Navanas rašė:
drebėjimo priežastys yra tik kelios ir aiškios, vairo traukė, sailentblokai ar pan, ne prie ko.
pabandyskiu trumpai:
1 dreba, bo kreivos , laiptuotos padangos (kreivi ratlankiai). Dreba tai greitėjant , tai stabdant, tai sukant į kairę, tai sukant į dešnę, tai važiuojant greitai, tai važiuojant lėtai, žodžiu nepastovus toks drebėjimas, dažnai lydimas gana nemažo triukšmo, galima ir guolius įtart.
2. dreba esant didesniem greičiam 110-130 ar pan, drebėjimas labiu jaučiamas greitėjant. -vidinės granatos. Riedant laisva pavara, net ir dideliu greičiu, drebėjimas neturi jaustis. Vidinės granatos gali , jei blogos , turi klibėti judinant ranka, bet atsargiai, šioks toks laisvumas , nedidelis bet gali būti, jei nekliba reiškia kaltos ne jos, nereikia ten sekti pasakų, kad reikia ardyti ir žiūrėti vidinius paviršius.... patyrę meistrai supranta, kada jau pz, kada dar ne.
3. dreba dėl netolygaus variklio darbo. čia jau, jeigu ne visiškas žioplys, supras kiekvienas.
4. dreba dėl nusibaigusio dvimasio smagračio. neturėjau, požymių nežinau, bet žinau, kad reaguoja į sankabos pedalo paspaudimus.
5. dreba dėl variklio, pavarų dėžės pagalvių. Niekada neteko to patirti, bet atsidarius kapotą turėtų matytis ar variklis vartosi ar ne, vartytis neturėtų.
Kiek man teko susidurt su vibracijom, tai visada buvo tik 2: kreivos padanagos, arba vidinės granatos.
dėl išdilusių vairo traukių, sailentblokų, susidėvėjusių amortizatorių, lūžusių spyruoklių, niekada nebuvo. Sudilę išorinės granatos vibracijų nesukelia , jos traška. 98 proc vibracijų - dėl padangų, vidinių granatų. Va, kad susilaiptuoja padangos, tai čia jau kalta pakaba, ne padangos, ne padangų pardavėjas o pakaba.
Čia pabandžiau apibendrinti savo patirtį. Galite prisijungti. bet svaigimai apie drebėjimus dėl vairo traukių nepriimtini, net dėl kreivo kėbulo drebėjimai neatsiranda, tik padangas suėda.
o tai jai pas mane dreba nuo 100 iki 130 ,riedant laisva ar vaziuojant tolygiu greiciu,akseleruojant vibracija dingsta?