WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 19 2024, 00:59

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 07:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
tadas1991 rašė:
Vat būtų įdomu, kaip ten sektųsi su kaire :)
Kartą jau keičiau, tai o vargeli. Ir daugiau turbūt nenoriu keisti, nes ten gaunasi važiuoklės remontas...


Va butent, uošviui keitėm ABU, kai ieškojom kodėl susukus vairą iki galo užstabdo kaladėlės(žinoma pirkti NAUJI vamzeliais u trosais, ORIGINALŪS už dagigą pinigų) - aišku nepadėjo, tik belekiek pinigų į balą. DVIESE darbuojantsi, ant duobės, prasikrušom beveik visą dieną. Dė...u skersą ant tokio CREATIVE TECHNOLY. Čia tokia gėda už citroeną kad negaliu. Nu debiliškesnio sprendimo negalėjo sugalvoti.

Ir beje, iškeitėm visą priekį, kaip stabdė susukus, taip ir stabdo (pardauotam žmogui tas nė motais, sako daugiau gazo duodi ir tiek). Anyway, visi gudri visi mandri, parodai ant to CEPELINO kas per bajeriai, jog susukus vairą užstabdo suportai, visi iškart - RANKINIS. Va pakeitėm viską, nors atjungus ir prieš tai stabdė, na bet jau buvo užpypines tas priekis, keitėm naujais. Taip kad pasakymas pasikeiciau be jokio vargo ir net be duobės, man prasikrušus visą šeštadienį... atrodo imk turbinkę ir išpjauk ta vamzdį vairuotojo pusės gabalais.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 09:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Nu tai aš jums ir sakau, ponai (C), kad keičiau keleivio pusės trosą ir vamzdelį, keleivio :)
Tiesa ta, kad Xantijoj jokių problemų su rankiniu niekada nebuvo, per 8 metus vieną kartą keičiau rankinio trosą, pusvalandis darbo su alum ir parūkymais :D
O dėl užstabdančių ratų, pilnai susukus vairą-ar bandėt nuimt rankinio trosus nuo suporto, ir tada pratestuot, užstabdo ar ne? Čia šiaip pamąstymas, gal elementariai pasitempia trosas ir užtat stabdo...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 10:14 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Man atrodo reik perdaryt ta rūcnyka i hidraulini. Ant galiniu suportu per skirstytuva koki. Istaisyt klaidas reik.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 11:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
valdas 76 rašė:
Nu tai aš jums ir sakau, ponai (C), kad keičiau keleivio pusės trosą ir vamzdelį, keleivio :)
Tiesa ta, kad Xantijoj jokių problemų su rankiniu niekada nebuvo, per 8 metus vieną kartą keičiau rankinio trosą, pusvalandis darbo su alum ir parūkymais :D
O dėl užstabdančių ratų, pilnai susukus vairą-ar bandėt nuimt rankinio trosus nuo suporto, ir tada pratestuot, užstabdo ar ne? Čia šiaip pamąstymas, gal elementariai pasitempia trosas ir užtat stabdo...


Taip, bandem, tas pats... taigi as cia jau ta problema aprases belekiek forumu... Taip niekas ir nepasiule, dauguma tik spjaude ant eglutes ir tiek.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 12:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Neteisingai uždejot rankinio kronsteina ant suporto. Negrazina cilindro atgal. O lieka stovet stumokliukas. O jis turi kazkur apie 1-2mm sugryžt, isitraukt i vidu suporto.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 14:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Arthur rašė:
Neteisingai uždejot rankinio kronsteina ant suporto. Negrazina cilindro atgal. O lieka stovet stumokliukas. O jis turi kazkur apie 1-2mm sugryžt, isitraukt i vidu suporto.


Rankinis veikia idealiai, uzsitraukia atsitraukia, niekas nestabdo. Stabdobtik kai susuki ratus, gali but ir trosas atjungtas...

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 17:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
A viskas aisku, nelabasis ilindo i stabdzius. :lol:

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Geg 29 2017, 18:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
O rato guolis neturi laisvumo?

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 11 2017, 18:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 11 2017, 19:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa :roll:

Tai pareguliuok :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 18 2017, 19:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa :roll:

Tai pareguliuok :)

Niekas ten nesireguliuoja pas C5. Prie suportu trosai tiesiog įsistato ir įsikabina, o prie rankenos reguliuojasi, išėmus peleninę, bet tik bendra abiejų trosų jungtis. Matyt vienas suportas daugiau atleidžia kaladėles, o kitas mažiau, todėl reikia vienam suportui daugiau palenkti svirtelę, kad pradėtų spausti kaladėles į diską.

Laimonas rašė:
Va butent, uošviui keitėm ABU, kai ieškojom kodėl susukus vairą iki galo užstabdo kaladėlės(žinoma pirkti NAUJI vamzeliais u trosais, ORIGINALŪS už dagigą pinigų) - aišku nepadėjo, tik belekiek pinigų į balą. DVIESE darbuojantsi, ant duobės, prasikrušom beveik visą dieną. Dė...u skersą ant tokio CREATIVE TECHNOLY. Čia tokia gėda už citroeną kad negaliu. Nu debiliškesnio sprendimo negalėjo sugalvoti.
Taip kad pasakymas pasikeiciau be jokio vargo ir net be duobės, man prasikrušus visą šeštadienį... atrodo imk turbinkę ir išpjauk ta vamzdį vairuotojo pusės gabalais.

