WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
AL4 greičių dėžė http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=15991 |
Puslapis 1 iš 9 |
Autorius: | Pole [ Lie 31 2008, 16:10 ] |
Pranešimo tema: | AL4 greičių dėžė |
Norėčiau išgirsti pastebėjimus apie šį "stebūklą", ko galima iš jo tikėtis ir pan. |
Autorius: | ramuniuks [ Rgp 04 2008, 07:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
i stebukla si deze visai nepanasi.berots buvo jau apie tai diskutuota.iki 2004 geriau apie ja ir negalvoti |
Autorius: | XM Turbo C.T. [ Rgp 04 2008, 12:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Labai geras daiktas ta AL4,pats tokia vartoju... ![]() Iki 120 tukst.km beveik ramus buni, po to jau pradek nervuotis o jeigu pasiseks pralekti 250 tukst.km ir neremontuoti tai uzsisakyk alaus ![]() ![]() ![]() ![]() Remonto pradzia 700-800 Lt hidro voztuvai + tepalas jau savaime aisku keisti daznai (ne kas 100000) Toliau planetine,ivores,pusle,stumokliai,stabdimo juosta,bugnas i t.p.t..... ~4000-5000Lt Po to hidraulinis blokas 4000-5000Lt..... Prikolas kiekvienas dezes nuemimas-uzdejimas(taip pat ir tepalo PILNAS pakeitimas) kainavoja ~1000Lt Tokios tokeles... Bet kai viskas veikia tai ofigennna deze AVTOMATAS vis tiktai ![]() ![]() ![]() Ar pirkciau vel tai suzinojas,manau kad taip...aisqu 2.2Hdi ir 3.0 V6 deze geresne bet kuras ir kitos problemos taip pat ir pas tuos modelius egzistuoja... Sekmes ![]() |
Autorius: | Pole [ Rgp 04 2008, 16:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Kaip suprantu po 2004 ji buvo kažkiek modifikuota? Pasirodo ši dėžė sėdi mano pūge ![]() ![]() Šiaip man asmeniškai nepatinka keli dalykai joje: šalta pavaras jungia su smūgeliu, ypatingai tarp 1 ir 2 jaučiasi. Toks jausmas kad pirma 'prilimpa' daliai sekundės ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Servise kelis kartus atnaujino softą, perkrovė bet kažkokio pagerėjimo nepastebėta, meistras pasakė kad tokia jau ta dėžė. Nu ir mat ja velnias man svarbu kad nedraskant bent kokį 150kkm atlaikytu, o tada jau eis į marčias. Tik vat noriu sužinot ar reikalingas koks ypatingas aptarnavimas jai ir gal yra kokių 'tipsų' kaip išgyvendint mano surašytus trūkumus ![]() ![]() |
Autorius: | Pole [ Rgp 04 2008, 16:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
ramuniuks rašė: i stebukla si deze visai nepanasi.berots buvo jau apie tai diskutuota.iki 2004 geriau apie ja ir negalvoti Būtu įdomu atkasti šią diskusiją, bet per paieška nieko neradau ![]() |
Autorius: | Pole [ Rgp 04 2008, 18:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
proffanas rašė: Pole rašė: Būtu įdomu atkasti šią diskusiją Nugi kas antroje temoje apie C5 ta dėžė keiksnojama ![]() Tai jau atlikta ![]() ![]() O be to ši dėžė keiksnojama ne retai parbėgusiems daugiau kaip 200kkm, tad jei iki tokios ridos su jom bėdų nėra - tai aš ramus kaip belgas. Pas mane dar tik 30kkm per 2 metus ![]() |
Autorius: | Pole [ Rgp 04 2008, 22:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Na ka gi, perkračiau visagalį www šia tema. Šalyse kur automatai turi šiek tiek didesnį pripažinimą nei marijos žemėj nuomonės apie AL4 gerokai kitokios nei čia. Manau didžiaja dalimi tai lemia išankstinis lietuvaičių nusistatymas prieš automatus nors didžioji tokių priešininkų dalis nėra su jais važiavusi, nekalbant apie naujausios laidos automatus. Sakau taip nes pažystu nemažai tokių žmonių o ir pats ne taip seniai buvau automatų kritikas ![]() ![]() ![]() AL4 yra PSA/Renault ir Siemens kurinys, montuojamas į didžiąją šių gamintojų automobilių gamą su 4 cilindrų varikliais. Iš to darau išvadą kad dėžė nėra visiškas š, priešingu atveju jos nemontuotu į naujausius modelius ![]() Dėl tepalo keitimo čia tokia įdomi situacija - gamintojas kaip to ir nenumato, tačiau specai rekomenduoja keisti bent kas 60kkm. Taigi dabar galvoju kaip priversti lietuvaičius vis dėl to pakeisti tą tepalą? Man kažkaip atrodo kad lietuvoj neigiama nuomonė apie automatų patikimuma tiesiogiai susijusi su tuo kad naudojami jie dažniausiai jau tokie, kurie tinka tik šrotui ![]() |
