WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 13:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 192 193 194 195 196 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 10:06 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Atai, negirk dienos be vakaro ;) jokiu budu neceravoju, smagu kad pavyko rast 1 is 100 gyva :) o kuriuose forumuose giria ta 150kw? Nesu mates dar to...


Tai kad Laimonai, jau sulaukiau vakaro :) manau tiek numynes galiu kalbet ir dziaugtis...man jau moraliskai atsipirko, o jei po 200 kazkas ir suges tai susitaisysiu, ne bus zapadlo jau :) kai tik nusiperki daikta ir jis iskart nuvilia, kai sakant neatitinka lukesciu tai tikrai tada trauma.... Va pvz ruseliai labai giria :) nes jie neperka nujotu lavonu kaip musu tautieciai :) is ju ir kaip pagalve parestauruot radau :lol: o Phant ir pritaike praktiskai ir viskas pavyko :) bet zinoma kai ta pagalve dabar 200 euru tekainuoja tai galima ir nauja isidet del sventos ramybes :) o del gyvo auto radimo, tai kaip ir pats zinai viskas kas gyva kainuoja daugiau negu kur mire...kai ne uz "papigiai" tai ir dziugina daiktas....

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 10:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Pas mus dabar pilnas kiemas tokių, kur afigennos mašinos, niekada nebuvo sugedę, bet va, minus 4 ir kažkodėl traliukas jas kieme nuleidinėja.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 11:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
tikrai nemainyciau atgal i ta 120kw...Cia ne kazkokios sekundes reikalas, taip jis sunkesnis ir nuo starto susidaro tas pravalas, nes ir sukimo momentas ribotas 1 ir 2 pavarom del priekiniu varomu ratu, bet nuo 3 pavaros tai lupa nesveikai, ir jeigu ekseleruojantis kartu su tuo 120 kw is eigos tai galiniam veidrodelyje tu jo greit nematai :) isbandyta pravaziuot su tuom zmogum kuriam pardaviau ta 120kw :D ir isvis kaip galima sakyt kad cia vos ne tas pats kai vienas turi 340nM o kitas 450nM :) va pradzioj startuojant is vietos tai taip eina panasiai nes juk 2.2 sunkesnis ir momentas ribotas iki to pacio, bet is eigos tai be sansu.....Tik zinoma 2.2 turi but ne lavonas kur pas tave bachureliai nusipirke papigiai atvaziuoja ir verkia :)


Atai, labai patinka citroenas, patinka ne taip kaip 95% tautieciu - is reikalo, nes neiperka "normaliu vokisku auto", o patinka nuosirdziai ir tyrai. :)
As tik matau kad jus isigijot ne ta masina. O isigijus ne ta masina arba susitaikote ir atsikratot, arba neigiat realybe ir gyvenat svajoniu pasaulyje- susikurtroje virtualioje realybeje. Liudna kad pasirinkote antra varianta. Citroenas netuti nieko bendro su kazkokaiis "sportiniais pojuciais lupimu ar dar kuo panasiu" apie ka jus cia kalbat . neturi nuo pat A iki pat Z. Nei vaziuokle, nei vairo mechanizmas, nei varikliai, nei greiciu dezes ( aisin man rodos net neuzilockina konverteris nuo 10-20km/h, visada atviras. ) tai absoliuciai tingi, rami masina skirta atsipalaiduoti ir paskesti mintyse.


pateiskiu konkretu pavyzdi ir mita- turbodyzeliu nesvietiskas lupimas. Kolega man mete issuki su peu 307SW 1.6HDI mano Peu 2.0 307SW 2 litru benzui . :) Sake mano benzinas nevelnio netraukia,ir su 1.6 mane padarys. Nors abi masinos netruakia is tikro, bet su benzinu reikia moketi vaziuot ir 1.6hdi tyliai ruko kamputyje. Dyzelis turi pojuti lyg traukia , bet tai yra del turbinu veikimo ir sukimo momentu. Su dyzeliu nesvarbu kurioj pavaroj esi, nesvarbu kurioj zonoj pavaras perjunginesi (jnebent netoli redlainu-tada traukia netgi blogiau) visada jausi kad mazina traukia.

