WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 26 2024, 17:32

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Lie 15 2012, 12:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
mano c5 irgi nuo 110 pradeda jaustis nemaloni vibracija,bet ji i vaira nepersiduoda,jauciasi, kad vibruoja po kojom,palei pedalus. isorines granatos netraska ir klibinant ranka jokio laisvumo nesijaucia,bet klibinant vidine granata prie greiciu dezes jauciasi nedidelis laisvumas,manau ,kad cia ir bus vibracijos priezastis .

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 06:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
nu va ir as atejau su tokia problema,vibracija nuo 100 iki 130 vibruoja tik ant laisvo arba atleidus gaza,spaudziant akseleratoriu vibracijos nera,ratai balansuoti,bandziau det nuo priekio ant galo tas pats,drebejimas juntamas tik vaire,kebulas kaip ir nedreba,siaip jai butu padangos,tai gal nebutu skirtumo ar spaudi gaza ar laisvas riedi?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 07:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Laisvumas vidinių granatų ,pusašio guolis -spėju :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 10:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
Saulynas rašė:
Laisvumas vidinių granatų ,pusašio guolis -spėju :wink:

ir negaliu garantuoti,gal ir sutapimas,bet tas drebejimas atsirado po pusasio salnyku keitimo....gal tik sutapimas,o tai keiciasi visas pusasis,ar tik guoli galima?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 10:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
zodziu kliba nuo vairo traukes obuoliu puses,judinant vaira kliba atrodo,kad grynai vairo trauke,bet atkabinus vairo traukes antgali,uz galo pakeliu ir vairo trauke stovi standziai,nenukrenta,tai kaip ir gera???Pacioj vairo kolonelej gali kazkas klibet?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 11:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Būna, kad kliba vairo strypas per sujungimą šlicinį. Remontas - užvirint. Aišku, priklausomai nuo virinimo kokybės, taip pasididinate vairo atsiradimo smegenyse šansą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 11:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
tadas1991 rašė:
Būna, kad kliba vairo strypas per sujungimą šlicinį. Remontas - užvirint. Aišku, priklausomai nuo virinimo kokybės, taip pasididinate vairo atsiradimo smegenyse šansą.

ir tech apziuroj sako kad vairo trauke,nu bet ji ne laisva yra,ir tech nepraleis,jau vakar buciau pasikeites,bet kad ji lyg ir gera kliba nuo toliau...

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 11:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Nerado, kur kliba, tai įrašė bet ką. Aš visada prašau, kad parodytų. Jei negali parodyti, vadinasi arba nekliba arba tikrintojui trūksta kompetencijos nustatyti. Vienam C5tukui taip ir nerado, kas kaltas, nors ant keltuvo stipriai bildukas girdėjosi. Net ir pats pasakė "kažkur kliba, ir su ranka jaučiu laisvumą, kad per kelmą kažkur dungsteli, bet laisvos vietos negaliu rasti". Pasakiau - "nesijaudinkit, va šita graži mergina vairuos, jai tikrai tas garsiukas nepatiks, tai surasim ir pašalinsim". Bet važiuojant nesigirdi niekad nieko, tai jau du metai praėjo, antra TA buvo praeita, o ten niekas taip ir nekliba.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 02 2017, 11:34 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
tadas1991 rašė:
Nerado, kur kliba, tai įrašė bet ką. Aš visada prašau, kad parodytų. Jei negali parodyti, vadinasi arba nekliba arba tikrintojui trūksta kompetencijos nustatyti. Vienam C5tukui taip ir nerado, kas kaltas, nors ant keltuvo stipriai bildukas girdėjosi. Net ir pats pasakė "kažkur kliba, ir su ranka jaučiu laisvumą, kad per kelmą kažkur dungsteli, bet laisvos vietos negaliu rasti". Pasakiau - "nesijaudinkit, va šita graži mergina vairuos, jai tikrai tas garsiukas nepatiks, tai surasim ir pašalinsim". Bet važiuojant nesigirdi niekad nieko, tai jau du metai praėjo, antra TA buvo praeita, o ten niekas taip ir nekliba.