Autorius: | malgis [ Rgp 05 2008, 08:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Turėjau ir aš AL4 99 metų xantioj (97 kW 2,0 16v). Šalta irgi jungdavosi su "smūgeliu" (1-2 pavaros), įsijunginėdavo avarinis režimas važiuojant nuokalne (irgi kai šalta). Eiklumo netrūko. Vibracijos stovint irgi nejaučiau. Perdavimo skaičiai buvo smagūs, overdrive pakankamai ekonomiškas (pramyniau po Europą ~5 kkm, vidurkis buvo 7,5 litro, nors autobahn'ais važiavom nesismulkindami). Tiesa, alyva jai yra speciali, ir VEHO su ja mane buvo išdūrę - mechanikas primalė š.., tai perdarinėjo antrą kartą. Servisas gerokai padino alyvos kainą ir aš tarsi mokėdamas už vieną keitimą, sumokėjau už du. Kadangi klastą sužinojau tik vėliau, buvo šaukštai popiet. Alyvos kaina yra ~15 lt/l. Jeigu kas siūlys dvigubai ar penkis kartus brangiau, nemokėkite. |
Autorius: | as [ Rgp 05 2008, 08:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Pole rašė: Šiaip man asmeniškai nepatinka keli dalykai joje: šalta pavaras jungia su smūgeliu, ypatingai tarp 1 ir 2 jaučiasi. Tik vat noriu sužinot ar reikalingas koks ypatingas aptarnavimas jai ir gal yra kokių 'tipsų' kaip išgyvendint mano surašytus trūkumus ![]() ![]() pirmus kelis kilometrus, kol saltas variklis, gali vaziuot isijunges "ziemos" rezima. nesijaus to smūgelio. smugelis buna del to, kad esant saltam-tirstam tepalui veluoja uzsipildyti 2-os pavaros kamera. blogio tame jokio nera. |
Autorius: | XM Turbo C.T. [ Rgp 05 2008, 09:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Man buvo taip vazinejau nieko nelieciau, ziema griztant is toliiiii, pajudejau ir pajutau tuos smagiosius 1<->2 pavara, po poros km in nedideli kalniuka pradejo burgzti variklis, buksoti sankaba ir ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() O kita diena viskas panasei, as pas meisterius ten suzinojau DAUG smagiu ziniu apie "new year" dovanas kurias turiu nupirkti savo automobiliukui ![]() ![]() ![]() ![]() Po to susitaikiau Po remonto smugiai kaip ir dingo...ir ilga laika buvo gerai, jau tik sushilus oram po pusmecio ![]() O gi jis ir nesukelia slegio reikalingo... Tepalas keiciasi dalinai `30-40% taigi, jei meistrai rekomenduoja keisti kas 60tukst 60/`3=20tukst grubei reiketu atnaujinti tepaliuka kainuoja apie 200Lt bet ko gero veliau maziau skauda subinyte ![]() Verdiktas(meistru maciusiu sias dezes) kad ji apskaiciuota lengvesnem masinom o C5 dar ir Break jau daugoka... O seip tikrai faina dezute masto neblogai, bet kaip minejo kolega kartais pasikerta... Ipatingai silta diena lekiant po Vilniu linksmiausiom valandom ![]() Ir tam paiskinima isgirdau toki, deze uzkaista nuo beprotisku junginejimu kamsciuose, ir sukeldama apsukas pravaro beveik 2X daugiau tepalo per radiatoriu(vesintuva tipo uzdetu bent jau rimtesni ![]() ![]() |
