WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 10:06

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 189 190 191 192 193 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 22 2018, 07:33 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 11 2012, 17:21
Pranešimai: 75
Miestas: Panevėžys
Elviukai123 rašė:
Rotanas rašė:
Sveiki,planuoju c5 2009m benzinini 2.0 103kw.,kaip tie varikliai?
Mazai vaziuoju,tai benzas gal labiau apsimoka,kaip kazin sanaudos kuro?


uzmiestyje ant ~100km/h iki 7 litru. uzmiesty ~170km/h iki 12 litru, mieste su vid greiciu 35km/h iki 10 litru. mieste su vid greiciu 25km/h iki 13 litru


Nera mazai,bet neziurint i sanaudas,gal paprasciau benzas.Kazi kaip tie varikliai.
Kolega turejo toki automata su dujom,su benzu neskaiciavo,duju apie 12 mieste,na miestas miestui nelygu,viename daugiau,kitame maziau reikia.

_________________
Xantia 1.8i 1996m (EX)
Xsara picasso 2.0hdi 2001m (EX)
C5 1.6hdi 2005m iseigine (EX)
Hyundai i30 new - miesto guzikas:)
Citroen c5 2008 sedanas 2.0 16v.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 22 2018, 07:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Esu issamiai aprases ewa benzininius, ir tadas. Nepatingekit pasinaudot forumo paieska. Del kuro sanaudu "daug" kaip suprantu jus irgi gamtos sergetojas? :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2018, 18:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Ne gamtos o piniginės. Jei ant 90 km/h benzinas ryja 8ltr/100km, tai dyzelis 5 ltr/100km (mano patirtis). Prisimenam , kad pas mum benzinas brangesnis 0,1 eu, gaunam, kad 100 kilometrų įveikti benzinu yra 57 arba 76 proc. (nelygu, kas yra 100 procentų) brangiau, nei dyzeliu.... Skaičiuokit....
O peugeot'o dyzeliai įgimtų ligų neturi.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 30 2018, 22:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Ant 90 tvarkingas 1.8 benzas ryja 6.6litro. Benzo. Jei rupi pinigine statai
Brc plug and drive dujas ( hassle free- idejai ir pamirsai) ir ryja 8 duju. Apie 4 litrai dyzelio. Tai kaip dyzelis tik minus saltos rankos rytais, minus garsas traktoriaus, minus turbinos, fap egr,auksto slegio straubliai ir purkstukai. Laisva laika ir pinigus galima isleisti zolei, mergoms ir tt

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2018, 19:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 13 2017, 19:07
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Belieka atsakyti klausimus "kur rasti tvarkinga", "kaip važiuoti su 1,8 uzdujintu" ir, galiausiai, "kam apskritai toks citroenas?"
Bet galima ir neatsakyti, laikant klausimus retoriniais.

_________________
C5 break exclusive 2006 2.2 HDi 125 kW
Peugeot 806 1996 2.0i 89 kW (ex)
Sierra 1990 2.0i 85 kW (ex)
Escort 1985 1.3i (ex)
GAZ 21 Volga 1966 2.5 (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2018, 20:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 17 2010, 18:15
Pranešimai: 240
Miestas: Kedainiai
Tureta Xantia 1,8 cm80kw.benzinas dujos vidurkis 12 l.duju.C52.0 Hdi 100kw.6.7l dizelio,esama Xantia 2,0cm.80cw.iki 5l.dizelino.Vienodi vedeliojimo ypatumai.Manyciau dyzelynas jai tvarkyngas turi privaumu.

_________________
Xantia 99m.2.0 HDI(100kw).Avensis 2009m.2.0D4D(93kw)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 01 2018, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
uzdujintas kuom? stagu su plastmasiniais purkstukais. susidekit normalias dujines irangas kurios turi nuosava MAP davikli, su amsina bendrauja duomenu protokolais o ne prijungtos prie liambdu. duju turi valgyti iki 20% daugiau.

