WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 02:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 191 192 193 194 195 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 15:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2018, 10:57
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Elviukai123 rašė:
miesto_paukstis rašė:
Elviukai123 rašė:
Audio kokybe- vien prasciausiu kurias teko girdet. Hi-fi sistema lygiai tokia pat bloga. Tik garsiau groja. Ten akustines priekiniunduru bedos/ rezonansai

Kaip įdomu - juk garso izoliacija laikoma gera C5. Kiek pamenu, savajam projekte šitą reikalą išsprendei, tik teko pavargti?



Neisprendziau, tik pagerinau situacija. Ne duruns tandume esme ( c5x7 geros durys) o duru geometrijoje. Del jos atsiranda 350hz didelis kalnas daznineje. Bet kokius garsiakalbius dedant tas pats. Padejo tik kazkiek korekcine grandine RCL nutaikyta ant sio daznio.

Geras, pataikiau ant aso klausos:) Kokybiškos muzikos megėjas paklausyt, bet nežinau ar mano klausa ideali. Matyt, teks gyvai išbandyt renkantis prieš perkant, gal tenkins ir ne HI-FI variantas. Prieš tai turėtas BMW e46, ten buvo tragiškas garsas. Situaciją pagelbėjo 3rd party grotuvas su stiprintuvu, žemų dažnių kolonėlė - tiek kad pakilo iki pakenčiamo vw golf/passat lygio. Tai įdomu kaip palyginime C5 garsas skamba su kitų gamintojų analogais.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 15:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:

argi darbinis turis siais laikais pagrindinis rodiklis? :D sukimo momenta prasom palygint ir bus aisku :) mano kitam auto Volvo 2.4 turio yra tik 280nM o sitam 2.2 netgi 450nM tai ka cia isvis dar lygint tuos turius :) atmosferiniam variklyje tai taip...turis nulemia viska....


Tai 2.0 dyzelis atmosferinis? :shock:[/quote]

prie ko cia? kur taip rasiau kad 2.0 dyzelis atmosferinis ? :) kalba buvo aplamai apie darbinius turius jeigu nesupratai esmes :) ir paminejau atmorsferini varikli kaip pavyzdi kur turis lemia...beje tavo ziniai ir dyzeliu buvo atmosferiniu :) pvz ilgiausiai gamintas atmosferinis dyzelis - vw SDI.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 16:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Sudas tas jbl ir visokie hifi citre, susiktoje audineje 2000 metu ne bose groja zymiai geriau. Cia mano ausys taip girdi, kitu kaip nezinau.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 16:31 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:

prie ko cia? kur taip rasiau kad 2.0 dyzelis atmosferinis ? :) kalba buvo aplamai apie darbinius turius jeigu nesupratai esmes :) ir paminejau atmorsferini varikli kaip pavyzdi kur turis lemia...beje tavo ziniai ir dyzeliu buvo atmosferiniu :) pvz ilgiausiai gamintas atmosferinis dyzelis - vw SDI.


Na sakete kad skirtumas tarp 2.0 ir 2.2 milziniskas galios traukos. Bandau suprasti ar is tikro gali buti milziniskas skirtumas prie 0.2litro turio skirtumu esant tai paciai technologijai ( turbo dyzelis)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 17:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Atas rašė:

prie ko cia? kur taip rasiau kad 2.0 dyzelis atmosferinis ? :) kalba buvo aplamai apie darbinius turius jeigu nesupratai esmes :) ir paminejau atmorsferini varikli kaip pavyzdi kur turis lemia...beje tavo ziniai ir dyzeliu buvo atmosferiniu :) pvz ilgiausiai gamintas atmosferinis dyzelis - vw SDI.


Na sakete kad skirtumas tarp 2.0 ir 2.2 milziniskas galios traukos. Bandau suprasti ar is tikro gali buti milziniskas skirtumas prie 0.2litro turio skirtumu esant tai paciai technologijai ( turbo dyzelis)

netgi tarp to pacio turio gali but didelis skirtumas jei uzforsuota kita programa arba stovi kitokia turbo ir t.t :) i

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 17:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
netgi tarp to pacio turio gali but didelis skirtumas jei uzforsuota kita programa arba stovi kitokia turbo ir t.t :) i


Kad mes kalbam apoe to pacio PSA gamintojo, tokios pat technologijos, tokio pat amziaus (+-5metu) variklius. Bandau suprasti milziniskus skirtumus. Apie tai kad varikliai "forsuojasi" :D t.y valdoma turbina pucia daugiau slegio zinau :) bet bandau suprasti auksciau mano paminetus skirtumus. P.s. Geras zodis forsuojamos, naudojom ta perdarydami dvitakciu motociklus suspaudimo laipsni slifuojant galvas. Abejoju kad siais laikais kas didina suspaudimo laipsni. Dyseliams. :D paprasciau laida prisijungt. :) vakare pastudijuosiu nM ir kW kreives siu varikliu jei bus duombazeje. Bet beveik esu isitikines kad deklaruojamas "kaip diena ir naktis skirtumas" bus vaizduoteje. Diena ir naktis tai mazdaug bent 30-60% nM ir kW padidejimas. Cia sensorikui,kuris jaucia su kokia plunksna- zasies ar anties ji kutena. pragmatikui tai bent 100% nM padidejimo reikia kad pasakytu diena ir naktis skirtumas :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 19:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Atas rašė:
netgi tarp to pacio turio gali but didelis skirtumas jei uzforsuota kita programa arba stovi kitokia turbo ir t.t :) i


Kad mes kalbam apoe to pacio PSA gamintojo, tokios pat technologijos, tokio pat amziaus (+-5metu) variklius. Bandau suprasti milziniskus skirtumus. Apie tai kad varikliai "forsuojasi" :D t.y valdoma turbina pucia daugiau slegio zinau :) bet bandau suprasti auksciau mano paminetus skirtumus. P.s. Geras zodis forsuojamos, naudojom ta perdarydami dvitakciu motociklus suspaudimo laipsni slifuojant galvas. Abejoju kad siais laikais kas didina suspaudimo laipsni. Dyseliams. :D paprasciau laida prisijungt. :) vakare pastudijuosiu nM ir kW kreives siu varikliu jei bus duombazeje. Bet beveik esu isitikines kad deklaruojamas "kaip diena ir naktis skirtumas" bus vaizduoteje. Diena ir naktis tai mazdaug bent 30-60% nM ir kW padidejimas. Cia sensorikui,kuris jaucia su kokia plunksna- zasies ar anties ji kutena. pragmatikui tai bent 100% nM padidejimo reikia kad pasakytu diena ir naktis skirtumas :)

na matai vaizduote neigalina tarkim mieste suzaisti saskem :) as nesakau juk kad tai sportinis auto, tiesiog turejau ir su tokiu varikliu ir su tokiu ir galiu tik pakartot, kad vaziuoja tikrai juntamai geriau...neveltui pas 508 su siuo varikliu vadinasi GT...o su cipu zmones is sito variklio ir 200 kw ispaudzia o is to 2.0 120kw nieko ten gero neispausi :) va tokie jie ir praktiskai vienodi varikliai pagal tave... ;) na tiesiog kaip visada nemegdamas dyzeliu ant juodo sakai balta pripazink :mrgreen: ;) geriau pakalbam pvz ar verta uzsisakinet veidrodeliu chrominius gaubtelius? :D va pabraize veidrodeli tai galvoju gal nedazyt o uzmest original chroma...ant crosstourer tokie eina...idomu kaip gyvai atrodo...is foto tai visai nieko :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 20:48 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Muahahahaha

GT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2018, 22:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 970
Miestas: Kaunas
cia geras. GT. Gran Turismo. 2 duru, 2 vietu galu varomas kupe. bagazine pakankama isideti teniso rakete ir apranga.
508 :) kreivu veidrodziu karalyste


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 08:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
2.2HDi 150kw motoras ir 120kw motoras - NIEKO BENDRO TARP saves neturi. Nei blokas, nei galva nei turba nei ipurskimas (pas 2.2 bosch su ypac brangiai remontuojamais purkstukais, kuriem reikia kodo)... zodziu NIEKO bendra tarp ju nera. Pas 2.2HDi 150kw iki 2012 metu yra PRAVALINE turbi sistema, kuri nelaiko del blogo tepalo padavimo... Dekim kad pas 2.2 150kw dar ir suknista pagalva "ismanioji" uz 400 euru kuri nafig ir po 10 000 km vel pradeda drebet siek tiek. Tai aciu... ta 1 sekunde iki 100km/h NAUJIEM auto nieko nereiskia. Nes rasti YPAC tvarkingai vaziuojanti 2.2HDI 150kw motora SUNKU, o vat 120kw motoras nera tox lepus ir vaziuoja daznu atveju geriau ir GREICIAU nei netvarkingas 150kw motoras, nes kaip faktas turbo bus remontuota pas juos ir bus nesutvarkytas el. trubinos aktuatorius kaip priklauso... VIsi 2.2HDi apsishike tepalais nuo dangteliu.... Visu 2.2HDi dezem AM6 kaput prie 200-250k. Tos pacios dezes pas 2.0HDi 120kw laiko 100k daugiau.

Mano nuomone vienareiksmiska - 2.2HDi variklis, tik tiem zmonem, kurie i masina ziuri kaip i "MUST DO FORWARD, BE FORE IT BRAKES DOWN". Priziurint ir jei viska darai laiku, tas 2.2HDi 150kw motoras yra SUPER. Bet paprastam zmogui VIENINTELIS PASIULYMAS, nepirkit ir man paskui neskambinekit ir neverkit del kainu remonto. NEVEILTUI 2.2HDi 150kw VISADA kainuoja PIGIAU nei 120kw, 120kw motoru masina kaip taisykle 1000-2000 eur brangesne nei 2.2HDi...KOdel? ogi del to pacio nepatikimumo fakotriaus. IR tik man nepradekit aiskin AS VAZIUOJU MAN NIEKO VISKAS JAU 100 000 km tik tepalus keiciau. Labanakt vaikuciai, kai tiek pradirbsit su masinom kaip as ir kai per diena ju tiek prisiziuresit galesit man aiskinti savo tiesas. Vien vakar tokius apdulkinta..us 3 C5 X7 turejau su 2.2HDi 150kw. Apsishike visi tepalais kad net baisu po apacia palysti... Drebuliai visi del pagalviu 2 is ju jau keistos naujom pries 30k 10k....tam kur neeista isvis katastrofa, net panele vidbruoja. Ir visiem 3 turbinom BATAI, visus 3 nudziuginau... 1 pagalve keist papildomai ir dare 1-am BATAI dezei... AIsku visi ant skydeliu su varganom ridom iki 300k, nors REALIAI manau ten bus 400 KAZDAMU. Betokiu atveju tokiu bullshit nebuna nei ant 1.6HDi nei ant 2.0HDi 103kw nei ant 120kw. Dar tokiu nesutikau. Ir mano nuomone ir giliu isitikinimu tas 2.0 120kw DUODA per skrabine ant drago tam 2.2HDi kuris yra sunkesnis ir bukesnis uz 2.0 120kw. TAIP, vaziuojant 130 abiejuose uzspaudus gasa pasimato tie papildomi kw ir nm. O iki 100km/h per kepure tam 2.2HDi 150kw deda tas 120kw. TRUST ME I KNOW. Nes gerai(su visasi KW ir NM) veikianti 2.2HDi atrasti sunkiau nei 500 eur kupiura maximos kasoj...

Vaikai, uztenka pinigu 2.2HDi 150kw masinai? Pataupykit ir dasidekit 2000 eur kad nusipirkti 2.0 120kw ir vazinesit be problemu. Kitavertus uz 2000 eur sutvarkysit ir turbina ir variklio pagalve(restauracija yra BULLSHIT, tik nauja), nes butent tiek iseis kai 2x pakeisit turba ir 2x ja nuemines.

As pats SAU jei pirkciau C5 X7, turbut pirkciau 2.2HDi 150kw, vien todel, kad DAUG KA pasitvarkyti galiu pats ir man negresia dideles islaidos + zymiai pigiau nupirkciau + visada buna gera komplektacija to 2.2... Bet tik ne eiliniam zmogui kuriam 1000 euru ikist i masina yra TRAGEDIJA... TIESIOG, nori POWER ir KOMFORTO - TURI UZ TAI SUSIMOKET. Taip turi bedu ir 120kw, nera vaiku be ligu, bet jos palyginti vaikiskos ir isgydomos visam laikui.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 08:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Arthur rašė:
Sudas tas jbl ir visokie hifi citre, susiktoje audineje 2000 metu ne bose groja zymiai geriau. Cia mano ausys taip girdi, kitu kaip nezinau.


Del sito Arturai pritariu 200%... As irgi nesuprantu HIFI ar ten JBL... Ilipi i skoda osctavia su paprastu madu paprastom kolonkem ir groja geriau nei X7 HIFI, jau nekalbu apie kokio Peugeot 607 JBL, kur TIK OPERAI tinka klausyt. Jokio rimto zemo tono.

Naujuju Peugeot DENON audio sistema tikrai GERAI groja jau ir zemus. Bet naisku kaip ji gros po 100 000km, gal vel dings visa spalvu palete...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 08:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Jei turesit galimybe kur pamegint Focal (pas naujausiu 3008-5008 508), tikrai dar tokios sistemos pas PSA geros nebuvo. Tikrai pasakiskai graziai visus garsus atidirba. Bet aisku kai zinai ir esi bandes +2000 eur brangesnes sistemas, nebe taip ir super atrodo :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 08:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 18 2018, 10:57
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Žodžiu, nuliūdinot mane šituo klausimu dėl audio. Bet vistiek nenumuša ūpo dėl šito modelio - reiškia Hi-Fi nėra didelis privalumas, galima ir be jo žiūrėtis ir upgreidint. Kažkam teko keisti kolonėles, ar reikia rimtesnių modų? Media valdymo tikrai nesinori lupt ar kažką keisti ten - nebetokia auto. Negi problemos tik dėl durų sandaros ir rezonanso?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 09:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
2.2HDi 150kw motoras ir 120kw motoras - NIEKO BENDRO TARP saves neturi. Nei blokas, nei galva nei turba nei ipurskimas (pas 2.2 bosch su ypac brangiai remontuojamais purkstukais, kuriem reikia kodo)... zodziu NIEKO bendra tarp ju nera. Pas 2.2HDi 150kw iki 2012 metu yra PRAVALINE turbi sistema, kuri nelaiko del blogo tepalo padavimo... Dekim kad pas 2.2 150kw dar ir suknista pagalva "ismanioji" uz 400 euru kuri nafig ir po 10 000 km vel pradeda drebet siek tiek. Tai aciu... ta 1 sekunde iki 100km/h NAUJIEM auto nieko nereiskia. Nes rasti YPAC tvarkingai vaziuojanti 2.2HDI 150kw motora SUNKU, o vat 120kw motoras nera tox lepus ir vaziuoja daznu atveju geriau ir GREICIAU nei netvarkingas 150kw motoras, nes kaip faktas turbo bus remontuota pas juos ir bus nesutvarkytas el. trubinos aktuatorius kaip priklauso... VIsi 2.2HDi apsishike tepalais nuo dangteliu.... Visu 2.2HDi dezem AM6 kaput prie 200-250k. Tos pacios dezes pas 2.0HDi 120kw laiko 100k daugiau.

Mano nuomone vienareiksmiska - 2.2HDi variklis, tik tiem zmonem, kurie i masina ziuri kaip i "MUST DO FORWARD, BE FORE IT BRAKES DOWN". Priziurint ir jei viska darai laiku, tas 2.2HDi 150kw motoras yra SUPER. Bet paprastam zmogui VIENINTELIS PASIULYMAS, nepirkit ir man paskui neskambinekit ir neverkit del kainu remonto. NEVEILTUI 2.2HDi 150kw VISADA kainuoja PIGIAU nei 120kw, 120kw motoru masina kaip taisykle 1000-2000 eur brangesne nei 2.2HDi...KOdel? ogi del to pacio nepatikimumo fakotriaus. IR tik man nepradekit aiskin AS VAZIUOJU MAN NIEKO VISKAS JAU 100 000 km tik tepalus keiciau. Labanakt vaikuciai, kai tiek pradirbsit su masinom kaip as ir kai per diena ju tiek prisiziuresit galesit man aiskinti savo tiesas. Vien vakar tokius apdulkinta..us 3 C5 X7 turejau su 2.2HDi 150kw. Apsishike visi tepalais kad net baisu po apacia palysti... Drebuliai visi del pagalviu 2 is ju jau keistos naujom pries 30k 10k....tam kur neeista isvis katastrofa, net panele vidbruoja. Ir visiem 3 turbinom BATAI, visus 3 nudziuginau... 1 pagalve keist papildomai ir dare 1-am BATAI dezei... AIsku visi ant skydeliu su varganom ridom iki 300k, nors REALIAI manau ten bus 400 KAZDAMU. Betokiu atveju tokiu bullshit nebuna nei ant 1.6HDi nei ant 2.0HDi 103kw nei ant 120kw. Dar tokiu nesutikau. Ir mano nuomone ir giliu isitikinimu tas 2.0 120kw DUODA per skrabine ant drago tam 2.2HDi kuris yra sunkesnis ir bukesnis uz 2.0 120kw. TAIP, vaziuojant 130 abiejuose uzspaudus gasa pasimato tie papildomi kw ir nm. O iki 100km/h per kepure tam 2.2HDi 150kw deda tas 120kw. TRUST ME I KNOW. Nes gerai(su visasi KW ir NM) veikianti 2.2HDi atrasti sunkiau nei 500 eur kupiura maximos kasoj...

