WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 16:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Traukos dingimas, klaidos
StandartinėParašytas: Spa 27 2022, 21:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 27 2022, 21:14
Pranešimai: 16
Miestas: Anyksciai
Sveiki, taigi, C5 2002 2.2 98kw, automatas.
Gedimų nustatyt per ekraną neprašau, tik ieškau patarimo.
Taigi, važiuojant, kad ir tolygiu greičiu, dar dažniau į įkalnes, išmeta check enginą, service, antipollution ir esp/asr klaidas. Kai išmeta Esp/asr klaidą, tik tuomet dingsta trauka, nors dažniausiai jos visos vienu metu iššoka.
Buvau pasidaryt diagnostiką, ją darė su OBD, jokių kitų klaidų nepasakė, kad yra, tik:
Permanent fault; Turbo pressure signal. Short circuit to positive or open circuit or value too high.
Ir pasakė pasikeisti turbinos slėgio reguliatorių.
Pasikeitus jį, tas pačias klaidas išmetė tik 2 kartus per kokį 150km. (Bėje, jos dingsta perkūrus variklį)
Tai bėdos kaip ir neišsprendė, bet pagrindis klausimas, gal su OBD nemato visų klaidų? Gal būtina Lexia, kad pamatyt tą užsislėpusią klaidą :) ?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2022, 06:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Atvaziuok iki Utenos, turiu Lexia, pazaisim, gal ka rasim :)

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2022, 08:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 27 2022, 21:14
Pranešimai: 16
Miestas: Anyksciai
Kitą savaitę kelis kart būsiu Utenoj. Galima jūsų nr?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2022, 08:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
8 6 1 4 5 2 6 0 1

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2022, 11:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Čia turėtų būti (bet negarantuotai, nes tai būdavo populiaru prieš 5-10 metų, o per tą laiką jau atsirado daug daugiau bėdų su jais) žymioji šių variklių bėda - turbinos perpūtimas. Turbina šio variklio valdoma atvirkščiai, nei daugumos kitų, t.y. solenoidas vakuumu ne didina, o mažina slėgį, t.y. nevaldoma turbina su atjungtu vakuumu pučia MAX. Ir ji gali pūsti labai daug, bet daviklis gali matyti tik iki berods 1,5bar, o jau gamykliškai tas slėgis siekia 1,2bar, o pačipavus vyrai padaro ir 1,4bar, kas gaunasi, kad veikia palei ribą, ir tik esant nedideliam valdymo nuokrypiui ir net trumpam viršijus tą 1,5bar ribą, daviklis kala trumpą ir gaunat klaidą.

Šitie senesnio tipo Bosch solenoidai pakankamai retai genda, tai pirminis patikrinimas yra, ar užtenka vakuumo. Vakuumo sistema pas jus sudėtinga, yra dar 3 ar 4 papildomi solenoidai ir krūva vamzdelių, žarnelių ir aktuatorių. Seniau būdavo, kad prakiurdavo SWIRLo aktuatorius ir visada leisdavo lauk vakuumą. Tuomet trūkdavo vakuumo turbinos valdymui, elementariai. Pabandykit atvesti vakuumą tiesiai nuo siurblio į turbinos solenoido įėjimą (VAC), o visus kitus dalykus nuo siurblio atjungti ir užglušinti. Jei viskas bus gerai, tai reikia ieškoti vakuumo sistemos kiaurymės. Jei negerai, dar pravartu pasitikrinti, ar neužstrigęs pats turbinos geometrijos valdymas. Ten labai primityvi sistema be sparnelių ir svirtelių, todėl seniau nelabai strigdavo, bet jau turėjom porą atvejų, kai dėl ilgo važinėjimo su kiauru vakuumu užstrigo ir ten - sutvarkius vakuumą, teko dar ir turbinos valdymo ašelę mankštinti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 29 2022, 19:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1304
Miestas: Utena
Jei apie turbinas prakalbom, gal Tadai1991 žinai, ar 2006 m. 2.0 HDi variklis (DW10BTED4) ant laisvu dirbdamas ir uzspaudus gaza, ar turi pustis/kieteti oro slanga po turbinos jau einanti link isiurbimo kolektoriaus? Nes mano uzspaudus gazo, slanga iseinanti is intercoolerio link isiurbimo kolektoriaus (Air Throttle Body) nekieteja, gali ranka islaikyti suspaudes, nors apsaukos virs 3000 rpm tuo metu buna. Ar taip turbinos valdymas vyksta, kai nera vaziavimo apkrovos, ar visgi kazkas sugede gali buti? Visi chamutai uzspausti, niekur oro nutekejimo nera, interkuleris irgi atrodo nekiauras. Kazkada kai turejau 2000 metu xantia su 2 hdi 80 kw, tai ten ant akiu pusdavosi slanga ant laisvu uzspaudus gazo.

_________________
2006 m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 29 2022, 22:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Citrusas rašė:
Jei apie turbinas prakalbom, gal Tadai1991 žinai, ar 2006 m. 2.0 HDi variklis (DW10BTED4) ant laisvu dirbdamas ir uzspaudus gaza, ar turi pustis/kieteti oro slanga po turbinos jau einanti link isiurbimo kolektoriaus? Nes mano uzspaudus gazo, slanga iseinanti is intercoolerio link isiurbimo kolektoriaus (Air Throttle Body) nekieteja, gali ranka islaikyti suspaudes, nors apsaukos virs 3000 rpm tuo metu buna. Ar taip turbinos valdymas vyksta, kai nera vaziavimo apkrovos, ar visgi kazkas sugede gali buti? Visi chamutai uzspausti, niekur oro nutekejimo nera, interkuleris irgi atrodo nekiauras. Kazkada kai turejau 2000 metu xantia su 2 hdi 80 kw, tai ten ant akiu pusdavosi slanga ant laisvu uzspaudus gazo.

Labai paprastas atsakymas butu toks - paziureti diagnostika prisijungus, kiek turboslegio tuo metu turim. Pagal tai ir kietumas :)
Siaip, paprastai naujesni kompai be apkrovos maziau slegio kelia.
O prijungus vakuuma tiesiai i turbinos valdymo aktuatoriu (ne per solenoida) esu stovinciai masinai su tokiu motoru iputes 1,7bar. Galit pabandyti zarneles sujungt

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007