jei 1.8 variklio vidurkis 10 litru benzino misriu ciklu (prie 50km/h vidutinio greicio) tai pries dedant dujas masina reiktu susitaisyt :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 11:09 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 13 2017, 19:07
Pranešimai: 16
Miestas: Kaunas
Apskritai tai svarstant dujos vs dyzelis sąnaudų prasme nereikėtų užmiršti, kad automobilis reikalauja ir per kitus galus - draudimai, tepalai, padangos, akumuliatoriai plius debesis kitokių reguliarių išlaidų. Plius, daugybė mazgų, kurie nesusiję su varikliu bet taip pat gali sugesti. Jei jau pagrindinis (ar net vienintelis) kriterijus - pigiau važiuoti, raktinis žodis turėtų būti ne "variklis", o "tvarkingas automobilis", "taksi" arba "city bee".
Kiekviena lazda turi du galus - dujos pigiau, bet už tai gauni papildomą dėmesio reikalaujantį mazgą, dažnus vizitus į degalinę, retesnius pas meistrus "pasireguliuoti", neaišku kur dėti atsarginį... Plius, benzininių pasirinkimas mažas, plius silpnas 1.8 su atitinkamu resursu, gerai kad nors bazinė jų komplektacija nebloga.
Aš tai porą mėnesių labai ieškojau padoraus varianto su benzinu, nesigavo...

_________________
C5 break exclusive 2006 2.2 HDi 125 kW
Peugeot 806 1996 2.0i 89 kW (ex)
Sierra 1990 2.0i 85 kW (ex)
Escort 1985 1.3i (ex)
GAZ 21 Volga 1966 2.5 (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 11:17 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 23 2004, 16:46
Pranešimai: 129
Miestas: Vilnius, 8652 80267
Visiškai pritariu ankstesniam pranešimui.
Maniškės mašinos 90kkm statistika byloja, kad 1km savikaina (įskaitant ir mašinos pirkimą ir visas kitas išlaidas) yra nepilni 0.12Eur/km, o iš jų kuras sudaro tiktai 0.063Eur/km, t.y. "viskam kitam" išeina praktiškai tiek pat kiek ant kuro, o ir aš nuvažiuoju ~20000 km/metus. Nuvažiuojant mažiau ir gyvenant pvz. Vilniuje, tikrai finansiškai gali apsimokėti ir koks citybee su savo 0.14Eur/min ir 0.13Eur/km įkainiais...

_________________
ex 97 Xantia 1.9td - raudonas kibiriukas
bent jau Prancūzas Renault Megane 07, 1.5dCi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 12:59 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
idomiai tema pasisuko. Kazkodel susidare toks pojutis jog galvojat kad visi zmones vazineja ant duju del to kad pigiau ir neva norima sutaupyti, skaiciuojant sanaudas. pas mane abiejusoe masinsoe stovi dujine iranga viena kainavo ~3000eur su keihin brown 100cc purkstukais, kita brc plug & drive kuria patys su draugu isidejom. pirmai maisnai be duju iranagos isleidau 18 000eur (ilga tema ir ne citrina forumui) o darbiniams mului peziukui kuri pirkau uz 420eur isleidau apie 1000eur- r17 ratai, kita priekine panele nes buvo pabrazyta, posparniai nes paluze ,kapotas, dviguba kapoto apsauga, variklio apsauga, sparnai, lempos, solonas pusiaus odinis, amortizatorius sake ir tt.

vakar pakeiciau panoramini stogo stikla nes uzkrito garzo vartai ant stogo, ziureje zmones nustebe kam keisti tokiai masinai, taigi tik iskilo galima vaziuot, technikinis ensikabins. tepalus keiciu kas 10 000km,ir kaiciu en tik variklio o ir mechanines dezes. in short- kai zmoens nori sutaupyti jie perka triperiuka su dujomis uz 500-1000eur ar dyzelioka ir DROZIA JUOS KOL VAZIUOJA. tada perka kita ir vel drozia. CIA YRA Taupymas.

Vaziavimas MAN dujomis yra ne taupymas o gyvenimo BUDAS. kazkam zaliavalgyste, kazkam patinka rusiuoti atliekas. man patinka vazineti naftinio kuro atliekomis. Smagu kai keiciant tepalus po 10 000km jie kaip KATIK supilti, jokiu pridegimu, jokiu kataliatoriu uzsikimsimu, du bakai su abiem kuro rusimis galima nuvaziuoti netoli 2000km, jei kelioneje sugestu viena kuro rusis ja baigti galima kita. tai yra smagu.

Dar smagiau yra medzioti benzinus. tai tas pats dziaugsmas kas sumedzioti dygkliuotaji kanopini drambli vs lietuviska serna(kuris retesnis LT ir kuris dyzelis o kuris benzas sioje alegorijoje manau suprantat)

Dujine irangos prieziura yra malonumas o ne galvos skausmas. geroses dujinese irangose nera ka kalibruoti, viskas pasikalibruoja savarankiskai . bet ir tai smagu kartais profilaktiskai prisijungt paziuret fuel trimus etc.

esu turejes vieninteli dyzeli -3 metu senumo c4 kupe 1.6hdi. jokiu bedu neturejau.kuro valge trasoje 4.5-5litrus, mieste 6-7. bet pardaviau nes tiesiog nesuderinama su taip kaip as suprantu keleivinio transporto masina, skirta civiliams gyventojams.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 14:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Skapas rašė:
Visiškai pritariu ankstesniam pranešimui.
Maniškės mašinos 90kkm statistika byloja, kad 1km savikaina (įskaitant ir mašinos pirkimą ir visas kitas išlaidas) yra nepilni 0.12Eur/km, o iš jų kuras sudaro tiktai 0.063Eur/km, t.y. "viskam kitam" išeina praktiškai tiek pat kiek ant kuro, o ir aš nuvažiuoju ~20000 km/metus. Nuvažiuojant mažiau ir gyvenant pvz. Vilniuje, tikrai finansiškai gali apsimokėti ir koks citybee su savo 0.14Eur/min ir 0.13Eur/km įkainiais...

Ir man gavosi, kad prie kuro dedi tiek pat eksploatacinių , nuvertėjimą dar paskaičiavau gavosi tikrai antra suma. Pravažiavau ir skaičiavau 160 000 km, čia dyzelis c5 (visdėlto tema c5) ): , beja, jokių stambių gedimų neapturėjau, o prie variklio išvis nelindau.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 22:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Šiaip pusiau į temą pusiau ne, šiandien nugirdau, kad griežtėjant reikalavimams gamintojai pradeda montuoti suodžių (ar kaip čia pavadinti) filtrus ir į benzininius modelius. GPF - gasoline particulate filter. Kaip supratau iš teksto po truputį visi gamintojai privalės juos turėti. Šiuo metu apie 10% visų benzininių modelių jau turi šitą filtrą - tarp jų - Mercedes, Volkswagen, BMW, Peugeot...

Angliškas straipsnis čia - https://www.dieselnet.com/tech/gasoline_particulate_filters.php

Tad manau vienaip ir kitaip benzininių patikimumas dar labiau kris, nes akmenys krentantys į dyzelių daržą ir yra dėl dpf, egr, turbinų, bet panašu, kad tuoj tą patį brūdą turės ir visi benzinai. Beto paprastas geras dyzelis, net ir visų peikiamas 2.7 HDi, tvarkingai eksploatuojamas nuvažiuoja 500 000 tūkstančių. O benzinai, na tie šiuolaikiniai mažalitražiai su turbina, jau ir be jokių GPF / DPF užsilenkia anksti, todėl kas bus toliau... įdomu.. :D

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2018, 06:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
Šiaip pusiau į temą pusiau ne, šiandien nugirdau, kad griežtėjant reikalavimams gamintojai pradeda montuoti suodžių (ar kaip čia pavadinti) filtrus ir į benzininius modelius. GPF - gasoline particulate filter. Kaip supratau iš teksto po truputį visi gamintojai privalės juos turėti. Šiuo metu apie 10% visų benzininių modelių jau turi šitą filtrą - tarp jų - Mercedes, Volkswagen, BMW, Peugeot...