siulau neuzsidaryti mazame citroen pasaulellyje ir isbandyti kitas masinas, pvz Volvo s60 2.5T. nera sportine masina, maloniais valdosi, bet pjuciais jau geresni. sukimo momentas mazesnis nei 2.2HDI, bet turbut vistiek nesiulyciau lenktyniauti.

del citroen gedimu- tai gendanti masina jeigu tai ne benzasmechanine ir su mechaniniu rnakiniu. , jei tokia komplektacije- neges arba ges uz centus. pas mane pikaso atitinka siuos paramterus isskyrus elektrini rankini. spekit kas durniuoja kartais? ogi taip- elektrinis rankinis. dejo sio modelio nera be. bet dar pasidomesiu ar eina ji isprogamuot per bsi ir istatyt mechanini su troseliu(vietos yra, bulgarke draugas,) cia citroeno didele klaida- jei neatsakingai ziuri i elektroninius iranginius ju inzineriskai gerai,patikimai neuskonstruoja bet.. ju prideda daug ir visokiu. dazniausiai net nereikalingu arba nealiekianciu realios naudos. su laiku ligas isgydytu, bet ne citroeno dvasiai konservatorizmas ir ejimas tuo paciu keliu ka nors tobulinant, jie visada nori ideti ka nors naujo novatoriskos ir laiko neisbandyto kad nustebintu vartotoja. ir nustebina. :) pradziai geraja prasme ,po to blogaja. Cia kaip su mylima zmona-susitaikai su jos trukumais (pastoviai eina i swingeriu vakarelius ir parsinesa keistu ideju lovai) ir myli tokia kokia yra :)









del audio apraturos- pagerinti imanoma, bet cia ne mago problema, tai priekiniu duru bei paciu garsiakalbiu isdestymo (ausktadaznio atskytimas nuo zemdaznio laiko aspektu- didziuliais faziniai skirtumai, ypac ivertinus skytimo dazni auskta, t.y viskaks groja is po zemiu, tik tweeteris ciksi) daznai buna didelis skirtumas tarp stock audio ir premium toje pacioje masinoje, c5 x7 nera jokio skirtumo apart kelaisi db garsesnio ir svaresnio grojimo.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 11:53 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:

Citroenas netuti nieko bendro su kazkokaiis "sportiniais pojuciais lupimu ar dar kuo panasiu" apie ka jus cia kalbat . neturi nuo pat A iki pat Z. Nei vaziuokle, nei vairo mechanizmas, nei varikliai, nei greiciu dezes ( aisin man rodos net neuzilockina konverteris nuo 10-20km/h, visada atviras. ) tai absoliuciai tingi, rami masina skirta atsipalaiduoti ir paskesti mintyse.


pateiskiu konkretu pavyzdi ir mita- turbodyzeliu nesvietiskas lupimas. Kolega man mete issuki su peu 307SW 1.6HDI mano Peu 2.0 307SW 2 litru benzui . :) Sake mano benzinas nevelnio netraukia,ir su 1.6 mane padarys. Nors abi masinos netruakia is tikro, bet su benzinu reikia moketi vaziuot ir 1.6hdi tyliai ruko kamputyje. Dyzelis turi pojuti lyg traukia , bet tai yra del turbinu veikimo ir sukimo momentu. Su dyzeliu nesvarbu kurioj pavaroj esi, nesvarbu kurioj zonoj pavaras perjunginesi (jnebent netoli redlainu-tada traukia netgi blogiau) visada jausi kad mazina traukia.

