WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 rankinis
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=21074
Puslapis 23

Autorius:  Laimonas [ Geg 29 2017, 07:15 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

tadas1991 rašė:
Vat būtų įdomu, kaip ten sektųsi su kaire :)
Kartą jau keičiau, tai o vargeli. Ir daugiau turbūt nenoriu keisti, nes ten gaunasi važiuoklės remontas...


Va butent, uošviui keitėm ABU, kai ieškojom kodėl susukus vairą iki galo užstabdo kaladėlės(žinoma pirkti NAUJI vamzeliais u trosais, ORIGINALŪS už dagigą pinigų) - aišku nepadėjo, tik belekiek pinigų į balą. DVIESE darbuojantsi, ant duobės, prasikrušom beveik visą dieną. Dė...u skersą ant tokio CREATIVE TECHNOLY. Čia tokia gėda už citroeną kad negaliu. Nu debiliškesnio sprendimo negalėjo sugalvoti.

Ir beje, iškeitėm visą priekį, kaip stabdė susukus, taip ir stabdo (pardauotam žmogui tas nė motais, sako daugiau gazo duodi ir tiek). Anyway, visi gudri visi mandri, parodai ant to CEPELINO kas per bajeriai, jog susukus vairą užstabdo suportai, visi iškart - RANKINIS. Va pakeitėm viską, nors atjungus ir prieš tai stabdė, na bet jau buvo užpypines tas priekis, keitėm naujais. Taip kad pasakymas pasikeiciau be jokio vargo ir net be duobės, man prasikrušus visą šeštadienį... atrodo imk turbinkę ir išpjauk ta vamzdį vairuotojo pusės gabalais.

Autorius:  valdas 76 [ Geg 29 2017, 09:20 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Nu tai aš jums ir sakau, ponai (C), kad keičiau keleivio pusės trosą ir vamzdelį, keleivio :)
Tiesa ta, kad Xantijoj jokių problemų su rankiniu niekada nebuvo, per 8 metus vieną kartą keičiau rankinio trosą, pusvalandis darbo su alum ir parūkymais :D
O dėl užstabdančių ratų, pilnai susukus vairą-ar bandėt nuimt rankinio trosus nuo suporto, ir tada pratestuot, užstabdo ar ne? Čia šiaip pamąstymas, gal elementariai pasitempia trosas ir užtat stabdo...

Autorius:  Arthur [ Geg 29 2017, 10:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Man atrodo reik perdaryt ta rūcnyka i hidraulini. Ant galiniu suportu per skirstytuva koki. Istaisyt klaidas reik.

Autorius:  Laimonas [ Geg 29 2017, 11:42 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

valdas 76 rašė:
Nu tai aš jums ir sakau, ponai (C), kad keičiau keleivio pusės trosą ir vamzdelį, keleivio :)
Tiesa ta, kad Xantijoj jokių problemų su rankiniu niekada nebuvo, per 8 metus vieną kartą keičiau rankinio trosą, pusvalandis darbo su alum ir parūkymais :D
O dėl užstabdančių ratų, pilnai susukus vairą-ar bandėt nuimt rankinio trosus nuo suporto, ir tada pratestuot, užstabdo ar ne? Čia šiaip pamąstymas, gal elementariai pasitempia trosas ir užtat stabdo...


Taip, bandem, tas pats... taigi as cia jau ta problema aprases belekiek forumu... Taip niekas ir nepasiule, dauguma tik spjaude ant eglutes ir tiek.

Autorius:  Arthur [ Geg 29 2017, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Neteisingai uždejot rankinio kronsteina ant suporto. Negrazina cilindro atgal. O lieka stovet stumokliukas. O jis turi kazkur apie 1-2mm sugryžt, isitraukt i vidu suporto.

Autorius:  Laimonas [ Geg 29 2017, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Arthur rašė:
Neteisingai uždejot rankinio kronsteina ant suporto. Negrazina cilindro atgal. O lieka stovet stumokliukas. O jis turi kazkur apie 1-2mm sugryžt, isitraukt i vidu suporto.


Rankinis veikia idealiai, uzsitraukia atsitraukia, niekas nestabdo. Stabdobtik kai susuki ratus, gali but ir trosas atjungtas...