Angliškas straipsnis čia - https://www.dieselnet.com/tech/gasoline_particulate_filters.php

Tad manau vienaip ir kitaip benzininių patikimumas dar labiau kris, nes akmenys krentantys į dyzelių daržą ir yra dėl dpf, egr, turbinų, bet panašu, kad tuoj tą patį brūdą turės ir visi benzinai. Beto paprastas geras dyzelis, net ir visų peikiamas 2.7 HDi, tvarkingai eksploatuojamas nuvažiuoja 500 000 tūkstančių. O benzinai, na tie šiuolaikiniai mažalitražiai su turbina, jau ir be jokių GPF / DPF užsilenkia anksti, todėl kas bus toliau... įdomu.. :D

Be turbinos benzinų jau nebelabai ir bebūna, ir be tiesioginio įpurškimo, be komonreilo ir t.t. Dyzeliai su suodžių filtrais švaresni už benzinus be suodžių filtrų. Jau 2005tų metų Citroen C5 pvz su 2.0HDi 100kw duslintuvo galas švaresnis, nei bet kokio tų metų benzininio tokio pačio C5. Nes ir suodžių filtras neblogai sudirba, ir dyzeliai tepalo beveik nedegina, o šiuolaikiniai benzinai degina LITRAIS. Visi tikrai geri benzinai jau irgi praeities šešėlis. Dar važinėja jie, ir jų dar nemažai, bet pamažu išmirs, kaip ir jau beveik išmirė mechaniniai dyzeliai. Mano naujausias automobilis dabar P206 2004tų metų. 1,4benzinas, senas 8 vožtuvų. Toks pats ėjo į visokius BX ir ZX dar, tik šitam jau pilnas įpurškimas ir dar visokie smulkūs patobulinimai, bet beveik visos mechaninės dalys tos pačios. Ant skyduko dabar 313kkm, velniažin, kiek tikrų. Šaltas užkurtas truputį pacaksi, bet paskui nutyla ir važiuoja liuks, dar ir važiuos gan ilgai, manau, nes tai puikus paprastas tikras ilgaamžis variklis. Daugiausiai ridos Princo 1,6 benzui esu matęs apie 150kkm. Tikrai nustebino, nes daugumam atvažiuojančių remontuotis būna tarpe 80-120kkm. Keičiam grandines, Vanosus ir t.t. Ridos dažnai būna ganėtinai tikros. Yra kaip yra, svarbu suprast ir žinot, ką perki. Nes būna žmonės atvažiuoja laimingi čia biškį pasiremontuot, nes va išvengė problemų ir nusipirko benzininį. O nusipirko princą... Kartais būna proga išsakyti savo nuomonę, o kartais iš situacijos iškart supranti, kad geriau pasilaikyti sau.
O fanatizmą visada sunku suprasti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 03 2018, 08:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
As puikiai suprantu Tada, o Tadas mane manau. O fanatizmas hiperbolizavimui kad atkreipt demesi i benzinus. Reiktu dar makaliaus cia apie keliones papasakot, kad leituviai nebijotu benzo parsivezt is sveciu saliu.

Citroen paskutiniai geri , neprobleminiai benzininiai varikliai baigesi 2009. Kaip ir daugumos kitu gamintoju. Yra konservatoriu, pvz Subaru. 3.6 litro netiesioginio ipurskimo montuoja i naujausia modeli 2017m. ir i 2007 ta pati. o KAM ka nors keisti jei variklis geras?
Atsakau-
1) Tam kad pakeitus varikli galima parasyt/ isgaut mazesnius skaiciukus sanaudu laboratorinem sanaudom su 0w30 tepalais.
2) Daug zmoniu keicia telefonus nes isejo naujesnis.Taigi reikia neatsilikt nuo kitu gamintoju. Ir nesvarbu kad tas naujesnis tik naujesnis ,o ne geresnis.cia geriausiu atveju
3) visokiu keistu zmoniu. Pvz Tadai, atsikeli ryte ir tavo mama sako, nuo siandien Tadai, gyvensi sveikiau- Valgai po 1200kcal per diena grieztai, per rytine manksta turi padaryti 130 atsispaudimu vietoj 70, ir juos padaryti per 2 minutes. Nepadarai- nueinu i mokykla parasau pareiskima ir ismeta tave is mokyklos. nu ir ka darai? cheati'ni ,darai atsispaudimus islenkes nugara, nebevalgai ,numeti 8kg kad maziau kuno kelt reiktu. Po to isieni is mamos namu, emigruoji, bet jau savo funkcijos neatlieki- nuo tokio sporto pazeistas stuburas, vietoj braskiu skynimo vis varstai poliklinikos duris..

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2018, 10:25 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgp 03 2016, 20:07
Pranešimai: 53
Miestas: Vilnius
https://m.autoplius.lt/skelbimai/citroe ... 90735.html


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 189 190 191 192 193 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007