siulau neuzsidaryti mazame citroen pasaulellyje ir isbandyti kitas masinas, pvz Volvo s60 2.5T. nera sportine masina, maloniais valdosi, bet pjuciais jau geresni. sukimo momentas mazesnis nei 2.2HDI, bet turbut vistiek nesiulyciau lenktyniauti


Cia Jusu citroenas tai tikrai neturi nieko bendro su dinamika su tuo benzininiu atmosferiniu nabagu :) O jei rimtai tai as dar karta pabreziu kad nelaikau to c5 sportine masina jokiais budais, tiesiog yra variantu kurie smagiau vaziuoja nei kiti...man to uztenka...as pirkau sita auto del to kad man patinka kai ramiai miegu naktim o komforta gaunu daug didesni nei is kokio passato ar net daugiau....vazeves as su visokiom masinom...Mano draugas turi audi A7 2015 m biturbo 3.0 dyzeli, kuria beje ismaine i pries tai tureta A7 3.0 benzas su kompresorium, del to pacio benzo nepatikimumo...To benzo trauka su kompresorium buvo patenkintas, ypac rovimas is vieto ispudingas, bet dabar dyzelis netgi labiau patinka, nes ten tai tikrai nesveikai jis vaziuoja uzmynus is eigos...ir pats zmogus sako kad visumoj netgi geriau nei tas 3.0 su kompresorium....Man teko ir su tuo ir su tuo pravaziuot taip pat....tikrai benzas nepadare geresnio ispudzio, tik startuojant geriau sauna, bet poto dyzelis tikrai geriau eina. Momentas yra ne vaizduote, momentas veza tave. O kas del Volvo tai jau esu vaziaves butent su s60, su T5, naujesnes kartos nei 2.5T, 2.0 varikliukas - 180 kw, irgi nebuvo to vow...siek tiek geriau vaziavo nei mano, bet tik siek tiek.....nieko panasaus ka sakai....ir nieko ten isvis ispudingo nepamaciau, kad moketi daba 15 stuku euru uz sutvarkyta amerikona.....Vienas dalykas kas nustebino tai tokios pat kuro sanaudos kaip mano dyzelio mieste...bet variklis gan naujas, daug uzforsuotas (is 2.0 litro 180kw - velgi kertasi su tavo variklio turio ir galios pastebejimais :) ), tai dar neaisku kaip cia bus su patikimumu :) O siaip apie aparatura as neklausiau, kazka sumaisei....as klausiau del chrominiu veidrodeliu nakladkiu :) aparatura tai sutinku kad visiskas sh...pas c5. Volvo 2005 m. pas mane stokine groja belekaip geriau :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 12:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Ca kitas zmogus klause del audio i ta pati posta sudejau :) nezinau kaip vaziuoja 2 litru volvo , zinau tik kaip 2.5. ne nM laimi dragus o kW. nM maloniam vaziavimui nedraskant masinos.kw tam kam rasot- "lenktyniavimui" . beje nabagas 2litrai 307cc mechanas nuo sviesoforo drasiai padarytu bet kuri c5x7 2.2hdi.gera ar nujota nesvarbu. Tai nereiskia kad sie varikliai traukia, tai tik reiskia kad dyzeliai neskirti konkuruot su dinamisku vazinejjmu ir benzinais

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 12:14 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
nezinau kaip vaziuoja 2 litru volvo , zinau tik kaip 2.5. ne nM laimi dragus o kW. nM maloniam vaziavimui nedraskant masinos.kw tam kam rasot- "lenktyniavimui" . beje nabagas 2litrai 307cc mechanas nuo sviesoforo drasiai padarytu bet kuri c5x7 2.2hdi.gera ar nujota nesvarbu. Tai nereiskia kad sie varikliai traukia, tai tik reiskia kad dyzeliai neskirti konkuruot su dinamisku vazinejjmu ir benzinais



