WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 16 2024, 09:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 18 2008, 21:19 
Engine water temerature too higt tokia man kompas problema pradejo mesti ka dayti gal kas susidure su tokia beda?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Lap 18 2008, 21:22 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 17 2004, 09:41
Pranešimai: 909
Miestas: Vilnius
jei raketoj neshejoj, tai paprastai keiciams visas variklis su ausinimo sistema. Jei siaip lupena tai pirmiausia reiketu pasitikrinti ausinimo skyscio lygi, ar veikia apskritai ausinimo ventiliatoriai, bet kadangi neaisku nei kas nei kokiomis salygomis eksploatuojama - keisk raketa....


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 18 2008, 21:30 
tik is pradziu viskas buna kol salta tuo metu ir rodykle sokyneja temperaturos po to kaip ir viskas susitvarko skyscio viskas ok o meistrai suda mala ir sako kad kontaktai tipo blogi o kalbam apie c5 2.2hdi varikliuka:)


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Gru 13 2008, 20:12 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
bloondinas rašė:
tik is pradziu viskas buna kol salta tuo metu ir rodykle sokyneja temperaturos po to kaip ir viskas susitvarko skyscio viskas ok o meistrai suda mala ir sako kad kontaktai tipo blogi o kalbam apie c5 2.2hdi varikliuka:)

Va tir pas mane taip, kai pradeda variklis šilti, variklio temperatūros daviklio rodyklė tai oakyla, tai nusileidžia. Citroligoninei žiūrejo - nieko nerado Veho ir gi nieko, taip ir važinėju. :(

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 13 2008, 20:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Daliusj rašė:
kai pradeda variklis šilti, variklio temperatūros daviklio rodyklė tai oakyla, tai nusileidžia.
Kokioje temperatūroje? Jei palei 80 (75-90C)- taip ir turi būti; vadinasi, termostatas dirba, ir dirba gerai. Jei šokinėja daug žemesnėje temperatūroje- arba tikrink daviklį, arba pradėk įtarinėti patį termostatą.
Bet jei pilnai įšilus varikliui temperatūra stabilizuojasi palei 80C, ir baigiaisi visi šokinėjimai, ieškai problemų ten, kur jų nėra.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 14:25 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Daliusj rašė:
kai pradeda variklis šilti, variklio temperatūros daviklio rodyklė tai oakyla, tai nusileidžia.
Kokioje temperatūroje? Jei palei 80 (75-90C)- taip ir turi būti; vadinasi, termostatas dirba, ir dirba gerai. Jei šokinėja daug žemesnėje temperatūroje- arba tikrink daviklį, arba pradėk įtarinėti patį termostatą.
Bet jei pilnai įšilus varikliui temperatūra stabilizuojasi palei 80C, ir baigiaisi visi šokinėjimai, ieškai problemų ten, kur jų nėra.


Pastvus rodyklės šokinėjimas pastovus :doom: nepriklausomai labai karštas variklis ar ne.

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 17:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Jei temperatūra "nukrenta" ligi nulio- žiūrėk temparatūros daviklio-rodyklės laidus ir kontaktus. Bet jei strykčioja siaurame, palei 5-15C diapazone, žiūrėti ir burti reik; su chronometru, ir stebint variklio apsukas. Gliučins, greičiausiai, arba pats daviklis, arba jo "rodiklis", arba termostatas. Tačiau inetu tikrai neišbursim.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 19:21 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 28 2005, 09:02
Pranešimai: 86
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Jei temperatūra "nukrenta" ligi nulio- žiūrėk temparatūros daviklio-rodyklės laidus ir kontaktus. Bet jei strykčioja siaurame, palei 5-15C diapazone, žiūrėti ir burti reik; su chronometru, ir stebint variklio apsukas. Gliučins, greičiausiai, arba pats daviklis, arba jo "rodiklis", arba termostatas. Tačiau inetu tikrai neišbursim.

Na taip reik karpštinėtis. Pats temperatūros daviklis buvo išimtas ir tikrintas- sako viskas gerai. Nors buvo atsitikęs toks įvykis, bet buvusiai mano bulkai. Daviklis nešokinėjo, bet apskritai nerodė. Gal po metų, vieną dieną jis ėmė ir vėl pradėjo rodyti normaliai :lol:
Šis bajeris man atsirado, kai autoservise (Megamesta) man pakeitė tepalus ir pabandė kondiškę papildyti. Po tokio darbo kondiškė pradėjo neveiksti (pūtė šiltas oras). Pasitaisiau, bet rodyklė kaip šokinėjo, taip ir šokinėja. Na gal dar reikia ką nors kondiškei pažiūrėti, nes gal tai ir susiję :drunk:

_________________
C5, 2002 m. 2.2 HDI Exclusive (mechanika)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2008, 20:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kondiškė lyg ir turėtų (šito tikrai nežinau) iš kažkur imti variklio temperatūros duomenis; tai gali būti susiję, juolab, jei gliukas atsirado po lindimo prie kondiškės. :roll: . Bet tokiu atveju, paieškos dar labiau komplikuosis. Kadangi servisai bejėgiai, tai ieškosies pats?... Pradėk tada nuo pilno kondiškės elektros atjungimo (ar saugikliu, ar fyškėmis- nežinau, kaip pas C5 parankiau ir teisingiau; žiūrėk vietoje). Eliminuojant po vieną galimus įtariamuosius, visvien prisikapstysi ligi priežasties.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 9 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007