WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 01:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Kov 08 2010, 16:59 
"Naudingas",jei dar nevažiavai tvarkyt starterio,tai važiuok,tavo gal dar nėra visai parėjęs,sutvarkomas...Mano tai ant galo užstrigo...Naujas brangiai kainuoja,plius nemalonumas,kai turi kažkur važiuoti arba esi išvažiavęs ir tau užsikerta...
Dabar dar nauja bėda-guolis turbūt ar kažkas ūžia :D jau seniai žinau,kad keist reikia vienoj pusėj,kitoj pakeičiau,bet tai vis pinigų maža,mieste važinėjant nesijunta,bet kada čia į Druskininkus važiavau,tai prie 100 km jau labai stiprus garsas,ūžesys eina,o dabar išvis nesamonė,virš 50 km/h važiuojant net muzikos nesigirdi,net visa mašina vibruoja...ir toks jausmas,kad iš prekinio kairio rato...tai jau viskas,reik vežt remontuot..o jei dar bus,kad tas galinis ir prekinis guoliai,tai pigiai nepavyks sutvarkyt...ir šiaip pakaba visa barška..darbo mašina,but gerai pakeist,nes citroenas per riebu truputi...


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Kov 10 2010, 14:19 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 20 2010, 16:59
Pranešimai: 45
Miestas: Vilkaviskis
zirnis rašė:
na va po kiek laiko radau laiko paieskot slieku del tos vibracijos bet bergzdiai ardem emem pusasius ziurejom tas vidines granatas bet ten jokiu isdilimo pozymiu nebuvo nei matyti ir nei su pirstais braukiant nesijaute jokiu ydubugal kas turi kokiu minciu buvo sneketa kad padangos bet kad virpesiai juntami tik ant apkrovos ,o ant laisvos eigos vibracijos ner tai isetu [mano manymu padangos ne prie ko] nes vasara yra kiti diskai ir kitos padangos ir visvien tas pats tai gal tikrai smagratis .vibracija pradejo jaustis ir antra pavara pvz. vaziuodamas 3 pavara kokia 40 km . greiciu pristabdai iki 10 km. greicio ir ikali 2 pavara ir duodi gaza ligi galo ir atsiranda vibracija mazdaug nuo 2500-3000 apsuku


Šiuo atveju gal būti problemų dėl perkaitintų stabdžių diskų (turėjau problemų su VW Bora)

_________________
C5 2,0 benzinas '02 break"as


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Kov 11 2010, 22:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 02 2009, 20:01
Pranešimai: 331
Miestas: vilnius
Blynda rašė:
"Naudingas",jei dar nevažiavai tvarkyt starterio,tai važiuok,tavo gal dar nėra visai parėjęs,sutvarkomas...Mano tai ant galo užstrigo...Naujas brangiai kainuoja,plius nemalonumas,kai turi kažkur važiuoti arba esi išvažiavęs ir tau užsikerta...
Dabar dar nauja bėda-guolis turbūt ar kažkas ūžia :D jau seniai žinau,kad keist reikia vienoj pusėj,kitoj pakeičiau,bet tai vis pinigų maža,mieste važinėjant nesijunta,bet kada čia į Druskininkus važiavau,tai prie 100 km jau labai stiprus garsas,ūžesys eina,o dabar išvis nesamonė,virš 50 km/h važiuojant net muzikos nesigirdi,net visa mašina vibruoja...ir toks jausmas,kad iš prekinio kairio rato...tai jau viskas,reik vežt remontuot..o jei dar bus,kad tas galinis ir prekinis guoliai,tai pigiai nepavyks sutvarkyt...ir šiaip pakaba visa barška..darbo mašina,but gerai pakeist,nes citroenas per riebu truputi...

ta golfa kur su starteriu buvo bedos senai pardaviau :D o Xantia siaip darbui man pats tas vaziuokle gan gerai laiko duobes gerai laiko sakes tvirtos tai ne III golfo, kai per duobe islauziau ir pameciau rata.
centrine sfera tik reiktu papildyt.

