Gal ir tikra istorija, bet klausimas "o draudimas?" pirkėjui gali būti įkyrus. Iš kitos pusės, kas ten tuos vokiečius supaisys...
Nors tema nevisai pagal klausimus, nes C5 jau kieme (2006 galas, 2.2Hdi, 125kW, ko gero, viskas, išskyrus odą), bet per netrumpą stažą pirmas šešiabėgis dyzelis, todėl paprotinkit:
Ar yra koks nors skirtumas, kur piltis? Kalba apie kolonėles, baltarusiškas iš kanistrų net veltui pilamas nebūtų.
Kadangi vistik 2 turbinos, nuo kiek maždaug nekenksminga jungti 5 (6 pavara pas mus ko gero tik vasarą autostradoj). Taxometras toks įdomus, tuščiom rodo 0, tai iki 80 nelabai net 5 norisi jungti, mieste, ko gero, 3 važinėčiau. Ar klystu?
Kadangi nėra odos, o apvalkalai tokie trynimui nelabai atsparūs, kuo bent priekines apsaugot? Pasiūla didelė, bet kadaise buvau Sierai apvilkęs, tai mėgo elektrintis. Gal koks nors gamintojas daro ne visai širpotriebnai iš normalios medžiagos?
O šiaip tai rimtas automobilis. Nebus paprasta po jo rinktis.
ukw rašė:
Nėra ką tikrint pas Sosteną. Nauja parduota ir pirmas pasirodymas privalomam aptarnavimui yra tikrai ne prie 10k. Taip kad įrašų nėra. O rida tikra. Mašina kvepia naujumu. Garantijos nebėr, nes Austrijoj (kilmės šalis) pravažiavo bordiūrais, tai buferis, karteris, duslė, padangos nukentėjo. Realiai tai nieko baisaus nebuvo, net diržai ir pūslės nešaudė. Pas mus buvo dėl Check engine. Keikėsi ant oro srauto. Padarėm adaptaciją ir paleidom toliau sau, laukt pirkėjo.