WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 00:57

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 25 2008, 14:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Nustojo veikti - ji kaip zhinia, valdo borto kompa, tobish perjungia arba parodo rezhimus, resetina/setina reikshmes. Taigi, gal kas zhinote kaip kulturingai dasikasti iki tos knopkes - t.y. nieko nesulauzhant, kad ja kaip nors sutaisyti ar pakeisti i kita - visos rankenos vien tik del to keistis nesinori - juo lab, kad va chia paklausiau, tai parduoda su visu kelmu - gaunasi kruva pinigu :(
Kiek suprantu pats galiukas sukinejasi pas "Break'us" ir tuos modelius kurie turi galiny valytuva, pas kitus kogero kaip ir pas mane jis kazkaip uzhfiksuotas. Teorishkai speju, jei kulturingai pavyktu nuimti ta galiuka tai paskui kogero nesunku butu ishkrapshtyti ir knopke ant galo?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2008, 20:34 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
Aha sekmes, kulturingai patempk... ir vos ne ten patempes nutrauksi plastikine kontaktine juosta kuri ir jungiasi i kelma, as jau buvau patraukes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geriausia tureti viska ant stalo, o jeigu nesusidures su aparaturos ardimu/surinkimu o po to dar juos veikimu (ir aisku lisnu detaliu nelikimu) tai manau varyk i servisa :D Galima srote vien tik ta rankena nupirkti 50lt, pajeskok. O tada jau ardyk i sveikata.
Ardziau pries koki gera pusmeti bet nepamenu, ira galima kaip tais nuimti ta apdaila TIK ne knopke, ten ziedas,ziedas,knopke o viduje kryzma su spiroklite ir sratuku, tikrai smirda patikiek. O be to greiciausia gali buti kad prasitrine takeliai butent ant tuos plastikines juostos, nes ji minksta, valio jeigu varine kontaktine spirokle luzo, bet vel gi :bum: i srota.
Taip kad :drunk:

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2008, 10:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Shy bei ta spejau nuveikti kaip tik priesh tavo zhinute. Vien zho esme tokia - ish anksto zhinant kas ir kaip - labai normaliai ten ardosi(galiukas su knopke) - kai laiko turesiu fotoreportazha ymesiu. Pas mane nuluzho besilankstantis metalinis kontaktelis - ir kadangi galinio valytuvo nera - tai ash ten iklijuosiu paprasta knopkiuka. Kontaktine juosta ishsitrauke ish kontaktu apachioje - manau nieko baisaus, nes viska dabar turiu rankose ir galesiu susitvarkyti, o be to galiuko vazhineti gali - viskas veikia, o knopke ant to galiuko ir taip neveike :) Sutverus galiuka, reikes kazkokiu budu pajungti atgal ta juosta, o jei neisheis - pravesiu laidukus.
Klausimas zhinantiems butu toks: ar eina valytuvo jungikli su svirtele nusimti atskirai nenuemus vairo?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2008, 14:47 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
:cry: Deja neeina....

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgp 28 2008, 15:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
As tai linksmai leidau laika nagrinedamas :mrgreen: :bum: :mrgreen: :bum: :mrgreen:
Nuimi oro pagalve, atsuki vaira su didele zvaigzde, nepamenu kiek (tikrai didele ne is zaislu komplekto), faina jei pastebejai bus zime kur stovi vairas, isdraskai apdailas aplink kelma, :| (ar atsuki, ar atkabini kelma) Ooo... gal ir ne reikia nepamenu ten jau pamatysi, lyg isitraukti turetu jei korpusas netrukdis. Ji su visu traskejimo/paspaudimo/palenkimo kelmuku nusiima (nu blem nepamenu) ar reiks ardyti kelmuka ar kelma ten daug plastmsiniu uzkabuku, nes ta juosta kazkur turi lizda ten, patrauki savarza ikisi juosta ir uzstumi savarza atgal. Surenki visa balalaika.
Pagalve is galo atsikabina nesudrozk (du stambus atsuktuvai ar tvirtos juostos tau pades siuo klausimu)
:labas:

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2008, 15:27 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Kagi, labai achiu uzh patarimus - laiko tai tikrai sutaupys - nors skaichiau remonto instrukcija, bet papildomi patarimai visada praverchia.
Taigi kaip ir minejau - susitvarkysiu atskirai galiuka, o po to kazkada reiks skirti gera(kaip supratau) pusdieny jo idejimui :)