_________________
"xantia II" 2.1 td karavanas, koža roža ...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Geg 19 2010, 09:01 
zirnis rašė:
na va po kiek laiko radau laiko paieskot slieku del tos vibracijos bet bergzdiai ardem emem pusasius ziurejom tas vidines granatas bet ten jokiu isdilimo pozymiu nebuvo nei matyti ir nei su pirstais braukiant nesijaute jokiu ydubugal kas turi kokiu minciu buvo sneketa kad padangos bet kad virpesiai juntami tik ant apkrovos ,o ant laisvos eigos vibracijos ner tai isetu [mano manymu padangos ne prie ko] nes vasara yra kiti diskai ir kitos padangos ir visvien tas pats tai gal tikrai smagratis .vibracija pradejo jaustis ir antra pavara pvz. vaziuodamas 3 pavara kokia 40 km . greiciu pristabdai iki 10 km. greicio ir ikali 2 pavara ir duodi gaza ligi galo ir atsiranda vibracija mazdaug nuo 2500-3000 apsuku


Turėjau bėdų ir aš su vibracija.Prieš pora metu dairiausi auto, ar renault laguna 1.9dci ar c5.Galu gale nutiko kad laguna nupirkau iš bičiulio jis verčiasi auto verslu.Apžiurint
iš pradžiu nedirbo cilindras vienas,bet nupirkus lyg viskas tvarkoj buvo.Test drive vyko mieto režimu.Isigijus sauto ir pradėjus važiuoti užmiesti atsirado vibracija,kažkur nuo 90km iki120km.Na ir prasidejo ko mes tik nekeitėm :bum: ,nes pas bičiuli dar trys lagunos buvo.Ratlankius su padangom mainem :bum: ,pusašius mainem :bum: , visas pakeičiau variklio tvirtinimo gumas :bum: ,greičiu dėžę mainem :bum: ,galu gale dar ir smagrati sumainem :bum: :bum: niekas nepadėjo vibracija kaip buvo ,taip paliko.Plušejom visa menesi, o vibracija gal 10%sumažėjo.Na kol galu gale pas toki burėja nuvažiavau dignostika pilna padaryt.Pajunge kompus ir davai važinet ivairiais režimais.Na ir finalas tas,kad nedirbo forsunke viena,ir dar be to forsunkes nuo kitos lagunos buvo sudetos.Bičiulis sukeite, gero norėjo.Tai tas burėjas liepė susigražint šiai mašinai priklausnčias forsunkes ir sudet i tam tikru eiliškumu.Na taip ir padariau.Visi parkinsonai dingo :mrgreen: :appl: .

p.s.Dabar vėl pradėjau galva iškėlęs i c5 dairytis


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Geg 19 2010, 19:52 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Buvo panaši problema, tačiau 90 - 130 km/h greičiu, + bildesiai dešinėje pusėje priekyje - diagnozė: nuprivežtas priekinio tilto varžtas iš dešinės pusės.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 17 2010, 13:13 
Marcius rašė:
Sveiki, pas mane vibracija prasideda nuo 100 ir bent jau iki 170 nesibaigia (daugiau baisu spaust vibruojant :) ). Bet vibracija dingsta jei atleidi akseleratoriu, arba vel pradedi ji spausti. T.y. vibracija juntama, kai vaziuoji pastoviu greiciu, vienodai laikydamas gaza. Padangos sveikos ir balansuotos keliose skirtinguose servisuose (paskutinis buvo Melga). Kas turi kokiu patarimu?


:labas: Na viručiai jau nebižinau kur dar sliekų ieškot. Važiuoju su savo Xantia ir drebinuosi (ir taip jau beveik metai).

Kaip ir minėjau vibracija juntama tik važiuojant pastoviu greičiu 90-160 (labiausiai prie 110 ir 130). Vibracija tokia rezonancinė ir muša ne per vairą, bet sakyčiau labiau sėdyne jaučiu.

Padangas įtariau pirmiausia. Nors senos ir pasak meistrų balansavosi gerai, bet vistiek nusprendžiau apauti naujomis. Gaila, bet pasikeitimų jokių.

Bandėm pasikėlus prasukti - bet net ir iki 140 jokios vibracijos nesijuto ant keltuvo. Panašu, kad vibruoja tik su apkrova. Tada pirkau pusašius (dėvėtus, su granatomis) - gal kokia 10% ir geriau, bet tikrai ne lauktas efektas. Senus pusašius prasiardžiau - guoliai sveikutėliai, nekliba.

