WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 01:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 02 2009, 09:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
Nežinau, gal kam teko susidurti su tokia problema. Vienu žodžiu, dėl savo kaltės sudeginau starterį (bandžiau užvesti netyčia, esant įjungtai pavarai). Išardžius starterį, buvo rasti sudegę šepetėliai ir, atrodo,inkaras. Pakeitė šias dalis, mašina užsikūrė. Bet neilgai ji važiavo. Kažkiek pavažiavus, mašina staiga užgęso. Palaukus, kiek laiko ji vėl užsikūrė. Ir taip nuolat ji man užgęsdavo. Kol vėl sudegė starteris :shock: Man kilo klausimas: ar gali būti čia rimtesnė problema ir galėjo sudegti kitos elektroninės dalys? O gal tas užgęsimas buvo sąlygojamas kompiuterio (klaidos nebuvo trinamos)? Šiandien iš naujo perrinks starterį, bet įtariu, kad gali prireikt ir trečio karto :labas:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 02 2009, 23:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Tai nors nesuke starteris, kadangi buvo ijungta pavara, laikei pasukes ant starterio rakteli :?: Tada turejo pasvilt, gal ne tik starteris, bet ir kokios mases. Klaidos kompo cia tikrai ne prie ko. Bet kodel starteris tau vel sudege, jei sudege? Nebent spynele starterio padetties neatmeta :?: Tada ir trecio karto neuzteks, starteriui. Uzgest variklis, del kokiu pasvilusiu masiu, irgi gali. O gal gesimas tik sutapimas?

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 03 2009, 14:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
siandien su tevu remontavom peziuka 406 2.0 hdi. buvo parejas starteris,o konkreciau sudege angliukai ir jis nesisuko. tai va, isardem starteriuka,pakeitem angliukus (26lt) surinkom i vieta ir viskas puikei veikia. beja kai sugedo starteris masina puikei vedesi ant buksiro ir negeso. tai tas starteris neturi itakos masinos gesinimu. masina neturi gest net jei isimsi lauk ta starteri. tai kad ziurek kita problema.

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2009, 18:32 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 21:57
Pranešimai: 139
Miestas: Žagarė
o vat įdomu pasidarė, ar pas citrą nesikeiktų kompas atjungus starterį :roll:

_________________
C5 HPI 2.0i 16v exlusive
Peugeot 307 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2009, 11:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
Suremontavo starterį antrą kartą. Mašina vis gęsta. Šiandien tempiam į diagnostiką. Kaip ir minėjo, čia gali būti tik sutapimas. O gal ne :lapux: Man pačiam įdomu. :butel:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2009, 14:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
sakiau kad starteris cia ne prieko. man atrodo kazka padare ne taip kai surinkinejo atgal starteri pirma karta. gal sumaise slangelius einancius i kuro filtra ir is jo, nes kad dasigaut iki starterio reikia imt lauk kuro filtra.o ten jei neklystu 5 slangeliai jungiasi ir sumaisyt jos labai lengva, jei nepazimet

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2009, 12:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
Tai va. Paaiškėjo ir sutvarkyta. Tik kaina :drunk:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2009, 12:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
O sugedo kuro slėgio reguliatorius (gali būti, kad jis galutinai buvo užmuštas pripylus dyzelio iš Rusijos ar Baltarusijos :appl: - tiesiog starterį taisęs mechanikas įpylė). Prijungus prie kompiuterio, paaiškėjo, kad sistemoje labai didelis slėgis (virš 700 bar), o kaltas dėl to blokuojamas kuro slėgio reguliatorius (dėl jo paties gedimo :)). Reguliatorius BOSCH kainavo 650 Lt, o darbai 230 Lt (su diagnostika). Nežinau ar čia normali kaina :lapux:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2009, 18:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
pateik ta saskaita starteri taisiusiam mehanikui, kuris ipyle ta russiska saliara :)

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 11 2009, 19:03 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
penktadienį atsiėmiau automobilį, bet, nuvažiavus 70 km. vėl ištiko vėl ta pati problema. Šiaip buvau užpylęs kuro iš NESTE. Tai net nežinau ar kuras dėl to kaltas. Teks tempt atgal į servisą.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2009, 12:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
Keista, bet iki serviso šiandien 20 km šiandien nuvažiavau savo eiga. Diagnostika parodė, kad vėl blokuojamas kuro slėgio reguliatorius. Ištrynus klaidas, vėl atsirasdavo klaidos dėl oro srauto matuoklio ir kažkokio daviklio kolektoriuje. Bet problema liko neišspręsta.Tai pasiūlė pirma juos pakeist ir tik po to žiūrėti. Tai net nežinau ar čia kaltas buvo kuro reguliatorius ar kažkas kitas, o gal viskas susiję :butel:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2009, 12:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
beje, tas daviklis, kurį aš minėjau kaip esantį kolektoriuje (turbūt klystu dėl tikslios vietos), kompiuteryje vadinamas temperatūros davikliu (ne tas, kuri veidrodėlyje) - tai net nežinau kuris :lapux:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 19 2009, 09:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 05 2009, 13:17
Pranešimai: 42
Miestas: Vilnius
abinitio rašė:
beje, tas daviklis, kurį aš minėjau kaip esantį kolektoriuje (turbūt klystu dėl tikslios vietos), kompiuteryje vadinamas temperatūros davikliu (ne tas, kuri veidrodėlyje) - tai net nežinau kuris :lapux:

Jis eina kartu su srauto matuokliu. 8)

_________________
CITROEN diagnostika ir visi remonto darbai
Buivydiškių g.5 (Neste degaline)
Vilnius
mob.tel. 8 614 01526
8.00-18.00


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 19 2009, 18:55 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 10 2008, 18:00
Pranešimai: 356
Miestas: Klaipeda
MEISTERIS rašė:
abinitio rašė:
beje, tas daviklis, kurį aš minėjau kaip esantį kolektoriuje (turbūt klystu dėl tikslios vietos), kompiuteryje vadinamas temperatūros davikliu (ne tas, kuri veidrodėlyje) - tai net nežinau kuris :lapux:

Jis eina kartu su srauto matuokliu. 8)

o prie ko cia oro srauto matuokle? seip ji stovi viena pati be jokiu kitu davikliu.

_________________
Paveikslėlis C5 2001 2.0hdi 80kw manual


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 20 2009, 09:15 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 05 2009, 13:17
Pranešimai: 42
Miestas: Vilnius
Poltergeist rašė:
MEISTERIS rašė:
abinitio rašė:
beje, tas daviklis, kurį aš minėjau kaip esantį kolektoriuje (turbūt klystu dėl tikslios vietos), kompiuteryje vadinamas temperatūros davikliu (ne tas, kuri veidrodėlyje) - tai net nežinau kuris :lapux:

Jis eina kartu su srauto matuokliu. 8)

o prie ko cia oro srauto matuokle? seip ji stovi viena pati be jokiu kitu davikliu.

:wink: :wink: Taip vadinamas INTAKE AIR TEMPERATURE (IAT) SENSOR IN MAF SENSOR.

_________________
CITROEN diagnostika ir visi remonto darbai
Buivydiškių g.5 (Neste degaline)
Vilnius
mob.tel. 8 614 01526
8.00-18.00


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 20 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 91 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007