Penktadienį popiet pasikėliau C5 pirmoką ant keltuvo. Pakeičiau galinius hidrocilindrus (vienas leidžiantis į grįžtamą ir mašina krenta akyse užgesinta, o užkurtai pastoviai siurblys birbia, o kitas šiaip į porą turėjo būti, nes skyrėsi diametras, bet pajudinus sferą, nulūžo kraštas, išspjovė gumelę ir pradėjo aukštu slėgiu pūst LDSą ant galvos :D ) per porą valandų ir nuėjau keist tų trosų rankinio. Galvojau gal neseniai pripuvę, gal dar išsitrauks, bet kur jau... Tai užsakiau naujus šarvus ir ryt ryte atveš ir iki pietų sudėsim, o trosai jau seniai padėti nauji TRW. Viienąkart esu tik ištraukęs tuos trosus iš šarvų, kai buvo prieš gal metus keisti naujais jau. Jei ten dar originalai, praktiškai be šansų, ypač jei mašina Lietuvoje bent kelias žiemas važiavusi. Pats trosas dar eitų, bet jis ten turi tokią plastikinę kreipiančiąją-vamzdelinę viduje, kur i apsupta rūdžių, o yra pati labai silpna, tai stipriau patraukus, atitrūksta nuo plastikinio šarvo galo ir lieka viduje. Tuomet stipriau patraukus troso galas, per ją netelpantis, ją suspaudžia, sugarankščiuoja, išplečia, ir gaunasi klynas - stringa mirtinai. Kaitinant aišku ten galima viską išlydyt ir išpilt lauk, bet pigiau naujus vamzdžius nupirkt ir tepalo pripilt.
Dabar taip:
Magija 1 - keltuvas. Netrukdo duobės kraštai laviruoti šarvo, traukiant.
Magija 2 - duslintuvo nuėmimas. Kadangi dyzelis ir kadangi duslintuvo gofros ir tolimesnio sujungimo ties viduriu mašinos apkabos nesupuvę ir neseniai judintos, tai atsisuko lengvai. Tuomet keli klipsaii ir atitraukiam plastmasę, išlupam aliumoidinę karščio apsaugą. Atsukam šarvų varžtelius. Trosus atkabinam nuo suportų ir ištraukiam iš kilpų. Salone prie bėgių rankenos ištraukiam plastmasiuką ir įkišę pirštus, iškabinam trosus. Jei netelpa pirštai, teks imti visą plastmasę tarp sėdynių, bet ten vietos nėra mažai. Viskas, galima lupti šarvus lauk iš kėbulo. Galvojau, mhm, vietos nemažai, bet vistiek kažkur klius ir teks pavartyt, pažaist, pagrūst. NE, galima atsargiai traukiant netgi nieko nepaliest. Tobula :mrgreen:
Nuo rugsėjo pradedu rašyti į eilę C5 rankinio trosų keitimui. Darbo kaina - 50eur, jei duslintuvas ardosi ir nusiima. Jei užvirinti sujungimai arba supuvę ir neatsisuka nuo variklio (po apačia paprasta nupjaut), tuomet daugiau. Medžiagas vežatės patys arba nupirksiu aš pagal tos dienos kainas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 18 2017, 19:28 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Mąstau dabar, kas kairėj pusėj gali labiau trukdyt išimt troso vamzdelį, negu dešinėj...Važiuoklė taigi simetriška :)
O, beje, ne visai į temą, bet- tos dugno apsaugos, nuo slenksčių ir į vidurį, ar jos skiriasi benzinui ir dyzeliui? Ba pas mumi šrote yra tik benzinai šiam momentui. O maniškiam vienoj pusėj ta apsauga yra pagadinta...

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 18 2017, 20:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Žinau gi ,kad reguliuojasi abu ,bet galima padaryt vieną daugiau kad temptų :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 18 2017, 23:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
Žinau gi ,kad reguliuojasi abu ,bet galima padaryt vieną daugiau kad temptų :wink:

Nebent pailginus arba patrumpinus vieną pusę, kur trosas įsistato salone, kitaip sakant išcentruojant varžtą. Kitu atveju vistiek vienodai temps, ką bedarytum. Taigi logika tame, kad jei vienas lengviau tempiasi, tai jis užtraukia suportą ir pradeda trauktis kitas. Jėga visada vienoda, jei abu trosai ir suportai nesupuvę ir slankioj laisvai (teoriškai), o eiga visiškai vienoda.

valdas 76 rašė:
Mąstau dabar, kas kairėj pusėj gali labiau trukdyt išimt troso vamzdelį, negu dešinėj...Važiuoklė taigi simetriška :)

A jo, vienoda. Vairo kolonėlė gi simetriška, variklis su pavarų dėže irgi simetriškas daiktas. Ir hidroaktyvo vožtuvas per centrą tiesiai stovi. Nepamenu, kas ten tiksliai trukdo, bet kažkas labai trukdo, ko dešinėj nėra. Todėl neišėmus duslintuvo ant apysiaurės duobės (standartinė masyvinių garažų) ištraukėm tik šakę pasitraukę lauk per kelis centimetrus. Kitaip būtų reikėję lenkt, o tą daiktą lenkt - NE !

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 rankinis
StandartinėParašytas: Bir 19 2017, 07:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Tam kuriam "NESKAUDEJO" nesupras, kaip faina ta trosa traukt, jiem visiem SIMETRISKAI atrodo :mrgreen:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 26 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007