Nuėmiau dėže (nes buvo girdėti lyg išminamo bildesiukai), o ten paprastas smagratis (nors daugelis "būrėjų" sakė, kad būna tokios bėdos dėl plaukiajančios sankabos). Sudėjau nauja diskelį, diskatoriu ir išminama. Pasikeitimų jokiu (vibruojam).

Prisiskaičiau, kad vibruoja dėl priekinių šakių. Keičiau abi puses, nors vairuotojo, tikrai norma buvo (dar tuo pačiu vieną stabilizatoriaus traukutę nauja idėjau). Padariau suvedima - rezultatas tas pats.

Žiūrėjau įdėmiai variklio pagalves (nusiiminėjau po vieną). radau patrukinėjusią variklio pagalvėle, kuri stovi viršuje (sukasi prie kėbulo). Pakeičiau - nieko naujo.

Nuėmiau duslintuvą (gal tas kur įsirėmes galvojau) - nieko.

Gal kas turit dar kokių minčių, nes jau :bum: :bum: :bum: Mašina važiuoja stabiliai, jokių bildesiukų. Bet vibruoja nors tu pasiusk. Ratlankiai originalūs skardiniai (tvirtai laikosi ant centrinės skylės). Kiek žiūrėjo visi - niekam jie neužkliuvo. Traukės angaliai irgi liuks. Kolonėlė nekliba.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 17 2010, 15:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pas man ta pati beda
tiesa mano ratai seniai balansuoti. Niekaip neprisiruosiu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 17 2010, 16:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Marciau,pabandyk pasiekes greiti kuomet tau vibruoja viskas uzgesint varikli,bus tada aisku ar su pakaba susije ar su vaziuokle. Sorry jei toks pasiulymas jau buvo,temos neskaiciau nuo pradziu nes nebuvo laiko...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 17 2010, 17:17 
Vertinu, bet koki patarimą (protinga).

Užgesinęs variklio nebandžiau, bet bandyta išminti sankaba (ar laisva pavara) tada vibracijos nėra. Vibracija jaučiama tik stabiliai važiuojant ramiu režimu, lygiam kelyje ir vienodai laikant gazą (staigiai atleidus ar gazuojant vibracija pranyksta).


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 17 2010, 21:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Galbut su pavaru deze netgi kazkas negerai jei ismynus sankaba nevibruoja :roll:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 18 2010, 07:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O kaip reikaliukai su pakabinamu guoliu?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 18 2010, 07:37 
Visu pirma jis šnekėtų (kaip guolis aš manau). Bet jis irgi buvo pakeistas kartu su pusašių keitimu. Stovi jis ten tvirtai savo vietoj.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 18 2010, 20:41 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sprendžiant pagal aprašymą, viskas ten jau perrinkta ir viskas ištikrinta, išskyrus dėžę... Bet jei dėžėj būtų pabyrėjusių krumplių ar palaidų guolių, ji dar ir dainuotų. Sprendžiant pagal aprašymą, to nėra. Vadinasi, užkliuvom už varčios- ir vėl iš pradžios...

Galima dar priburti visokių mistinių gedimų a la sulankstytos stebulės, ir nebūtinai priekyje, bet jei aprašyti pastebėjimai tikslūs, problema nė velnio ne jose.
Mano galva, tavoji mašinėlė buvusi mušta; ne? Yra įtarimas, kad kažkoks agregatas (greičiausiai, iš esančių ant variklio) turi vos kelių mm tarpą nuo pvz. lonžerono, ir tolygiai dirbant varikliui bei sukant pusašius (t.y. šiek tiek vartantis), jis duoda dundėjimą metalas/metalas. Kai pagazuoji- prisispaudžia, ir vibracija dingsta. Riedi ant laisvų- išlaiko tąjį kelių mm tarpelį, ir nevibruoja.
Pasižiūrėk įdėmiai, ar tikrai niekas niekur nesiliečia (ar beveik nesiliečia) ten, kur neturėtų liestis? Žiūrėk tiek po kapotu, tiek iš apačios. Jei yra koks nesankcionuotas metalo kontaktas, turėtum pastebėti nutrynimus. O gali būti ir pvz. koks nedaveržtas pagalvės varžtas, ar suplotas apatinės pagalvės traukutės sailentas (jei pas HDI jis yra; nepamenu).
Ir- grynai profilaktiškai- pasižiūrėk, ar dėžėje pakanka tepalo.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 19 2010, 05:39 
Dėl mušimų - tai visos auto pas mus atkeliauja su defektais (arba ji būna daužta, arba kiti brangūs defektai). Užsieniečiai irgi žmonės (moka skaičiuot) ir auto retai keičia tik dėl mados. Manoji buvo kosmetiškai pagražinta (perpūsti priekiniai sparnai ir buferis), bet tik kosmetiškai. Su auto seniau dirbau ir mačiau kokios jos būna, kokiom tampa ir kaip tai daroma (buvo laikai kai veždavom visas "lupenas" taip valydami užsienio žemes nuo laužų). Todėl dėl savo ir buvau nusiteikęs rasti "kitą brangų defektą".

