- tai tepalo filtras, jei nori ji pakeisti- reikia nuimti deze...cia manau didziausia kliurka prancuzo, nes pasak ju AL4 tepalu isvis keisti nereikia (taip nurodo gamintojas) tik papildyti jei yra reikalas... nu kur tai matyta? Pas xantia,dar senesnej ZF dezej filtras lengvai pasiekiamas is po masinos apacios, ir beje jis issiplauna ir naudojamas toliau, o del sitos AL4 tai pora dienu gyvenau po masina kol nusiemiau deze vien tam kad i filtra pasiziuret... :)
ACS man irgi sake, kad cia geros tos dezes , mol cia mes vaziuot nemokam, bet kazkaip netikiu.

patikek,,jai ture su tokia deze,,,tik gera,,,tai tikrai gera deze,


tik ji "gera" ilgai neissilaiko :D

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 22:20 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 18 2010, 20:04
Pranešimai: 116
Miestas: AKUREIRI
na ziurint kaip ji buvo eksplotuota pries tai,,na ir kaip dabar


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 05 2011, 16:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
O gal kas gali pasakyt kokioje auto automatas laiko beveik visa masinos gyvavima? :) taigi cia tos masinos musu visu vos ne po puse limono prabege, ko noret is ju? :) o siu nauju masinu automatai manau kad atlaike savo garantini laikotarpi kaip ir kitu sekmingai,o tauliau kaip dievas jau duos su tais automatais :)

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 05 2011, 18:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
Na jei kalbant apie naujesnes masinas tai taip, garantini atlaike, paskuj kaip dievas duos kaip rase Vycius. Bet va draugelis turi lygtai 1988 metu "MB 124 dushmanas" 3.0 litru dyzeli su automatine deze, kuri gal koki karta per visa gyvenima ir maciusi sviezius tepalus, ir po siai dienai vaziuoja,ir dar droziama nesismulkinant, ir i darba ir i gamta ir ziema maximos aikstelej sukami ratai :) nors jis, garbes zodis, nekisa nei lito i ta masina ( nesakau kad tai yra gerai :D ).

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 08 2011, 08:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Seni ZFai gerai laikė.
Ir dar dauguma laiko, bet visgi, kai dėžei 20+ metų, tai gal jau nebereikia norėti daugiau, negu iš AL4? :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 11 2011, 19:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 12 2006, 01:12
Pranešimai: 450
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Seni ZFai gerai laikė.
Ir dar dauguma laiko, bet visgi, kai dėžei 20+ metų, tai gal jau nebereikia norėti daugiau, negu iš AL4? :D

Tai niekas ir nenori, bet ta sena deze vis dar sukasi ir po 20+ metu :)

_________________
Xantia pilka 95' 2.0 89 kW, LPG, mechaninė- sold
Xantia sidabrine 95' 2.0 89 kW, LPG, automatas- nebera


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 19:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Prikelsiu seną temą - vakar pasikeičiau savo AL4 tepalus. Dabartinė rida 85kkm. Senas tepalas buvo jau gerokai juodas. Po pakeitimo žymiai sušvelnėjo pavarų perjungimas. Pritariu 100%, kad visos automatų bėdos prasideda nuo nepriežiūros. Keisti laiku tepalus, nekickdown'int pastoviai ir laikys tos dėžės. Nekeičiami tepalai automatui - totali nesamonė. :bum:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 19:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
O jei tarkim tepaliuka keist vis dazniau negu gamintojas nurodo??? na ta prasme kuo jis daugiau pravaziaves yra tai tuo dazniau tepala pakeist....bet gal tiktu toks dalykas labiau tiem kas eksplotuoja sitas dezes nuo 0 km. kaip Pole :roll:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: AL4 greičių dėžė
StandartinėParašytas: Spa 19 2011, 12:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Rusų techniniuose forumuose kažkaip vyrauja nuomonė kad jį keisti patartina kas 30kkm. Įvertinant kad pasikeičia jo geriausiu atveju pusė tūrio, manau patarimas yra logiškas. Kažkaip keista, bet taip gražiai dėžė net iš salono išvažiavus nedirbo - tiesa tada softas kompo gerokai blūdijo.
Beje rasti tepalą nebuvo lengva - pirkau tiesiai iš Mobil atstovo, nes dalių parduotuvėse tokio užklausus visi pečiais trūkčiodavo ir į Žibinta siūsdavo. Tiesa - jokiu būdu nepasiduokit įkalbinėjimams pilti raudona Dextron III, nebent norit dėže atsikratyt :)
Beje mano tepalo senėjimo skaitliukas per tas 85kkm prisisuko iki 9750 vienetų. Įsivaizduoju kaip tepalas atrodytų po pilno resurso :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 126 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 9 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 30 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007