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2008, 23:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Sveiki, kaip ir kazkada zhadejau pagaliau prisiruoshiau sukurpti reportazha apie knopkes ant valytuvu rankeneles tvarkyma.
Visu pirma norechiau pamineti, kad Break'ui bei C5-tiems su galiniu valytuvu konkretus mano remonto budas(zhr. 12 punkta) netiks, reiks galvoti kazka analogishko. Esminiai yrankiai reikalingi - zhvaigdutes tipo raktai T20 - vairo apmushalams ir T50 pachiam vairui nuimti. 10 raktelis, beigi tiek didesnis tiek mazhesnis ploksti atsuktuvai nepamaishys, nu ir dar apie smailiasnukias reples but gerai pagalvoti.

Taigi kimbam i darba:
1. Atjungiam akumuliatoriu, ir laukiam kokia 10 min.(Visa tai del, to kad reiks lysti prie pagalves)

2. atkabinam 2 auseles vairo gale ir isimam pagalve. Paveikslėlis

Paveikslėlis
Atkreipiam demesi i rodykleje, pazhymeta "kabliuka", tais kabliukais prikabinta apmushalo virshutine dalis.

3. Atjungiam 3 fishkes(2 pagalves ir 1 signalo - nuotraukoje dar neatjungta) Paveikslėlis
ir atsukame vaira laikanti varzhta: Paveikslėlis

4. Atsargiai nuimame vaira ir prakisham minetas 3 fishkes su laidais.

5. Nuardom apmushalus, ish apachios atsukam 2 T20 zhvaigzdutes: Paveikslėlis
apatine dalis nusiims, o virshutine kad atkelti reiks dar atkabinti 2 punkte minetus kabliukus...

6. Atjungiam kelmo fishkes. atsukam varzhta ant apkabos laikancios kelma beigi atsargiai atkeliamia 2(virshui ir apachioj po 1) plasmasines auseles, ir tada jau visas kelmas su viom rankenelem ramiai nusitraukia aukstyn:
Paveikslėlis Paveikslėlis

7. Pachio kelmo ishardymas yra gan smagus uzhsiemimas - yra kruva plasmasiniu auseliu kurias visas vienu metu reikia atkelti - kaip tai kulturingai atlikti - kiekvieno fantazijos reikalas...

8. Atidarius dezhute, atjungiam juostine fishkute einanchia ish valytuvu rankeneles, ir ardome pachia rankenele.
Paveikslėlis Paveikslėlis

9. Mus domina rankeneles virshutine dalis, kuria ardom toliau: Paveikslėlis

10. Visu pirma ishsikrapshto knopke ant galiuko su spyruokle: Paveikslėlis
tada smailiasnukiu repliu pagalba paberiam ir kitas dalis: Paveikslėlis Paveikslėlis
chia kaip matome i komplekta pateko ir naujas knopkiukas. Tik kaip jau minejau modeliams su galiniu valytuvu reiks galvoti kazka kitko.

11. Apverchiam rankeneles galiuka ir galiausiai randam kaltininka: Paveikslėlis
Nuluzhusi kontakta (A) visa laika lanksto knopkes atsikishimas(B)

12. Imam dar viena likusia dali ant kurios like visi kontaktai - pritaisom/prilituojam, uzhklijuojam pasiruoshta knopkiuka:
Paveikslėlis Paveikslėlis

13. Ish rankeneles lupam lauk visa skardele, ir trumpinam knopkes atsikishima tiek kad itaisyta knoke normaliai spaudinetusi suinktoj padety: Paveikslėlis
Velgi priminsiu, variantams su galiniu valytuvu reikes galvoti kazka kito, kadangi skardele su kontaktais yra skirta galinio valytuvo junginejimui...