Nieko tu neįrodysi, gali nesistengti :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 12:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
Ca kitas zmogus klause del audio i ta pati posta sudejau :) nezinau kaip vaziuoja 2 litru volvo , zinau tik kaip 2.5. ne nM laimi dragus o kW. nM maloniam vaziavimui nedraskant masinos.kw tam kam rasot- "lenktyniavimui" . beje nabagas 2litrai 307cc mechanas nuo sviesoforo drasiai padarytu bet kuri c5x7 2.2hdi.gera ar nujota nesvarbu. Tai nereiskia kad sie varikliai traukia, tai tik reiskia kad dyzeliai neskirti konkuruot su dinamisku vazinejjmu ir benzinais


As kaip tik girdejau posaki "kad masinas parduoda kw o lenktynes laimi nM " :) pas tave viskas kaip visad viskas atvirksciai - kur juoda ten balta :) isvis matosi kad nesi niekad net vaziaves ne su vienu tikrai galingu dyzeliu...cia neturiu omenyje jokiu PSA 2.2 ir panasiai....Jo jo dyzeliai neskirti konkuruot...pilnas youtube video kur galingi dyzeliai deda i vienus vartus tiem benzam :) cia kai pas tave "meile akla" tai taip ir gaunas kad matai tiktai ka nori matyt ;)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 12:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
ukw rašė:


Nieko tu neįrodysi, gali nesistengti :)


absoliucios tiesios irodymas neimanomas. :) kaip ir absoliucios laimes ar absoliucios taikos. :) bet stengtis reikia. nes jei daug zmoniu nekalbetu apie taika dar ir siandien pas kaimyna su kuoka nueje atimtumem ta 2.2hdi citroena kaip karo grobi ir tia butu norma :)

gal gamntoju duomenys itikins? 2.0 benzas senasis atmosferikas vs super galingas traukiantis dyzelis 2.2hdi
spraigusis peziukas iki 100km/h per7.5 sek, ramusis citriukas per 8.3sek

dar niekam nepavyko apgauti fizikos. 1700kg sverianciam automatui smagus vaziavimas prasideda nuo 250kW. ir tai tik su papildomos salygom- is eigos. nuo starto tam reikia LSD ir kad deze neriboto galios elektroniskai.


is paprastu NE SPORTIniu IR NE SPORTISKAI besivaldanciu masinu geriausiai traukiantis man asmeniskai buvo draugo subaro forester 2007m 2.5T mechanas. pirktas naujas is salono LT. nei ant posukio paleksi,padangos cypia, masina virsta, nei pries draugus primbumbasais pasigirsi, nei gaso izoliacija gera, bet lekia.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 12:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Elviukai123 rašė:
Ca kitas zmogus klause del audio i ta pati posta sudejau :) nezinau kaip vaziuoja 2 litru volvo , zinau tik kaip 2.5. ne nM laimi dragus o kW. nM maloniam vaziavimui nedraskant masinos.kw tam kam rasot- "lenktyniavimui" . beje nabagas 2litrai 307cc mechanas nuo sviesoforo drasiai padarytu bet kuri c5x7 2.2hdi.gera ar nujota nesvarbu. Tai nereiskia kad sie varikliai traukia, tai tik reiskia kad dyzeliai neskirti konkuruot su dinamisku vazinejjmu ir benzinais


As kaip tik girdejau posaki "kad masinas parduoda kw o lenktynes laimi nM " :) pas tave viskas kaip visad viskas atvirksciai - kur juoda ten balta :) isvis matosi kad nesi niekad net vaziaves ne su vienu tikrai galingu dyzeliu...cia neturiu omenyje jokiu PSA 2.2 ir panasiai....Jo jo dyzeliai neskirti konkuruot...pilnas youtube video kur galingi dyzeliai deda i vienus vartus tiem benzam :) cia kai pas tave "meile akla" tai taip ir gaunas kad matai tiktai ka nori matyt ;)


lenktynes laimi vairotuojas kuris is posukio isiedamas didina greiti ir vaziuoja ant masinu galimybiu ribos. bandau isivaizduot c5 x7 iseinanti is posukio ant galimybiu ribos kai masina isvis neturi vairo feedbacko pojucio :)

ok, jus teisu gal ir nezinau.