Autorius:  Arthur [ Geg 29 2017, 17:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

A viskas aisku, nelabasis ilindo i stabdzius. :lol:

Autorius:  exDalimis [ Geg 29 2017, 18:53 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

O rato guolis neturi laisvumo?

Autorius:  valdas 76 [ Bir 11 2017, 18:01 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa :roll:

Autorius:  Saulynas [ Bir 11 2017, 19:19 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

valdas 76 rašė:
Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa :roll:

Tai pareguliuok :)

Autorius:  tadas1991 [ Bir 18 2017, 19:16 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Taigi, teknikinė praeita (aišku, dar reikėjo atlikt baisinį darbą-pasikeist numerio apšvietimo lempukes, ką pavyko padaryt netgi nesulaužius nė vieno stikliuko), rankinis stabdo tolygiai, tik kažkodėl nevienoda kairės ir dešinės pusės rankinio troso eiga (kairys vaikšto daugiau, dešinys-mažiau, kairėj pusėj stabdžių suportas keistas į naują prieš 2-2,5 metus, dešinys vis dar originalus, mechanizmas išvalytas ir suteptas).Įdomu, kas čia gali įtakoti, trosai ant svirčių uždėti vienodai šiaip jau, suportai taipogi nestringa :roll:

Tai pareguliuok :)

Niekas ten nesireguliuoja pas C5. Prie suportu trosai tiesiog įsistato ir įsikabina, o prie rankenos reguliuojasi, išėmus peleninę, bet tik bendra abiejų trosų jungtis. Matyt vienas suportas daugiau atleidžia kaladėles, o kitas mažiau, todėl reikia vienam suportui daugiau palenkti svirtelę, kad pradėtų spausti kaladėles į diską.

Laimonas rašė:
Va butent, uošviui keitėm ABU, kai ieškojom kodėl susukus vairą iki galo užstabdo kaladėlės(žinoma pirkti NAUJI vamzeliais u trosais, ORIGINALŪS už dagigą pinigų) - aišku nepadėjo, tik belekiek pinigų į balą. DVIESE darbuojantsi, ant duobės, prasikrušom beveik visą dieną. Dė...u skersą ant tokio CREATIVE TECHNOLY. Čia tokia gėda už citroeną kad negaliu. Nu debiliškesnio sprendimo negalėjo sugalvoti.
Taip kad pasakymas pasikeiciau be jokio vargo ir net be duobės, man prasikrušus visą šeštadienį... atrodo imk turbinkę ir išpjauk ta vamzdį vairuotojo pusės gabalais.