Nu o dabar surenkam viska atgal ir tiek zhiniu.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2008, 13:47 
nu iš paziuros lyg ir lengva bet as vargstu po siolei pas mane su valytuvu gale ir niekur nera tik naujas jo kaina suzinojau baisu darosi .Gal kas buvo susidures su valytuvu gale kaip ten ,ar galyma ka suburti .Ačiu


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 04 2008, 20:07 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Tai gal rečiau spaudyt tą mygtuką reikia, jei jis toks neilgaamžis :roll:

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2008, 00:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
viicka rašė:
nu iš paziuros lyg ir lengva bet as vargstu po siolei pas mane su valytuvu gale ir niekur nera tik naujas jo kaina suzinojau baisu darosi .Gal kas buvo susidures su valytuvu gale kaip ten ,ar galyma ka suburti .Ačiu
Dabar vat pazhiurejau i savo nuotraukas, ir shove mintis: ta daly kur skardele su nuluzhusiu kontaktu galima paprastai nusiimti ir neardant vairo - t.y. atliekam ish kart 10 punkta ant rankeneles mashinoje.
To pasekoje turetume rankose 11 punkto detales, tada litavimo pagalba ko gero ymanoma uzhlituoti nuluzhusios skardeles vietoje trukstama galiuka ir tai tiktu modeliams tiek su galiniu valytuvu tiek ir be.

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2008, 14:15 
aciu už nuotraukas padejo susigaudyti ti ejo kitu keliu nelytavos o šrote gavom rankenėle kita ir istatem meistriuka gera turejau nors jau metuose žmogus elektronikoi kerta ir nelupa


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 18 2008, 19:51 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
viicka rašė:
aciu už nuotraukas padejo susigaudyti ti ejo kitu keliu nelytavos o šrote gavom rankenėle kita ir istatem meistriuka gera turejau nors jau metuose žmogus elektronikoi kerta ir nelupa

Ir kerta, ir nelytavos, ir dar nelupa? :roll:
Ačiū už išsamų problemos sprendimo aprašymą. Visiems viskas iškart aišku :appl: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 27 2010, 21:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Labai gaila, kad nuotraukos buvo įdėtos kažkokioje labai laikinoje vietoje. Nieko nesimato :( . O tema aktuali. Mano gedimo variantas toks- jungiant galinio lango valytuvą arba apiplovimą kartu persijungia ir kompiuterio parodymai. Gal ir būtų galima kentėti, bet dažnai dar su galinio lango valytuvo ar ploviklio panaudojimu įsijungia perspėjimo apie viršytą greitį funkcija. Ir cypsi be jokio reikalo :evil: Žodžiu- norėčiau susitvarkyti. :?

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 28 2010, 23:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Blin, nuo kazko pasizhiurejau ir patalpinau i kazkoky lieva ipix.lt saita... Pazhejau - net mano accountas ten pradinges. Bandysiu ieshkoti kur nors/kuriam nors kompe gal dar like tos nuotraukos. Bet sheip kiek pazhiurau i savo teksta - pamegink ant mashinos tiesiai nuo 10 punkto: esme - issilupa pats knopkiukas ir issiema sprendzina, o vidui su smailiasnukem replem suspaudus plasmasikes i centra - nusimauna gabalas ishorines dalies(kaip tik ta kur pas tave sukiojasi valytuvu junginejimui) - ir tada jau prieini prie kontaktines ploksteles (kuri susijusi ir su maigymu ir su sukiojimu).

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 03 2010, 13:48 
Atsijungęs
DUK moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 25 2005, 19:54
Pranešimai: 630
Miestas: Vilnius
Rami.
Dėl perspėjimo dėl viršyjimo - atsijung, kad necyptų, kai viršyji.
Jei nori tvarkyti viską:

1. Nusipirk kokio anglo ar daužto C5 (belenkokio) tą rankenėlę. Didelis "+" jei mažai naudota.
2. Jeii gerai supratau, tai pas tave Universalas. Pas man irgi. Rankenelę nusipirkau nuo chečbeko.
3. Bėda: universalo rankenoj, esanti kontaktinė juosta buna nuo sukinėjimo susitrinusiais kontaktais. Kontaktinė juosta š chečbeko buna nenutrintais kontaktais (nebent sudegusiais). Vieną juostą reikai pakeisti kita.
4. Ardymas: Išimi pagalvę, nuimi vairą, nuimi "kelmą".
5. Atsargaii atsidarai kelmą. Nuimi, "atjungi" ankenėlę.
6. Išsiardai rankenėlę (atsargiai, nepamesk gelažukį iį mažųjų spyruoklyčių, kai ardysi).
7. Sukeiti juostas ir viską surenki atgal.

Tiek trumpai. Jei dar kyla klausimų tai AŽ rašyk ;)

Aiškaiu kiek?

_________________
Mjo, ir reikėjao man pirkti ta Citroena...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 16 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 61 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007