2010m BMW 535D jau geras ar ne? tokiu vazinejau 2 dienas. per jas taip ir nepavyko pajust zvieriskos traukos. masina buvo 4 metu, su 80 000km rida, techniskai tvarkinga.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 13:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
cia reiktu Tado paaiskinimu :) as manau kad tu paciu metu tos pacios kubaturos ,tos pacios technologijos benzinas visada bus galingesnis ir geriaus traukiantis nei dyzelis. jei lyginti skirtingas technologijas tada taip. bet net ir lyginant vargana(galios prasme) PSA atmosferika V6 su geru biturbo V6 dyzeliu kazkaip nematau skirtumo isibegejime. subjektyviuose pojuciuose ramiai vazinejant- taip, dyzelis atrdodys geriau. bet cia Atai kalbat apie dinamika, trauka ,galia draguojant ir sportinskai vazinejant. :)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 13:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
ukw rašė:


Nieko tu neįrodysi, gali nesistengti :)



gal gamntoju duomenys itikins? 2.0 benzas senasis atmosferikas vs super galingas traukiantis dyzelis 2.2hdi
spraigusis peziukas iki 100km/h per7.5 sek, ramusis citriukas per 8.3sek


Kad kazka irodyt, reikia argumentuotai visu pirma kalbet, o ne is pirsto lauzti kaip kad apie kazkokias 7,5 sek :D Va imetu nuoroda kur pati galingiausia sito tavo isgirto atmosferniko versija (130kw prie 1997cm3) vaziuoja iki 100km/h per 9,4 :) O jei palyginus automobiliu svorius, tai cia isvis nieko ispudingo, kaip ir sakiau nabagas :)

https://www.automobile-catalog.com/car/ ... v_180.html

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 13:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Dyzelis tikrai geriau vaziuos jei:

1. Susedam 4 augaloti vyrai vienam 2.0 benze su 100kw
2. Susedam 4 augaloti vyrai kitam 2.0 dyzelyje su 100kw

LAIMES Nm, aisku laimes DYZELIS. Nes kaip zinom, dyzeliui POFIG kiek tu sedi susedes, jei nori aplenkt, jo charakteristikos nuo svorio tiek nekinta kaip benzo.

IR TIKRAI pasirasau ne uz KW o uz Nm. Ne kw yra trauka, o BUTENT Nm.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 13:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
https://www.auto-data.net/en/citroen-c5 ... atic-21109

https://www.auto-data.net/en/peugeot-20 ... 77hp-34680

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 13:32 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Dyzelis tikrai geriau vaziuos jei:

1. Susedam 4 augaloti vyrai vienam 2.0 benze su 100kw
2. Susedam 4 augaloti vyrai kitam 2.0 dyzelyje su 100kw

LAIMES Nm, aisku laimes DYZELIS. Nes kaip zinom, dyzeliui POFIG kiek tu sedi susedes, jei nori aplenkt, jo charakteristikos nuo svorio tiek nekinta kaip benzo.


:appl: butent. bet cia kalba ne apie keleiviu sportiska pervezima,o apie lenktyniavima.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 19 2018, 13:37 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
https://www.auto-data.net/en/citroen-c5-ii-phase-ii-2012-2.2-hdi-204hp-automatic-21109

https://www.auto-data.net/en/peugeot-20 ... 77hp-34680


ir vel i lankas :) ka tu cia daba imetei? 207 kibiriuka specialiai pritaikyta draginti, kurio svoris tik 1100 kg :lol:
o pries tai lyginai visai ne ta masina (307cc) ir sakei kad tiek vaziuoja :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 192 193 194 195 196 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007