WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 21:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Engine immobilizer fault
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 21:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
Sveiki,

yra gedimas-nesiveda auto (benzinas). Kompiuteris rodo Engine immobilizer fault. Kažkodėl tuo pačiu nusinulina laikas ir data lyg būtų buvęs atjungtas akumuliatorius. Anksčiau kartais pastreikuodavo, bet palaukus ar papurčius raktą užsivesdavo. Prasidėjus šalčiams ėmė vis sunkiau po nakties kurtis kol šiandien visai neužsivedė (gal tai tik sutapimas, nes yra taip buvę ir esant šiltam varikliui??) . Maniau baterija rakte sėdo, bet Alte man paaiškino, kad baterija imobilaizeriui įtakos neturi. Be to nesikuria ir su atsarginiu. Trumpas sukimas, po to garsus pyptelėjimas, atsiranda minėtas užrašas ir viskas. Ar esate kas nors susidūrę su panašiu gedimu ir ką patartumėte daryti? Aš maniau, kad kalti raktai nors ir keistoka, kad abu vienu metu išeitų iš rikiuotės (beje mašinos raktai nerakina, t.y spaudinėjant mygtukus esančius ant rakto- reakcijos jokios (atsarginiame rakte mygtukai kartais suveikdavo), pakeičiau vienam raktui elementą, vis tiek jokios). Jei kalti raktai kur juos galima būtų pataisyti? Firmos dėjusios signalizaciją meistras, apžiųrėjęs viską pirmą kartą atsitikus panašiam dalykui, prisiekė, kad su signalizacija viskas tvarkoje. Ar gali būti saugiklis kaltas ir jei gali tai ar norint prie saugiklių prieiti reikia nusukti dėžutę?
Iš anksto dėkoju visiems atsiliepusiems.

_________________
Darius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 22:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Akumuliatoriaus klėmas ir voltažą tikrinai?


Dar ne, nes kai sugalvojau jau sutemę buvo. O ką gali būti, kad jėgos kuriant neužtenka? Aš ta mintį atmečiau iš karto nes visos šviesos kaip pasiutę dega.

_________________
Darius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 22:22 
buvo toks užrašas, kai pakeiti naują akumuliatorių ir iš karto bėgi kurti, o nesikuria, nes išmeta minėtą užrašą. įjungiau degimą palaukiau ir užsikūrė, taigi "profanas' gali būti teisus, o gal ir akumuliatorius silpnas, tai irgi įtakoja


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 22:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
Vaidass rašė:
argi neturėtų komiuteris rodyti, jei akumas būtų nusilpęs?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 27 2007, 22:47 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
Dar pamiršau paminėti, kad buvo prieš tai nutikę, kad kuriant rodo minėtą klaidą, po to išjungi degimą ir vėl įjungus neberodo, tada užsikuri ir pavažiavus dešimt metrų pradeda gesti variklis (tyliai) kol visai užgęsta, tuomet užsikuri lengvai bet pavažiavus nedaug vėl ima gesti variklis.

_________________
Darius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 00:07 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
Vaidass rašė:
instrukcijos pastaba: pultą iš rikiuotės gali išvesti panašus prietaisas spinduliuojantis tokio pobūdžio bangas, gal ką nors naudoji???


signalizacijos pultelis, vartų automatinių pultelis. Ar jie gali pakenkti?

_________________
Darius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 01:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Vaidass rašė:
argi neturėtų komiuteris rodyti, jei akumas būtų nusilpęs?
Pasitikrink klėmų prispaudimą-tas nieko nekainuoja. Voltažas gali būti pakankamas, ir kompas, imdamas minimalią srovę, nepsichuoja, bet akumuliatorius užvedimui reikiamos srovės nebeįstengia perduoti; va tokia galima problema.
Visvien viską matai tik pats; mes tik spėliojam.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 09:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 27 2006, 20:31
Pranešimai: 289
Miestas: Tromsø (Arktis :))
man si beda dingo pakeitus akumuliatoriu (nors ir sviesos dege, ir signalas ir muzonas). Daugiau tokiu uzrasu kaip ir nemaciau.

_________________
ex:
BX 1.9d 93' break
XM 2.1d 93'
C5 2.0i 16v '02 break


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 20:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
Pakeitėm akumą, sukt pradėjo geriau, bet užsikūrė tik iš 5 ar 6 bandymo (matyt buvo užsisiurbę). Tada atsirado Antipoliution fault bet mašina nuvažiavo iki meistro kaip niekur nieko. Atlikus diagnostiką nieko nerasta, klaida panaikinta, mašina dūzgia kaip bitė tik nežinia ar ilgam, bus matyt per kitus šalčius.

_________________
Darius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 20:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
tomasxx rašė:
Pas mane panasios bedos siuo metu tik su HDI.
Trumpai. Pries dvi dienas ryte kuriau, uzsiveda, bet po 2 sekundziu uzgesta. Po keliu bandymu ismete ENGINE IMOBILAIZER FOULT ir net nebesikure.
Po dienos pabandziau dar karta uzvesti, tai ismete dar keleta foult'u susijusiu su kitomis sistemomis. Tada isemiau akuma ir nusinesiau namo pakrauti. Kita ryta vel bandziau uzvesti. Situacija tokia pati kaip buvo pradzioje, uzsiveda bet po 2 sekundziu uzgesta (tiek kad pranesimo neismeta).

