ukw rašė:
Kokia čia naujausia įranga matuoja kompresiją?
Man tai prieš dvi dienas žmogelis rašė, kad čipuotojas jam tikrino purkštukus su diagnostika ir neturėjo priekabių, tai dėl variklio kalenimo purkštukus būtų linkęs atmesti
Tuo tarpu kieme stovi automobilis, kur nedirba šaltas vienu cilindru. Prieš tai nelabai dirbo ir šiltas, tai patikrinom purkštukus ir radom beveik visus lavoninius. Tiksliau, vienas dar veikiantis pusėtinai, du kiauri ir vienas kiauras ir užstrigęs. Pataisėm, tai šiltas dabar normaliai dirba, bet šaltas irgi ne. Tai dabar sakykit man, ponai, kas blogai, kai purkštukai geri, o diagnostika rašo "Cylinder 3, injector jammed closed". Aišku, galima vaidinti, kad čia meistras nepamatavo kompresijos, nes meistras nematavo, bet sorry, ponai, kai purkštuko žemiausias atsidarymo slėgis yra 600bar, o variklio kompas ant laisvų palaiko 250-350bar, nu tai prieČastis akivaizdi.
Beje, čia taip rašo Lexia. Įsijungi Peugeot Planet 2000 ir per analogiško modelio variantą su analogišku varikliu ir analogišku DCM3,4 tą klaidos kodą jau šifruoja "Injector jammed closed or cylinder problem". Cylinder problem yra:
1. Indėklas. (Atmetam, būtų garsų)
2. Švaistiklis linkęs
3. Stumoklis trūkęs arba pradegintas gero purkštuko
4. Sulūžę žiedai
5. Subraižyta cilindro sienelė
6. Pradegus galvos tarpinė. Sakot būtų tepalo ir antifrizo balius? Būna pradega tarp cilindrų, tai kompresija patenka į kitą cilindrą, ir tiek.
7. Vožtuvai ir jų lizdai
8. Išdaužyta galva
9. Problemos su vožtuvų valdymu, t.y. velenėliai, kompensatoriai, netgi diržas ar grandinėlė
10. Purkštukas.
Visa tai rodo purkštuko korekcija. Nustokit pagal korekcijas vertinti purkštukus. Gero variklio su lavoniniais purkštukais korekcijos dažnai neviršija tokių rodmenų, kur "čipuotojai" sako - lediniai purkštukai.
Purkštukai tikrinami tikrinimo prietaisais, ir dar - važiuojant.