nu as,ir pats ranka buvau uzdejes grynai atrodo vairo trauke kliba nuo obuolio,tai vakar nusipirkau trauke,nuvariau ant keltuvo pakelem,atkabinom traukes antgali,atpalaidavus viska pasirodo kad ta trauke standi,kaip pastatai taip stovi,bildejimas lyg ir nuo pacios koloneles,bet siaip laisvumas nemazas yra.... :bum: jauciu man del to ir vairas dreba

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 23:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
drebėjimo priežastys yra tik kelios ir aiškios, vairo traukė, sailentblokai ar pan, ne prie ko.
pabandyskiu trumpai:
1 dreba, bo kreivos , laiptuotos padangos (kreivi ratlankiai). Dreba tai greitėjant , tai stabdant, tai sukant į kairę, tai sukant į dešnę, tai važiuojant greitai, tai važiuojant lėtai, žodžiu nepastovus toks drebėjimas, dažnai lydimas gana nemažo triukšmo, galima ir guolius įtart.
2. dreba esant didesniem greičiam 110-130 ar pan, drebėjimas labiu jaučiamas greitėjant. -vidinės granatos. Riedant laisva pavara, net ir dideliu greičiu, drebėjimas neturi jaustis. Vidinės granatos gali , jei blogos , turi klibėti judinant ranka, bet atsargiai, šioks toks laisvumas , nedidelis bet gali būti, jei nekliba reiškia kaltos ne jos, nereikia ten sekti pasakų, kad reikia ardyti ir žiūrėti vidinius paviršius.... patyrę meistrai supranta, kada jau pz, kada dar ne.
3. dreba dėl netolygaus variklio darbo. čia jau, jeigu ne visiškas žioplys, supras kiekvienas.
4. dreba dėl nusibaigusio dvimasio smagračio. neturėjau, požymių nežinau, bet žinau, kad reaguoja į sankabos pedalo paspaudimus.
5. dreba dėl variklio, pavarų dėžės pagalvių. Niekada neteko to patirti, bet atsidarius kapotą turėtų matytis ar variklis vartosi ar ne, vartytis neturėtų.

Kiek man teko susidurt su vibracijom, tai visada buvo tik 2: kreivos padanagos, arba vidinės granatos.
dėl išdilusių vairo traukių, sailentblokų, susidėvėjusių amortizatorių, lūžusių spyruoklių, niekada nebuvo. Sudilę išorinės granatos vibracijų nesukelia , jos traška. 98 proc vibracijų - dėl padangų, vidinių granatų. Va, kad susilaiptuoja padangos, tai čia jau kalta pakaba, ne padangos, ne padangų pardavėjas o pakaba.
Čia pabandžiau apibendrinti savo patirtį. Galite prisijungti. bet svaigimai apie drebėjimus dėl vairo traukių nepriimtini, net dėl kreivo kėbulo drebėjimai neatsiranda, tik padangas suėda.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 04 2017, 23:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
skarapas rašė:
nu va ir as atejau su tokia problema,vibracija nuo 100 iki 130 vibruoja tik ant laisvo arba atleidus gaza,spaudziant akseleratoriu vibracijos nera,ratai balansuoti,bandziau det nuo priekio ant galo tas pats,drebejimas juntamas tik vaire,kebulas kaip ir nedreba,siaip jai butu padangos,tai gal nebutu skirtumo ar spaudi gaza ar laisvas riedi?

padangos. ne 100% bet 90 :wink: bet padangų montuotojai mato, kada padangos kaltos, dar nei karto neapgavo