Buves sasvininkas pasakojo, kad per salcius pastoviai kazkas uzsaldavo ir neuzsivesdavo, bet ne prie tokios temperaturos kokia yra dabar.

Taigi klausimas, ar lekti naujo akumo ar tempti masina iki Veho???

P.S. del raktelio. Turejau vasara problemu irgi nenorejo veikti. Intrukcijoje radau, kad reikia rakteli perprogramuoti (idejus i degima kazka paspausti), dabar nepamenu kaip, bet atlikus instrukcijoje nurodymus problemos issisprende.


Pabandyk resetinti kompą (aišku, jei dar to nedarei). Žodžiu reikia atlikti tokįą juokingą procedūrą (beje tai rekomenduotina visiems keičiantiems akumuliatorių):

atidarai kapotą; (gali dar ir langą)
įjungi degimą;
išjungi degimą;
tuomet atjungi akumą;
palauki 10 min;
prijungi akumą;
palauki 5 min;
kuri automobilį;

Bėda turėtų išnykti.

Pranešk ar pagelbėjo.

_________________
Darius


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 28 2007, 21:08 
Jeigu akumo "bankė" nukritusi, tai gali krauti kiek nori, bus įtampos kritimas, o C5 sistema į tai kaip pamačiau reaguoja, nes po akumuliatoriaus keitimo diagnostiką darantys meistrai mato tokių klaidų, ištrina jas ir viskas OK (jeigu tikrai nieko nėra papildomo)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 29 2007, 21:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
dz rašė:
Pabandyk resetinti kompą (aišku, jei dar to nedarei). Žodžiu reikia atlikti tokįą juokingą procedūrą (beje tai rekomenduotina visiems keičiantiems akumuliatorių):

atidarai kapotą; (gali dar ir langą)
įjungi degimą;
išjungi degimą;
tuomet atjungi akumą;
palauki 10 min;
prijungi akumą;
palauki 5 min;
kuri automobilį;

Bėda turėtų išnykti.

Pranešk ar pagelbėjo.

Netiksliai parašyta. Citroen kompas turi padaryti "Shut down", panašiai kaip Windows, taigi viską išjungus, palikus atidarytą langą reikia palaukti mažiausiai 3min (per tiek turi kompas "užmigti"), tada atjunginėti akumą.
Pajungus akumą reikia palaukti 3 min, mirktelti šviesomis (per langą, neatidarant durų) - tai sužadina kompą, pabandyti centrinį, paskui bandyti užvesti mašiną.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2007, 12:30 
Raimis M20 rašė:
O ar ne paprasčiau, turint galimybę, nepalikti sistemos be įtampos keičiant akumuliatorių- t. y. prieš nuimant nuo akumuliatoriaus gnybtus prijungti prie jų kroviklio laidus? Ir tada nereikės tų visų sudėtingų procedūrų.

o ka cia labai sunku palaukt 3minutes , pablikset sviesom?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 01 2008, 10:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Raimis M20 rašė:
O ar ne paprasčiau, turint galimybę, nepalikti sistemos be įtampos keičiant akumuliatorių- t. y. prieš nuimant nuo akumuliatoriaus gnybtus prijungti prie jų kroviklio laidus? Ir tada nereikės tų visų sudėtingų procedūrų.

Žinoma jog taip būtų sveikiau, bet kalba eina apie kompo nuresetinimą, taigi atjungimą nuo srovės :!:

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Vas 26 2008, 23:55 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Gru 03 2004, 15:21
Pranešimai: 86
Miestas: Kaunas
arix'as rašė:
dz rašė:
Pabandyk resetinti kompą (aišku, jei dar to nedarei). Žodžiu reikia atlikti tokįą juokingą procedūrą (beje tai rekomenduotina visiems keičiantiems akumuliatorių):

atidarai kapotą; (gali dar ir langą)
įjungi degimą;
išjungi degimą;
tuomet atjungi akumą;
palauki 10 min;
prijungi akumą;
palauki 5 min;
kuri automobilį;

Bėda turėtų išnykti.

Pranešk ar pagelbėjo.

Netiksliai parašyta. Citroen kompas turi padaryti "Shut down", panašiai kaip Windows, taigi viską išjungus, palikus atidarytą langą reikia palaukti mažiausiai 3min (per tiek turi kompas "užmigti"), tada atjunginėti akumą.
Pajungus akumą reikia palaukti 3 min, mirktelti šviesomis (per langą, neatidarant durų) - tai sužadina kompą, pabandyti centrinį, paskui bandyti užvesti mašiną.


Labai įdomu, dėkui už info. Tik keista kodėl mano aprašytas variantas visą laiką iki šiol suveikdavo. Ir beje be jokių langų darinėjimų, užtekdavo vien kapoto ir jokių 3 min laukimų. Kokį kartą išbandysiu ir jūsų pasiūlytą jei kartais nesuveiktų mano minėtasis.

_________________
Darius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007