Penktadienį popiet pasikėliau C5 pirmoką ant keltuvo. Pakeičiau galinius hidrocilindrus (vienas leidžiantis į grįžtamą ir mašina krenta akyse užgesinta, o užkurtai pastoviai siurblys birbia, o kitas šiaip į porą turėjo būti, nes skyrėsi diametras, bet pajudinus sferą, nulūžo kraštas, išspjovė gumelę ir pradėjo aukštu slėgiu pūst LDSą ant galvos :D ) per porą valandų ir nuėjau keist tų trosų rankinio. Galvojau gal neseniai pripuvę, gal dar išsitrauks, bet kur jau... Tai užsakiau naujus šarvus ir ryt ryte atveš ir iki pietų sudėsim, o trosai jau seniai padėti nauji TRW. Viienąkart esu tik ištraukęs tuos trosus iš šarvų, kai buvo prieš gal metus keisti naujais jau. Jei ten dar originalai, praktiškai be šansų, ypač jei mašina Lietuvoje bent kelias žiemas važiavusi. Pats trosas dar eitų, bet jis ten turi tokią plastikinę kreipiančiąją-vamzdelinę viduje, kur i apsupta rūdžių, o yra pati labai silpna, tai stipriau patraukus, atitrūksta nuo plastikinio šarvo galo ir lieka viduje. Tuomet stipriau patraukus troso galas, per ją netelpantis, ją suspaudžia, sugarankščiuoja, išplečia, ir gaunasi klynas - stringa mirtinai. Kaitinant aišku ten galima viską išlydyt ir išpilt lauk, bet pigiau naujus vamzdžius nupirkt ir tepalo pripilt.
Dabar taip:
Magija 1 - keltuvas. Netrukdo duobės kraštai laviruoti šarvo, traukiant.
Magija 2 - duslintuvo nuėmimas. Kadangi dyzelis ir kadangi duslintuvo gofros ir tolimesnio sujungimo ties viduriu mašinos apkabos nesupuvę ir neseniai judintos, tai atsisuko lengvai. Tuomet keli klipsaii ir atitraukiam plastmasę, išlupam aliumoidinę karščio apsaugą. Atsukam šarvų varžtelius. Trosus atkabinam nuo suportų ir ištraukiam iš kilpų. Salone prie bėgių rankenos ištraukiam plastmasiuką ir įkišę pirštus, iškabinam trosus. Jei netelpa pirštai, teks imti visą plastmasę tarp sėdynių, bet ten vietos nėra mažai. Viskas, galima lupti šarvus lauk iš kėbulo. Galvojau, mhm, vietos nemažai, bet vistiek kažkur klius ir teks pavartyt, pažaist, pagrūst. NE, galima atsargiai traukiant netgi nieko nepaliest. Tobula :mrgreen:
Nuo rugsėjo pradedu rašyti į eilę C5 rankinio trosų keitimui. Darbo kaina - 50eur, jei duslintuvas ardosi ir nusiima. Jei užvirinti sujungimai arba supuvę ir neatsisuka nuo variklio (po apačia paprasta nupjaut), tuomet daugiau. Medžiagas vežatės patys arba nupirksiu aš pagal tos dienos kainas.

Autorius:  valdas 76 [ Bir 18 2017, 19:28 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Mąstau dabar, kas kairėj pusėj gali labiau trukdyt išimt troso vamzdelį, negu dešinėj...Važiuoklė taigi simetriška :)
O, beje, ne visai į temą, bet- tos dugno apsaugos, nuo slenksčių ir į vidurį, ar jos skiriasi benzinui ir dyzeliui? Ba pas mumi šrote yra tik benzinai šiam momentui. O maniškiam vienoj pusėj ta apsauga yra pagadinta...

Autorius:  Saulynas [ Bir 18 2017, 20:35 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Žinau gi ,kad reguliuojasi abu ,bet galima padaryt vieną daugiau kad temptų :wink:

Autorius:  tadas1991 [ Bir 18 2017, 23:59 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Saulynas rašė:
Žinau gi ,kad reguliuojasi abu ,bet galima padaryt vieną daugiau kad temptų :wink:

Nebent pailginus arba patrumpinus vieną pusę, kur trosas įsistato salone, kitaip sakant išcentruojant varžtą. Kitu atveju vistiek vienodai temps, ką bedarytum. Taigi logika tame, kad jei vienas lengviau tempiasi, tai jis užtraukia suportą ir pradeda trauktis kitas. Jėga visada vienoda, jei abu trosai ir suportai nesupuvę ir slankioj laisvai (teoriškai), o eiga visiškai vienoda.

valdas 76 rašė:
Mąstau dabar, kas kairėj pusėj gali labiau trukdyt išimt troso vamzdelį, negu dešinėj...Važiuoklė taigi simetriška :)

A jo, vienoda. Vairo kolonėlė gi simetriška, variklis su pavarų dėže irgi simetriškas daiktas. Ir hidroaktyvo vožtuvas per centrą tiesiai stovi. Nepamenu, kas ten tiksliai trukdo, bet kažkas labai trukdo, ko dešinėj nėra. Todėl neišėmus duslintuvo ant apysiaurės duobės (standartinė masyvinių garažų) ištraukėm tik šakę pasitraukę lauk per kelis centimetrus. Kitaip būtų reikėję lenkt, o tą daiktą lenkt - NE !

Autorius:  Laimonas [ Bir 19 2017, 07:24 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 rankinis

Tam kuriam "NESKAUDEJO" nesupras, kaip faina ta trosa traukt, jiem visiem SIMETRISKAI atrodo :mrgreen:

Puslapis 23 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/