WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Stovėjimo stabdis http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=16717 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 01 2008, 22:55 ] |
Pranešimo tema: | Stovėjimo stabdis |
Istorija prasidėjo dar pavasarį, kai pastebėjau, kad ne iki galo atsileidžia dešinės pusės stovėjimo stabdis. Pasirodo pati svirtelė ant suporto nenorėjo iki galo sugrįžti į vietą ir ratas likdavo pristabdytas. Atkabinau trosą, svirtelės velenėlio įėjimo į suportą vietą purškiau rūdžių tirpikliu, mankštinau. Pradėjo vaikščioti lengviau, bet vistiek ne tiek lengvai kaip kairiojo rato. Per vasarą problema lyg ir nepasikartojo. Dabar keisdamas ratus pastebėjau, kad dešiniosios pusės stovėjimo stabdis apskritai neveikia, nes svirtelė įstrigusi nuleistoj padėty. Bandymai išmankštinti anksčiau naudotu būdu rezultato nedavė- vaikščioja, bet labai sunkiai. Matyt, teks ardyti ir kruopščiai išvalyti rūdis. Taigi- klausimas: kaip išardyti tą mazgą (reikia iš suporto ištraukti velenėlį, ant kurio galo yra stovėjimo stabdžio svirtelė)? Iš suporto šono (žiūrint pagal automobilį- iš priekio) aptikau įdomią 5- briaunę ![]() ![]() Laukiu Jūsų pamąstymų šiuo klausimu. O gal kas jau ir sprendėte tą pačią problemą ![]() |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 08 2008, 11:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Taigi, nuomonių nesulaukiau, tai pasišnekėsiu pats su savim ![]() Tiksliau aprašysiu tolimesnius veiksmus, gal kam bus naudinga. Žodžiu pirmiausia nutariau pasitarti su firminio Citroen serviso specialistais. Tai jie pasakė, kad taip giliai, kaip suporto taisymas jie nelenda ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Lap 08 2008, 17:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Už 90lt, greičiausiai, teikiama vien "suporto išvalymo" paslauga. Tačiau jei suportas jau kaip reikiant pastrigęs, tas valymas kaip žvakė nabašnykui: gražumo gražu, o naudos nelabai. Todėl būtina šalinti ir to pastrigimo priežastis; keisti manžetus ir dulkėsaugius, poliruoti visus judančius/besitrinančius paviršius, esant reikalui- keisti kreipiančiąsias, reguliuoti "rūčnyko" įtempimą, pilnai nuorinti bent jau tą vieną ardytą suportą ir t.t. Tokių kompleksinių darbų kaina, jei suportas su stovėjimo stabdžio mechanizmu, prasideda nuo ~170lt/vnt (su detalėmis). Kaune Jonavos g. yra suportais besiverčianti kontorėlė, kuri, atvežus nuimtą tokį suportą, jį perrenka už 120lt, bet dirba gan atmestinai (nežaidžia su poliravimais, itin taupiai naudoja tepalą ir pan.), o ir neatsako už galutinį rezultatą, nes visus nuorinimus bei reguliavimus tenka atlikti pačiam. |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 08 2008, 19:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Na, tai man bent tiek gerai, kad darbinis stabdis veikia be priekaištų, tik stovėjimo linkęs pastrigti. Manau, kad kompleksinis tvarkymas (kaip aprašyta aukščiau) tokiu atveju dar netikslingas. |
Autorius: | proffanas [ Lap 08 2008, 19:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Raimis M20 rašė: Manau, kad kompleksinis tvarkymas (kaip aprašyta aukščiau) tokiu atveju dar netikslingas. Jis neišvengiamas ![]() O jei visa tai nedaroma, tai ir gausis eilinis "valymas". Nu, tas pats valymas, kur kaip žvakė... ![]() |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 08 2008, 23:43 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Na, kol kas "uždegiau žvakę" ![]() |
Autorius: | aantanas [ Lap 10 2008, 14:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Vasarą aš suportą irgi buvau išardęs.Be to nulaužiau vieną kreipiančiosios įvorės varžtą .Perdaug NM panaudojau. Pas mane ant vieno rato stovėjimo stabdis irgi sunkiau vaikščiojo,pramankštinau panašiai, supurškiau WD40 ir rankiniu būdu pramiklinau .(Tiesa pradėjau rankiniu stabdžiu dažniau naudotis). Kokį ten penkiakampį turi mintyje, tai būtų gerai foto įdėt.Gal stabdžių cilindrą kurį reik suspaust ? Susukant į kairę pusę, aš naudojau 32-36 ar rusišką raktą. (ne vairuotojo pusės) o kitos pusės atvirkščiai.(c5 pdf manual reik pasitikrinti). |