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 05 2017, 11:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
Navanas rašė:
drebėjimo priežastys yra tik kelios ir aiškios, vairo traukė, sailentblokai ar pan, ne prie ko.
pabandyskiu trumpai:
1 dreba, bo kreivos , laiptuotos padangos (kreivi ratlankiai). Dreba tai greitėjant , tai stabdant, tai sukant į kairę, tai sukant į dešnę, tai važiuojant greitai, tai važiuojant lėtai, žodžiu nepastovus toks drebėjimas, dažnai lydimas gana nemažo triukšmo, galima ir guolius įtart.
2. dreba esant didesniem greičiam 110-130 ar pan, drebėjimas labiu jaučiamas greitėjant. -vidinės granatos. Riedant laisva pavara, net ir dideliu greičiu, drebėjimas neturi jaustis. Vidinės granatos gali , jei blogos , turi klibėti judinant ranka, bet atsargiai, šioks toks laisvumas , nedidelis bet gali būti, jei nekliba reiškia kaltos ne jos, nereikia ten sekti pasakų, kad reikia ardyti ir žiūrėti vidinius paviršius.... patyrę meistrai supranta, kada jau pz, kada dar ne.
3. dreba dėl netolygaus variklio darbo. čia jau, jeigu ne visiškas žioplys, supras kiekvienas.
4. dreba dėl nusibaigusio dvimasio smagračio. neturėjau, požymių nežinau, bet žinau, kad reaguoja į sankabos pedalo paspaudimus.
5. dreba dėl variklio, pavarų dėžės pagalvių. Niekada neteko to patirti, bet atsidarius kapotą turėtų matytis ar variklis vartosi ar ne, vartytis neturėtų.

Kiek man teko susidurt su vibracijom, tai visada buvo tik 2: kreivos padanagos, arba vidinės granatos.
dėl išdilusių vairo traukių, sailentblokų, susidėvėjusių amortizatorių, lūžusių spyruoklių, niekada nebuvo. Sudilę išorinės granatos vibracijų nesukelia , jos traška. 98 proc vibracijų - dėl padangų, vidinių granatų. Va, kad susilaiptuoja padangos, tai čia jau kalta pakaba, ne padangos, ne padangų pardavėjas o pakaba.
Čia pabandžiau apibendrinti savo patirtį. Galite prisijungti. bet svaigimai apie drebėjimus dėl vairo traukių nepriimtini, net dėl kreivo kėbulo drebėjimai neatsiranda, tik padangas suėda.

o tai jai pas mane dreba nuo 100 iki 130 ,riedant laisva ar vaziuojant tolygiu greiciu,akseleruojant vibracija dingsta?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 05 2017, 11:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
Navanas rašė:
drebėjimo priežastys yra tik kelios ir aiškios, vairo traukė, sailentblokai ar pan, ne prie ko.
pabandyskiu trumpai:
1 dreba, bo kreivos , laiptuotos padangos (kreivi ratlankiai). Dreba tai greitėjant , tai stabdant, tai sukant į kairę, tai sukant į dešnę, tai važiuojant greitai, tai važiuojant lėtai, žodžiu nepastovus toks drebėjimas, dažnai lydimas gana nemažo triukšmo, galima ir guolius įtart.
2. dreba esant didesniem greičiam 110-130 ar pan, drebėjimas labiu jaučiamas greitėjant. -vidinės granatos. Riedant laisva pavara, net ir dideliu greičiu, drebėjimas neturi jaustis. Vidinės granatos gali , jei blogos , turi klibėti judinant ranka, bet atsargiai, šioks toks laisvumas , nedidelis bet gali būti, jei nekliba reiškia kaltos ne jos, nereikia ten sekti pasakų, kad reikia ardyti ir žiūrėti vidinius paviršius.... patyrę meistrai supranta, kada jau pz, kada dar ne.
3. dreba dėl netolygaus variklio darbo. čia jau, jeigu ne visiškas žioplys, supras kiekvienas.
4. dreba dėl nusibaigusio dvimasio smagračio. neturėjau, požymių nežinau, bet žinau, kad reaguoja į sankabos pedalo paspaudimus.
5. dreba dėl variklio, pavarų dėžės pagalvių. Niekada neteko to patirti, bet atsidarius kapotą turėtų matytis ar variklis vartosi ar ne, vartytis neturėtų.

Kiek man teko susidurt su vibracijom, tai visada buvo tik 2: kreivos padanagos, arba vidinės granatos.
dėl išdilusių vairo traukių, sailentblokų, susidėvėjusių amortizatorių, lūžusių spyruoklių, niekada nebuvo. Sudilę išorinės granatos vibracijų nesukelia , jos traška. 98 proc vibracijų - dėl padangų, vidinių granatų. Va, kad susilaiptuoja padangos, tai čia jau kalta pakaba, ne padangos, ne padangų pardavėjas o pakaba.
Čia pabandžiau apibendrinti savo patirtį. Galite prisijungti. bet svaigimai apie drebėjimus dėl vairo traukių nepriimtini, net dėl kreivo kėbulo drebėjimai neatsiranda, tik padangas suėda.

o tai jai pas mane dreba nuo 100 iki 130 ,riedant laisva ar vaziuojant tolygiu greiciu,akseleruojant vibracija dingsta?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 05 2017, 20:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
Galite prisijungti. bet svaigimai apie drebėjimus dėl vairo traukių nepriimtini, net dėl kreivo kėbulo drebėjimai neatsiranda, tik padangas suėda.

Neturiu ką pasakyt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: vibracija nuo110 iki130
StandartinėParašytas: Bir 06 2017, 10:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
skarapas rašė:
Navanas rašė:
drebėjimo priežastys yra tik kelios ir aiškios, vairo traukė, sailentblokai ar pan, ne prie ko.
pabandyskiu trumpai:
1 dreba, bo kreivos , laiptuotos padangos (kreivi ratlankiai). Dreba tai greitėjant , tai stabdant, tai sukant į kairę, tai sukant į dešnę, tai važiuojant greitai, tai važiuojant lėtai, žodžiu nepastovus toks drebėjimas, dažnai lydimas gana nemažo triukšmo, galima ir guolius įtart.
2. dreba esant didesniem greičiam 110-130 ar pan, drebėjimas labiu jaučiamas greitėjant. -vidinės granatos. Riedant laisva pavara, net ir dideliu greičiu, drebėjimas neturi jaustis. Vidinės granatos gali , jei blogos , turi klibėti judinant ranka, bet atsargiai, šioks toks laisvumas , nedidelis bet gali būti, jei nekliba reiškia kaltos ne jos, nereikia ten sekti pasakų, kad reikia ardyti ir žiūrėti vidinius paviršius.... patyrę meistrai supranta, kada jau pz, kada dar ne.
3. dreba dėl netolygaus variklio darbo. čia jau, jeigu ne visiškas žioplys, supras kiekvienas.
4. dreba dėl nusibaigusio dvimasio smagračio. neturėjau, požymių nežinau, bet žinau, kad reaguoja į sankabos pedalo paspaudimus.
5. dreba dėl variklio, pavarų dėžės pagalvių. Niekada neteko to patirti, bet atsidarius kapotą turėtų matytis ar variklis vartosi ar ne, vartytis neturėtų.

Kiek man teko susidurt su vibracijom, tai visada buvo tik 2: kreivos padanagos, arba vidinės granatos.
dėl išdilusių vairo traukių, sailentblokų, susidėvėjusių amortizatorių, lūžusių spyruoklių, niekada nebuvo. Sudilę išorinės granatos vibracijų nesukelia , jos traška. 98 proc vibracijų - dėl padangų, vidinių granatų. Va, kad susilaiptuoja padangos, tai čia jau kalta pakaba, ne padangos, ne padangų pardavėjas o pakaba.
Čia pabandžiau apibendrinti savo patirtį. Galite prisijungti. bet svaigimai apie drebėjimus dėl vairo traukių nepriimtini, net dėl kreivo kėbulo drebėjimai neatsiranda, tik padangas suėda.

o tai jai pas mane dreba nuo 100 iki 130 ,riedant laisva ar vaziuojant tolygiu greiciu,akseleruojant vibracija dingsta?

padangos arba ratai

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 93 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 80 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007