WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

dėl akumo ir pakaitinimo žvakių
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=20346
Puslapis 11

Autorius:  ssaul [ Gru 16 2009, 12:44 ]
Pranešimo tema:  dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Tema pamastymui. Jeigu akumas "ant ribos" (vasarą puiku, žiemą vos užsikuri) gal neverta laukti kol sudirbs pakaitinimo žvakės, o iš kart kurti auto ir tikėtis, kad pasiseks, negu laukti, kol žvakės pašildys (ypač kai lauke -15 ) ir beveik visiška "mirtis". Gal kas praktiškai yra su tokiais dalykais susidūręs ar bandęs. Ar kas iš vis be pakaitinimo žvakių užsikuria nuo - 15.

Autorius:  tadas1991 [ Gru 16 2009, 15:51 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Būtų įdomu pažiūrėt, kaip ten tie naujieji, nuo kiek šildo, nuo kiek kritinė riba. Senuosius motorus prie tokių temperatūrų starteriu zulinsi kokią minutę, kol pradės kabint. Mirusiam akumui tai nekažką.... Sakyčiau, betkuriuo atveju žvakių sekundė sunaudos mažiau nei akumo, nei starterio

Autorius:  arix'as [ Gru 16 2009, 17:55 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Kadangi tema pamastymui, tai mastau jog tai gan idomus poziuris i problema, kai ja lengvai galima isspresti pasikeiciant akuma, o ne ekspermentuojant vaziuosi/nevaziuosi ir suknisi kompui smegenis.

Autorius:  ramuniuks [ Gru 16 2009, 18:21 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Visiskas marazmas. :bum: .keisk akuma,kol nepradejai rasineti visokiu...kas atsitiko......???? :gele2:

Autorius:  Saulius [ Gru 17 2009, 09:27 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Pakaitinimo zvakes tik i nauda, nes susalusiam akumulaitoriui net rekomenduojama pradziai duoti nedidele apkrova kad jis "pabustu" benzininiams varikliams rekomenduoja po nakties pvz ilgas sviesas apie 10 sekundziu ijungt pries uzvedinejant.

Autorius:  Blynda [ Sau 29 2010, 23:24 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Aš nežinau,kaip šituose citroenuose C5 2.0 HDi su tom kaitinimo žvakėm ar yra rėlė kokia,atjungianti jas užvedus variklį,bet šiaip jos įkaista iki labai aukštos temperatūros (apie 700 laipsnių),tai kiek skaičiau,negalima mašinose be apsaugos,kuri atjungia kaitinimo žvakes,nesulaukus kol jos suveiks vesti variklį,kadangi užvedi variklį,žvakė kaitina,tai jau aukšta temperatūra,plius kuro degimo temperatūra degimo kameroje...Žvakės greitai apdega,tampa netinkamos naudoti.Šia tema kursinį rašiau,internete tikrai yra informacijos...Beje,kaitimo žvakės nepigiai kainuoja,tad tikrai geriau akumą pasikeisti ;)

Autorius:  AUDRIUS- cit [ Sau 30 2010, 08:42 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Blynda rašė:
Aš nežinau,kaip šituose citroenuose C5 2.0 HDi su tom kaitinimo žvakėm ar yra rėlė kokia,atjungianti jas užvedus variklį,bet šiaip jos įkaista iki labai aukštos temperatūros (apie 700 laipsnių),tai kiek skaičiau,negalima mašinose be apsaugos,kuri atjungia kaitinimo žvakes,nesulaukus kol jos suveiks vesti variklį,kadangi užvedi variklį,žvakė kaitina,tai jau aukšta temperatūra,plius kuro degimo temperatūra degimo kameroje...Žvakės greitai apdega,tampa netinkamos naudoti.Šia tema kursinį rašiau,internete tikrai yra informacijos...Beje,kaitimo žvakės nepigiai kainuoja,tad tikrai geriau akumą pasikeisti ;)

:D zinok yra rele, net senuose BELARUSUOSE ji yra..... :mrgreen:

Autorius:  naudingas [ Sau 30 2010, 10:29 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

kiek teko bandyt deyzelis nesiveda ziema be pakaitinimo.geriau garantuotai pakaitink 2 kartus kad is puse apsisukimo uzsivestu :D

Autorius:  ArvydasAS [ Vas 01 2010, 08:13 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Kas link "akumo pabudimo", tai miegojimas, manau, C5 negresia, nes tik atrakinus mašiną ir įdėjus ten subinę, ima veikti hidro siurblys (na, kad pastatyti mašiną į reikiamą padėtį), o maitinasi jis, kol neužvestas variklis, nuo akumo.

Autorius:  egidijus7777 [ Vas 01 2010, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

galiu pasigirti, kad pakeitus zvakes naujomis, neuzdejau per ziopluma + laido , kur zvakes sildo. tai sunkokai, bet prie -15 pakuriau visiskai be zvakiu. masina xantia 2.0 hdi

Autorius:  ssaul [ Vas 03 2010, 11:40 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

Dėl pakaitinimo žvakiu, tai bent jau VW Cady nepataria kelis kartus jungti degimą ir taip bandyti geriau pašildyti žvakes, nes jos paprasčiausiai perdega.

Autorius:  arix'as [ Vas 03 2010, 14:33 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

ssaul rašė:
Dėl pakaitinimo žvakiu, tai bent jau VW Cady nepataria kelis kartus jungti degimą ir taip bandyti geriau pašildyti žvakes, nes jos paprasčiausiai perdega.

Per 11 metų vieną kartą keistos VW Caddy žvakės, ir žiemą visada rytais kelis kartus pakaitinamos. Tai perdega ar ne ? :roll:

Autorius:  naudingas [ Vas 04 2010, 19:45 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

as kaitindavau 1 kart(dabar dyzelio neturiu),bet jai nuojauta sako ,kad sunkiai vesis tai 2

Autorius:  ssaul [ Vas 23 2010, 11:46 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

VW Cady tik trys metai, o žvakės "mirė" visos. Prieš vienuoliką metų, gal modeliai tvirtesni gaminami buvo.

Autorius:  naudingas [ Kov 11 2010, 22:54 ]
Pranešimo tema:  Re: dėl akumo ir pakaitinimo žvakių

ssaul rašė:
VW Cady tik trys metai, o žvakės "mirė" visos. Prieš vienuoliką metų, gal modeliai tvirtesni gaminami buvo.

o rida???

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/