Autorius: | Raimis M20 [ Lap 10 2008, 23:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Nuotrauką to penkiakampio būtinai įdėsiu, tik neprižadu greitai, nes šiandien "numirė" fotoaparatas ![]() ![]() |
Autorius: | Daliusj [ Vas 20 2009, 15:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Sveiki, tai ar susitvarkėt rankinį, nes pas mane tas pats dešynės pusės rankinis neveikia. Servise pakeitė kaladėles, trosus, kažkokį vamzdelį kuriame trosas stovi (tiesa jie abu buvo surudiję, tai vieną pramankštino, o kitą išmetė ir naują įdėjo). Bėda dar ir ta, kad kai pakeitė kaladėles, dešynės pusės stabdžių cilindriukas sustreikavo. 1 St. kaladėlę seną įdėjo, sakė, kad kai pasivažinėsi įdės ir kitą naują. Rankinis veikė, nes ant stendo patikrino, bet neilgam, savaitę ir dabar psio. Sako arba kankins patį suportą ar tek kitą suportą keisti. |
Autorius: | Daliusj [ Kov 27 2009, 08:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Na tai va, teko pakeisti suportą, nes sename suporte, toje vietoje (viduje) kur statosi rankinio stabdžio mentelė kažkas išsidevėjo nors....pats mačiau. Stabdžiai veikia. Bajeris tame, kad po 3,5 metų kai važinėju su C5 sužinojau, kaip teisingai reikia rankinį užtraukti, t. y. nuspaudi darbinį stabdį ir tik tada užtrauki rankinį - lengviau traukiasi ![]() |
Autorius: | Raimis M20 [ Bal 11 2009, 11:58 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Eilinis sezoninis ratų keitimas- eilinė stabdžių apžiūra. Pasirodo- svirtelė vaikščioja pakankamai lengvai, spyruoklė ją be vargo grąžina į pradinę padėtį. Bet čia atjungus trosą. Prikabinus trosą šiek tiek pritrūksta, kad grįžtų iki galo. Matyt, susideda troso pasipriešinimas ir pasipriešinimas pačios svirtelės ašyje. Klausimas- kaip sutepti trosą? Gal kas sugalvojote kokį būdą, kaip priversti tepalą pakliūti tarp šarvo ir troso per visą jo ilgį? Prisipažįstu, kad čiupinėjau kol kas tik tą galą, kur prie suporto, o kas ten dedasi prie rankenos, net neįsivaizduoju. |
Autorius: | Daliusj [ Bal 11 2009, 19:46 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
Raimis M20 rašė: Eilinis sezoninis ratų keitimas- eilinė stabdžių apžiūra. Pasirodo- svirtelė vaikščioja pakankamai lengvai, spyruoklė ją be vargo grąžina į pradinę padėtį. Bet čia atjungus trosą. Prikabinus trosą šiek tiek pritrūksta, kad grįžtų iki galo. Matyt, susideda troso pasipriešinimas ir pasipriešinimas pačios svirtelės ašyje. Klausimas- kaip sutepti trosą? Gal kas sugalvojote kokį būdą, kaip priversti tepalą pakliūti tarp šarvo ir troso per visą jo ilgį? Prisipažįstu, kad čiupinėjau kol kas tik tą galą, kur prie suporto, o kas ten dedasi prie rankenos, net neįsivaizduoju. Siūlau dar pažiūrėti rankinio troso vambzdelį, kuriuo jis ateina iki suporto - liga nustatyta, nes būna vambzdelis žiauriai užrudijęs. Aš vieną išmečiau ir įdėjau naują, kitą (kadangi neradau naujo) teko pjauti per pusę ir vėliau suvirinti, nes net troso ištraukti negalėjom ![]() |
Autorius: | audrius9497 [ Lap 09 2012, 13:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
sveiki noriu paklausti ar sunku pakeisti rankinio stapdzio trosa xantia |
Autorius: | Vycius [ Lap 09 2012, 16:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
audrius9497 rašė: sveiki noriu paklausti ar sunku pakeisti rankinio stapdzio trosa xantia Veikt yra ka. |
Autorius: | Sintaras [ Lap 09 2012, 19:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Stovėjimo stabdis |
audrius9497 rašė: sveiki noriu paklausti ar sunku pakeisti rankinio stapdzio trosa xantia Kiekvienas skirtingai suprantam kas sunku ir kas lengva ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |