WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

ANTIPOLLUTION FAULT
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=20048
Puslapis 11

Autorius:  Woras [ Lap 12 2009, 11:00 ]
Pranešimo tema:  ANTIPOLLUTION FAULT

Sveiki,
Vakar susiduriau su tokia problema. Nezinau ar tai susije su metamu perspejimu ANTIPOLLUTION FAULT ar ne, taciau iki to tokio pranesimo nera buve.

Vakar kaimynas paprase padeti laidais uzvesti jo automobili. Taip mes ir padarem. Is karto po to kompas ismete auksciau mineta perspejima. Isjungus varikli ir vel ji ijungus po 5 sek tas pats pranesimas. Jokio pasikeitimo variklio darbe ir traukoje nepastebejau. Zinodamas jog atjungus akumuliatoriu ir vel ji pajungus daznai buna perspejimas IMMOBILAIZER FAULT. Tuo atveju reikia isjungti varikli uzdaryti masina, ijungti signalizacija, palauti kazkiek laiko ir bandyti vel uzvesti ir tai pasinaikindavo. Bandziau tai ir si karta padaryt ir pavyko - ANTIPOLLUTION FAUL perspejimas dingo. Taciau ta pacia diena vakare vaziuojant mano zmonai uzgeso variklis ir nenorejo uzsivesti t.y. uzvedant pagriebdavo taciau is karto uzgesdavo. Ir vel tas ANTIPOLLUTION FAULT pranesimas. Teko tempti masina namo. (nezinau ar tai turi itakos, taciau vakar visa diena labai lijo)(dregme???)

Gal kas gali pasakyti kas galejo atsitikti? Primenu kad iki to laiko niekada tokiu klaidu nebuvo. Ar tai galejo atsitikti nuo kitos masinos uzvedimo laidais? Skaiciau http://citroen.ru jog vienas is sprendimo budu: atjungti kelioms valandoms akumuliatoriu ir tada kompas nusinulins ir tada bandyti vel uzvedinet ir turetu tai pasinaikinti. Akumas dabar atjungtas, tai bandysiu po pietu uzvesti.

Busiu dekingas uz bet kokia informacija.

Autorius:  Saulius [ Lap 12 2009, 11:33 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Zmogau, atsargiai su akumuliatoriaus pajungimu. Ne vienas taip po to veze BSI kompa tvarkyt.
Internete radau toki teisingos BSI kompo Restartavimo proceduros aprasyma.

Atkreipk demesi, kad pries akumuliatoriaus atjungima reikia kad kompas uzmigtu. T.y maziausiai 3 minutes po raktelio is degimo spyneles isemimo neturi buti atidarnejamos nei durys nei langai, net vidaus lemputes nejungiamos ir pedalai nespaudziami, nes tai vel aktyvuoja BSI kompa.

Si procedura is pirmo karto gali ir nepavykti, todel pabandyk jei ka pakartot keleta kartu.

Taigi procedura:
Nuleisti vairuotojo langą, pakelti kapotą, įsitikinti kad visi įrenginiai išjungti. (Tavo atveju ko gero teks pries pajungiant vienam i masina sestis)

Isitikinti kad uždarytos visos durys ir išimti raktelį iš degimo spynelės

Palaukti 3 minutes, atjungti akumuliatorių. palaukti 15 sekundžių (čia jei tik BSI perkraut norima)

Prijungti akumuliatoriu ir palaukti 10 sekundžių (neatidarinėt durų ir nieko nejunginėt)

įjungti gabaritines šviesas per atvira langą (jei langas uždarytas, tai teks kažkam laukt mašinos viduje)

Įjungti degimą, patikrinti sistemos funkcionavimą.

Paspausti ir laikyti užrakinimo mygtuka ant raktelio 10 sekundžių.

Išimti raktą iš spynelės, atidaryti ir uždaryti duris, patikrinti centrinio užrakto veikimą.

Užvesti variklį ir įsitikint kad viskas veikia.

Šios procedūros nesilaikymas arba neteisingas atlikimas gali įtakoti daugelio mazgų kuriuos valdo BSI blokas neteisingą veikimą.

Autorius:  Woras [ Lap 12 2009, 14:05 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Dekui Sauliau uz info,

Perskaiciau tavo informacija tik dabar - jau gryzes nuo automobilio. Aiksu buciau viska atlikes butent taip kaip tu aprasei, taciau kaip sakiau, perskaiciau jau gryzes. Esme ta jog pajungiau vel akumuliatoriu ir automobilis is karto uzsivede. Atvaziavau iki darbo, jokiu pasikeitimu masinos eigoje nepastebejau ir jokiu klaidu kompiuteris nebemete. Dabar tik lieka stebet ar tai nepasikartos.
Beje kaip tu manai ar reikalinga butu po sito ivykio automobili nuvezti kompiuterinei diagnostikai? Nes tu rasei kad neteisingas proceduros laikymasis gali itakoti daugelio mazgu kuriuos valdo BSI neteisinga veikima.

Taip pat turiu dar viena klausima.
Perskaiciau straisni http://citroenblog.ru/antipollution-fau ... en-c5.html
Uzkliuvo man 3-ias punktas kur kalbama apie ERG voztuva, del kurio gali buti variklio trukciojimai vaziuojant zemomis apsukomis. Pas mane si problema jau 2 metai. Dariau 3 diagnostikas ir visi kompai rode kad viskas OK. Taciau tas trukciojimas taip ir neisnyko. Kuro sanaudos mieste 11-11,5 Ltr, uzmiestyje 6,5-7 Ltr vaziuojant 100-120 km/h. Variklis 2 L benzininis. (2001 m.)

Dekui uz info.

Autorius:  Saulius [ Lap 12 2009, 22:29 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Na jei viskas veikia, tai manau nereikia tos diagnostikos. Paprasciausiai zinau zmoniu kuriem po belekaip pakeisto akumuliatoriaus neveike nei centrinis nei langai nei posukiai :)
Dabar neturiu zinynu po ranka, bet nepamenu tiksliai ar tavo variklyj tikrai EGR yra.

Autorius:  Alvis [ Lap 12 2009, 23:55 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Kalba eina tikriausiai apie HPI motora.

Autorius:  tadas1991 [ Lap 20 2009, 16:33 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Na čia aš nieko negaliu pasakyt, kiek tai tiesa ir kiek ne, bet esu girdėjęs nekartą šnekų, kad iš naujos mašinos (kur kompas jau yra) užkrokodilinant kitą, negalima laikyt užvesto variklio, nes kompas pametas protą gan dažnai (neįsivaizduoju dėl, gal per staigus įtampos šuolis ar dar ką...). Užvedinėti kitą krokodilais tik ant užgesinto.

Autorius:  arix'as [ Lap 20 2009, 17:27 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Teisingai girdejai, nes kai uzsikuria masina generatorius duoda dideli sroves suoli.

Autorius:  ramuniuks [ Lap 20 2009, 19:28 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

o savas generatorius itampos suolio neduoda?gali tureti itakos tik klemu uzdejimo tvarka.c5 manuale visa tai aprasyta :bum:

Autorius:  arix'as [ Lap 21 2009, 10:23 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

ramuniuks rašė:
o savas generatorius itampos suolio neduoda?gali tureti itakos tik klemu uzdejimo tvarka.c5 manuale visa tai aprasyta :bum:

a) Kiek pamenu, tam paciam manuale parasyta, jog variklis turi buti isjungtas.
b) savas duoda sroves (ne itampos :!: ) suoli, kai uzkuri savo masina, bet jis apskaiciuotas ir numatytas, ir didziaja dali "suvalgo" akumas.
c) tavo masina dirba, sroves stabilizavosi, ir staiga i akuma ateina n amperu (ne is generatoriaus, kaip priklauso :!: ). Kur desis sroves perteklius ? Ogi visur, kur tik sujungtos grandines, taip pat ir i BSI. Pasekmes ? Gali buti liudnos...
Paskaitykit technines literaturos, ne vien manualus (kas irgi gerai).

Autorius:  RockIsBest [ Lap 24 2009, 21:54 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

prisidesiu prie kalbu :)

Pas mane irgi karts nuo karto ismeta ta prakeikta pranesima. Buna ir bevaziuojant. Variau visokias diagnostikas ir lebai pergyvendavau del tokiu nesamoniu. Paskui vienas meistras patare tiesiog nekreipt demesio, nes diagnostika nieko nerodo. Sake sugadink labiau - tada atvaziuosi :D
Tai dabar jei ismeta ta klaida (pas mane ji ateina kartu su drauge "Katalizatoriui amen"), tiesiog uzgesinu motora ir vel uzvedu. Nebelieka traukos bedu ir motoras vel normaliai veikia, tik klaidas meto kuri laika. O jos praeina kaip slogos - be priezasciu :D kartais greiciau - kartais ilgiau uzsilaiko. Sakyciau, maziau kreipt demesio i C5 keliamus pokstus ir dazniau juos pravaikyt reikia.

Tokie patarimai butu, nes su c5 tik keli metukai :)

Geros nuotaikos ;)

Autorius:  macd [ Rgp 22 2012, 15:58 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Tai ar padeda tas akumo atjungimas ir kaip jį padaryti? Pas mane benzinas/ dujos, servise (Vilnius, Metalo g.) sakė, kad būtent todėl tą klaidą ir meta, ir kai meta - reikia atjungti akumuliatoriaus pliusą penkiom sek. Kad ir ką servise padarė - kelis mėnesius klaidos nemetė.

Tačiau prieš kelias dienas vėl pradėjo tą klaidą mesti, galvoju, pabandysiu tą atjungimą. Tačiau atjungus, prijungus ir bandant užvesti - meta klaidą ENGINE IMMOBILAISER FAULT, nelabai mašina nori vestis. O kai užsiveda - vėl išmeta tą ANTIPOLLUTION FAULT. Padėkit nuomonėmis, jei galit. Iš anksto dėkoju už nuomones.

Autorius:  arix'as [ Rgp 23 2012, 07:38 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Akumo atjungimas/pajungimas:
Citroen kompas turi padaryti "Shut down", panašiai kaip Windows, taigi viską išjungus, palikus atidarytą langą ir kapotą reikia palaukti mažiausiai 3min (per tiek turi kompas "užmigti"), tada atjunginėti akumą.
Pajungus akumą reikia palaukti 3 min, įjungti/išjungti pažibinčius (per langą, neatidarant durų) - tai sužadina kompą, turi pasigirsti signalas, pabandyti centrinį, paskui bandyti užvesti mašiną.

Autorius:  ramaz666 [ Rgp 27 2012, 18:11 ]
Pranešimo tema:  Re: ANTIPOLLUTION FAULT

Sveiki,

Pas mane irgi karts nuo karto pasirodydavo Nelemtas Antipollution fault. Kadangi C5 turiu nesenai sugalvojau zvakes pasikeist. Sestadieni vaziuojant i kaima (su zvakem tepalais ir filtrais bagazineje) Pradejo atsijunginet vienas cilindras. Nuriedejus iki kaima ishsukau zvakes visos kaip naujos, pajungeme visas patikrinimui - kibirksti skele visos. Pakeiciau vistiek zvakes, tepalus ir filtrus ir cilindro atsijunginejimas baigesi. Del idomaus perejimo is "babinu" i zvakes itariu tas spyruokles jungiamasias, nes jos manau turi galimybe "atsijungt nuo zvakes". Zodziu antipollution dingo (bent pokolkas).

Del diagnostikos tai is kur jus traukiat tokius asakymus, kad ji nieko nerodo? Jeigu klaida uzfiksavo auto kompas ji bus rodoma ir diagnostikos metu. Pats turiu Lexia3 ir darant diagnostika aiskiai budavo parasyta, kad del antipollution fault buvo kaltas "No spark in coil 1" Kibirksties nebuvimas pirmoje aukstos itampos riteje.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/