Autorius: | Pole [ Rgp 05 2008, 09:57 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Cituoti: pirmus kelis kilometrus, kol saltas variklis, gali vaziuot isijunges "ziemos" rezima. nesijaus to smūgelio. smugelis buna del to, kad esant saltam-tirstam tepalui veluoja uzsipildyti 2-os pavaros kamera. blogio tame jokio nera. Kažin šis būgas išgydomas kokiomis nors priemonėmis, ar tai tiesiog konstrukcinis defektas? Kol mašina garantinė gal būtu galima kažką išsimušti kad sutvarkytų, bet reik žinot ką išmušinėt ![]() Ką dar pavyko perskaityti apie ją, tai kad pas C5 tepalo aušinimo šilumokaitis kur kas efektyvesnis nei pas P407, rekomenduoja prabėgusioms virš 160kkm jį pakeisti ir dėti nuo C5 ![]() ![]() |
Autorius: | as [ Rgp 05 2008, 13:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
nieko cia nesutvarkysi. toks jau dezes veikimo ypatumas. kas del tavo mineto tepalo "susidevejimo" daviklio. tai ten ne daviklis, o tiesiog ECU funkcija (skaitiklis). Ji galima pasizhiuret diag. prietaisu Esme jo veikimo ta, kad dirbant dezei kompas skaiciuoja vienetus, kurie dideja tokiu principu: pridedama po 128 vnt. kas 1,28 sekundes, kai tepalo T° < 95° C, 256 vnt. kas 1,28 sekundes, kai tepalo T° 95° C < 105° C, 512 vnt. kas 1,28 sekundes, kai tepalo T° 105° C < 115° C, kai skaitiklis pasiekia 32958 vnt. pradeda mirkseti snow/sport lemputes - tepalas susidevejes. siaip pati AL4 dezes veikimo koncepcija yra super. pilnai uztenka tu 4 pavaru. paskutines PSA naudojamos japonu 6 pavaru AM6 dezes IMHO veikia daug prasciau. akivaizdziai (ypac dyzelinius variklius) persukineja. mieste pastoviai ijungia 5-6 pavara, paskui vos spustelejus gaza zemina per 2 pavaras. ir t.t. gaunasi toks bereikalingas makalavimasis. |
Autorius: | Pole [ Rgp 05 2008, 14:49 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Na kas liečia ta "daviklį" tai tiesa - aš tiesiog ne taip perteikiau skaitytą informaciją ![]() Tačiau užkliuvo štai kas: taip išeina, kad teplo temp turi būti palaikoma griežtai 95C kitu atveju sukasi skaitliukas? nes 32958/128=257.48 savo ružtu 257,48*1,28s=329,58s kas yra lygu 5,493min - mažoka kažkaip ![]() Kas liečia smūgiavimą, sutariau rytoj Žibintas patikrins tepalo lygi ir dar syki upgreidins softą. Tačiau kai paklausiau ar tai dažna jų bėda - nu sako kažkaip negirdėjom ![]() Pačiai dėžės koncepcijai - respect'as ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | XM Turbo C.T. [ Rgp 05 2008, 16:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
O gi ten ko gero prikolas, 1 pavara ira hidrauline ir visokiom nesamonem kompensuoti-issimasazuoti, reik manyt tik pajudejimui is vietos skirta. Pas mane tokios pacios tokeles bet antra pavara kuo puikiausej pestum stoja. Spaudi gaza bega oho, cia gal kitos linksmibes, pas C5 2.2Hdi toks bjeriukas pastebetas lyg deze lyg variklis pravalinasi tose vietose prie zemu sukiu, tuom ir nepatiko kai rinkausi sau arkli, bet pastebimas ne visose auto sis reiskinys... Gal tepalo savybes vis tiktai sioje vietoje kalciausios...Arba pavarges arba ne visai jo savibes tokios kaip sugalvota, velniai zino. Niekur nerasi markes artikulas citro-pezo, o meistrai vienoje taisyyykloje isvis ivare i ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | as [ Rgp 05 2008, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: AL4 greičių dėžė |
Pole rašė: Tačiau užkliuvo štai kas: taip išeina, kad teplo temp turi būti palaikoma griežtai 95C kitu atveju sukasi skaitliukas? nes 32958/128=257.48 savo ružtu 257,48*1,28s=329,58s kas yra lygu 5,493min - mažoka kažkaip ![]() skubedamas nesurasiau viso skaciavimo algoritmo. skaitiklis veikia visada. kol tepalas nepasiekia 95C, o iki tokios temp. jis ikaista tik isskirtiniais atvejais, skaiciuojama po 128 vnt. pilna formule yra x*2 pakelta 16 laipsniu (65536), kur x=32958 kas yra ~6000 val. diag. prietaisas rodo butent x reiksme |
Puslapis 1 iš 9 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |