WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 30 2024, 02:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 167 168 169 170 171 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 17 2017, 20:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
mmedic rašė:
Nu tai nereikia vazineti su dauzomu hidrobloku iki pergales :) Ar tikrai velenai tokie pat silpni?
Karobke padeda tik damust galutinai velena. Naujos konstrukcijos siurblys tepalo nasesnis, na krumpliu plotas padiditas ir tiek. Nezinau, beda pagrindine su tepimu manau. O ir velenui per mazai mesos yra.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2017, 13:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Tai is principo tas 3.0 = 2.7, nors tiek daug nusiskundimu nera kaip apie 2.7. Kuo tuoliau tuo labiau dziaugiuosi, kad isirinkau 2.2 hdi o ne 3.0 hd :D Kadangi tiek 2.7 tiek 3.0 hdi nera grynai PSA, tai va ir nera toks patikimas :) Bet aisku nupirkus su nedidele rida ir tinkamai priziurint vaziuotum ir su tuo 3.0 ilgai ir nuobodziai....Bet problema akvizaizdu kad nebuvo tinkamai ispresta nuo 2.7 laiku :) O kaip is sito delfi straipsnio taikliai buvo pastebeta apie C5, kad nors jau ir padare geras masinas, bet jau nieks netiki prancuzais :) butu kitaip tai tokiu masinu kainos butu tikrai netokios :) Automobilis kuris turi gan patikima hidrauline vaziuokle ir yra D klases tai cia isvis nonsensas ir analogu nera :) Nes pas mersa tik paciu prabangiausiu komplektaciju S ir CL klases turejo ABC vaziuokle (irgi hidraulika). Ir nors ji aptarnavime daug brangesne net uz air matic (orine) bet tinkamai priziurint irgi tarnauja ilgai ir komforta turi daug geresni nei orine pakaba. Dar is straipsnio patiko "prancūzų varikliai yra vieni geriausių, jei ne patys geriausi pasaulyje. Vienareikšmiškai " O ka ne taip? Dyzeliai tai tikrai vieni geriausiu. Tik siaip pasakyk kokiam tulam lietuviui tai isizioja :D, nes nuo seno isplites labai populiarus mitas apie visus nevykusius prancuzus :) As tiesa sakant nesu turejas komfortiskesnes ir patikimesnes masinos nei dabartinis C5, kadangi pirkau tvarkinga tai man ir tarnauja atitinkamai, per beveik jau 2 metus esu keites tik tepalus, filtrus ir panasiai...Kai pasakai kokiam kaimynui kur vargsta su kokia audi tai netiki :) ir dar kai pravezi tai isvis nustemba :) va tokie reikalai :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2017, 13:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 30 2017, 15:11
Pranešimai: 5
Miestas: Kaunas
O kokie atsiliepimai lyginant 120 kw varikli su 150 kw?
Keitei, nes galios truko ar tiesiog toks ispuole geros bukles?
Atas rašė:
Tai is principo tas 3.0 = 2.7, nors tiek daug nusiskundimu nera kaip apie 2.7. Kuo tuoliau tuo labiau dziaugiuosi, kad isirinkau 2.2 hdi o ne 3.0 hd :D Kadangi tiek 2.7 tiek 3.0 hdi nera grynai PSA, tai va ir nera toks patikimas :) Bet aisku nupirkus su nedidele rida ir tinkamai priziurint vaziuotum ir su tuo 3.0 ilgai ir nuobodziai....Bet problema akvizaizdu kad nebuvo tinkamai ispresta nuo 2.7 laiku :) O kaip is sito delfi straipsnio taikliai buvo pastebeta apie C5, kad nors jau ir padare geras masinas, bet jau nieks netiki prancuzais :) butu kitaip tai tokiu masinu kainos butu tikrai netokios :) Automobilis kuris turi gan patikima hidrauline vaziuokle ir yra D klases tai cia isvis nonsensas ir analogu nera :) Nes pas mersa tik paciu prabangiausiu komplektaciju S ir CL klases turejo ABC vaziuokle (irgi hidraulika). Ir nors ji aptarnavime daug brangesne net uz air matic (orine) bet tinkamai priziurint irgi tarnauja ilgai ir komforta turi daug geresni nei orine pakaba. Dar is straipsnio patiko "prancūzų varikliai yra vieni geriausių, jei ne patys geriausi pasaulyje. Vienareikšmiškai " O ka ne taip? Dyzeliai tai tikrai vieni geriausiu. Tik siaip pasakyk kokiam tulam lietuviui tai isizioja :D, nes nuo seno isplites labai populiarus mitas apie visus nevykusius prancuzus :) As tiesa sakant nesu turejas komfortiskesnes ir patikimesnes masinos nei dabartinis C5, kadangi pirkau tvarkinga tai man ir tarnauja atitinkamai, per beveik jau 2 metus esu keites tik tepalus, filtrus ir panasiai...Kai pasakai kokiam kaimynui kur vargsta su kokia audi tai netiki :) ir dar kai pravezi tai isvis nustemba :) va tokie reikalai :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 18 2017, 14:51 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
trysketuri rašė:
O kokie atsiliepimai lyginant 120 kw varikli su 150 kw?
Keitei, nes galios truko ar tiesiog toks ispuole geros bukles?
Atas rašė:


Keiciau nes kadangi patiko modelis tai norejau nusipirkt daug geresne versija (nes exclusive ir paprastas blogos komplektakcijos c5 tai galima sakyt dvi skirtingos masinos ). Jau vien kaip isedau i exclusive tai ispudis buvo visai kitoks...Tuo paciu norejau ir galingesnio, kad dar labiau sustiprint ispudi apie sita automobili (nors 2.0 hdi 120kw nera lavonas). Taigi netycia papuole geras 2.2 , nors masciau apie 3.0...Tai skirtumas tarp 120 kw ir 150 kw man pasijuto didziulis, nors visi zinom kad c5 nera automobilis lakstymui o poilsiui ir komfortui, bet su situo esant norui saskem mieste iseina suzaisti :D Beto kaip cia pasakius...pats variklis neturi tokio sunkumo kaip 2.0, vos vos prilieti pedala ir jau be pastangu velka...cia irgi man labai prisideda prie komforto pojucio, nes auto sunkus ir 2.0 jau zviegdavo o sitas tiesiog nesa. 3.0 ne ka ten labiau geriau vaziuoja (monentas tas pats 450nM), bet jei pacipavus tai tada zinoma su 3.0 galima ispausti labai ispudingu pagreiciu, bet kadangi auto ne tam skirtas tai manau 2.2 aukso viduriukas pagal patikimuma ir dinamika. 2.2 cipuot nerekomenduociau, nes neatlaikys turbina...kiek girdejau problema ne tiek pacioj turbinoj o jos tvirtinimo konstrukcijoj...bet sako nuo 2012m jau tas dalykas istaisytas. As keiciu tepalus apsidraudimui kas 10000km.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 31 2017, 11:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Visi C5 X7 nuo 2008m turi sviesos davikli?

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2018, 15:02 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Bal 02 2013, 18:39
Pranešimai: 4
gal kas tiksliai zinot ar tinka kuro siurbliai c5 2008 III delphi sistema 100 kw nuo peugeot kur tokie patys varikliai. t.y 307 308 407


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 20 2018, 18:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
zilvinas112 rašė:
gal kas tiksliai zinot ar tinka kuro siurbliai c5 2008 III delphi sistema 100 kw nuo peugeot kur tokie patys varikliai. t.y 307 308 407

Jei 100kw ir Delphi, tuomet taip. Jei Siemens, netinka. O kas su siurbliu blogai? Sugedo ir nekelia slegio? Ar drozles/tepala i kura imaiso?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 08:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Na jei 3.0hdi ir 2.7hdi yra "is principo tas pats" - as namo kampas. Nezinot tai nesnekekit. Kas kad is virsaus panasu, bet skiriasi ten laabai daug kas, jau nekalbu apie velena, galva, padona, ipurskmo sistema. Zodziu giminingas, bet ia principo tas pats gali pasakyt tik dailininkas.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 08:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Na jei 3.0hdi ir 2.7hdi yra "is principo tas pats" - as namo kampas. Nezinot tai nesnekekit. Kas kad is virsaus panasu, bet skiriasi ten laabai daug kas, jau nekalbu apie velena, galva, padona, ipurskmo sistema. Zodziu giminingas, bet ia principo tas pats gali pasakyt tik dailininkas.

Netiesa. Aš esu diplomuotas skulptorius ir prašau nešmeižti dailininkų :doom: :D
Mechaninė dalis panaši, daug ne tik mechaninių, bet ir aprišimo dalių tinkamos tarpusavy ir eina tais pačiais kodais, pvz visokie aušinimo flanšai, bet visai ne "iš principo tas pats". Realiai jie yra toks pačios giminės skirtingų darbinių tūrių ir skirtingo naujumo. Iš principo tas pats buvo PSA XU varikliai, kurie turėjo 8 vožtuvus ir kubatūras 1,6/1,8/1,9, nes ten skyrėsi TIK stumoklio eiga, t.y. alkūninis velenas ir švaistikliai. Visa kita galima kaitaliot tarpusavy.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 09:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Tai ta as ir kalbu, bet kad pati gelezis kita o tik pastrajai vienodi ;)

Sorry tadai ne tau skirta buvo cia :D

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 12:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Gal kas nors esate turėjęs (išbandęs) C5 X7 ir su hidraulika ir be hidraulikos, kokie skirtumai?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 13:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Gal kas nors esate turėjęs (išbandęs) C5 X7 ir su hidraulika ir be hidraulikos, kokie skirtumai?


hidraulika (235/r18) idomiai siubuoja greitkelyje ir kiektesne - skaudziau per duobes. be hidraulikos(205/r17/55) minkstesne per duobes, ir kitaip linguoja greitkelyje.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 15:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Ir iš vis ar be hidraulikos jie paplitę, ar tai retai pasitaiko? Kokia ten važiuoklė, gal tokia pat kaip P407, ar P508?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 16:42 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 12 2016, 07:37
Pranešimai: 94
Miestas: Kaunas
Be hidraulikos C5 x7- pliki, basi 1.6 nabagiukai. Va man asmeniskai C5 x7 3l HDI su hidraulika vaziuoja smagiau nei p508 GT, kuriame nera to siubavimo.

_________________
Citroen C5 2010 3l HDI 177 kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 21 2018, 17:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10927
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
Ir iš vis ar be hidraulikos jie paplitę, ar tai retai pasitaiko? Kokia ten važiuoklė, gal tokia pat kaip P407, ar P508?

Ten ir pas hidraulini, ir pas spyruoklini realiai 407 vaziuokle. Tik arba amortikas su spyruokle, arba hidrocilindras.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 167 168 169 170 171 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 84 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007