Vaikai, uztenka pinigu 2.2HDi 150kw masinai? Pataupykit ir dasidekit 2000 eur kad nusipirkti 2.0 120kw ir vazinesit be problemu. Kitavertus uz 2000 eur sutvarkysit ir turbina ir variklio pagalve(restauracija yra BULLSHIT, tik nauja), nes butent tiek iseis kai 2x pakeisit turba ir 2x ja nuemines.

As pats SAU jei pirkciau C5 X7, turbut pirkciau 2.2HDi 150kw, vien todel, kad DAUG KA pasitvarkyti galiu pats ir man negresia dideles islaidos + zymiai pigiau nupirkciau + visada buna gera komplektacija to 2.2... Bet tik ne eiliniam zmogui kuriam 1000 euru ikist i masina yra TRAGEDIJA... TIESIOG, nori POWER ir KOMFORTO - TURI UZ TAI SUSIMOKET. Taip turi bedu ir 120kw, nera vaiku be ligu, bet jos palyginti vaikiskos ir isgydomos visam laikui.


Nu jo as apakes su kokiais lavonais zmones pas tave atvaziuoja :) niekur niekas tais 2.2 tvarkingais taip nesiskundzia kaip cia nupasakojai, tiek rusu, tiek kituose forumuose paginde visi labai patenkinti ir giria :) o cia lietuviukai lavonu prisiperka su 500K ridom ir nori kad butu kaip nauja :) as saviski pirkau su tikra 150 stuku rida, prasukau pats 50 stuku...nieko varikliui nedariau, ir jis pas mane sausas grazus - galiu parodyt jei netiki :D net pagalves nesu keites, kuri beje senai jau 400 euru nekainuoja ir net imanoma senaja isprievartaut ir pakeitus joje tepalus toliau vaziuot, ka ir sekmingai padare Phant is Peugeot forumo :) tai ir as kai prades triuksmaut pirma sitaip pabandysiu ta beda isprest :) beje kad tas variklis turi nepalyginai daugiau potencialo nei tas 120 kw tai irgi akivaizdu dedant cipa tiek ant vieno tiek ant kito skirtumas gaunasi milziniskas, pas Phant dabar tas peugeot Gt skraido, zmogus atsidziaugt negali, aisku keite turbo, bet cia normalu, nes turejo tikrai kaseka ta mitsubishi turba ,tvirtinimo problema del ko nulekdavo varztas ir sakes tada, bet kiek girdejau nuo 2013 metu jau tos bedos lygtai neliko. Ir taip Laimonai, AS VAZIUOJU MAN NIEKO VISKAS JAU 50 000 km tik tepalus keiciau :D Bet keiciau visad kas 10 000 :) Del vieno dalyko tai pilnai sutinku tai del dezes, kad jos tikrai maziau laiko esant tokiam dideliam sukimo momentui... paciam teko pasikeisti del to kad mesdavo pusles klaida kai gerai uzmindavau autostradoj:) bet isidejau deze su 70K rida ir tikrai man jos uzteks :) taiva pagrindine investicija buvo i deze...daugiau nieko! tik tepalai, filtrai...vaziuokle irgi nulis investiciju...ka as zinau....kiek turejau automobiliu, ne vienu taip nebuvau patenkintas tiek komforto tiek patikimumo prasme :) paaiskinimas vienas - perkami nujoti lavonai ir poto keikiama :) ta pati 120kw irgi nupirk lavona tai ne ka ten maziau ikisi :) nu gerai biski maziau, bet tikrai nemainyciau atgal i ta 120kw...Cia ne kazkokios sekundes reikalas, taip jis sunkesnis ir nuo starto susidaro tas pravalas, nes ir sukimo momentas ribotas 1 ir 2 pavarom del priekiniu varomu ratu, bet nuo 3 pavaros tai lupa nesveikai, ir jeigu ekseleruojantis kartu su tuo 120 kw is eigos tai galiniam veidrodelyje tu jo greit nematai :) isbandyta pravaziuot su tuom zmogum kuriam pardaviau ta 120kw :D ir isvis kaip galima sakyt kad cia vos ne tas pats kai vienas turi 340nM o kitas 450nM :) va pradzioj startuojant is vietos tai taip eina panasiai nes juk 2.2 sunkesnis ir momentas ribotas iki to pacio, bet is eigos tai be sansu.....Tik zinoma 2.2 turi but ne lavonas kur pas tave bachureliai nusipirke papigiai atvaziuoja ir verkia :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 09:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Atai, negirk dienos be vakaro ;) jokiu budu neceravoju, smagu kad pavyko rast 1 is 100 gyva :) o kuriuose forumuose giria ta 150kw? Nesu mates dar to...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 191 192 193 194 195 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 33 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007