Liestis irgi kol kas neaptinku tokių vietų, bet ir jei liestusi - girdėčiau pašalinius garsus (dunksėtų).

Dėžė papildyta tepalais (buvo išlaistyta šiek tiek).

Vakar, pasitaikius progai nuvariau į "mehari" servisą. Priėmėjas (išvardinus jau atliktus darbus) atsisakė net priimti į garažą apžiūrai ir liepė dar kartą ratus tikrinti (sako 99,9% kad jų kaltė). Nuvariau šalia esanti servisiuką (nes "meharis" kažkodėl neturi), kad prasuktu dar kartą (nes naujos padangos jau pora tūkstančių pravažiuotos ir profilaktiškai tai būna naudinga perbalansuoti. Žinoma stebuklas neįvyko ir jokių pasikeitimų.

Neįleistas su mašina, nuėjau pėsčias pasikonsultuoti su "mehario" mechanikais. Klausiu vyruko kur diagnostika daro, gal forsunkės kaltos - jis patvirtino, kad gali taip būti, bet jų patikros jie nedaro (važiuok pas dyzelistus, kurie už 400 patikrins vieną), Bet tuos darbo nelygumus sako, turi pagalvės nuslopinti. Kuro sanaudos manau norma (5,5-6 litrai/100). ir šiaip variklis dirba ir kuriasi gerai.


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Rgp 19 2010, 06:06 
Bet dėl dėžės...

Vibracija jaučiu tik tada, kai nėra didelės apkrovos perduodant jėgą ratams. Sankaba perrinkta, nauja. Pusašių ir granatų keitimas nepadėjo. Išorės granatos į stupicą lenda tvirtai. Lieka dėžė.

Vakar, vėlai vakare palindau apžiūrėti dar (koki 100 -ąjį kartą) ir mano nuostabai per vairuotojo pusės dėžės salniką pradėjo drėgti - varvėti tepalas (salnikus keičiau prieš koki mėnesį keisdamas sankabą ir tikiuosi jis buvo gerai sukaltas). Užkišau atsuktuvą tarp dėžės ir vidinės granatos ir esant tam tikram granatos pasisukimo kampui galima paklibinti granatą koki 1mm (klibėjimas iš dėžės). Keleivio puse sausa ir jokio klibesio.

Džiaugtis dar anksti, nes tokiu visokių galimų gedimų galinčių sukelti vibracijas šiai auto buvo aptikta daug. Turių atliekamą būtent tą vidinę granatą, todėl šiandien bandysiu pažiūrėti šrote ar ir kitose dėžėse galimas toks klibinimas.

Per įvairius forumus supratau, kad ir kitos auto Opeliai, Saab, Ford, ... turi labai jau panašius simptomus, todėl sprendžiu, kad čia ne Citroeniška problema. Gaila bet tuose forumuose neradau nei vienos laimingos pabaigos aprašymo (su šiais simptomais).

Dar manau vibracijai įtakos gal gali turėt pagrindinio veleno škyvas? Bet jis gal tik sustipriną pagrindinio defekto sukeltą virpesį? Nors jis jokių garsų (cypimų, bilnesiu) nei važiuojant nei gesinant (užvedant) variklį neskleidžia.


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 34 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007