WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 25 2024, 01:02

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 24 2010, 15:42 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
Buvo sugedusi oro srauto matuoklė. Ją pakeičiau. Trauka šiek tiek pagerėjo, bet vistiek blogai traukia. O borto kompiuteris rodo klaidas: antipollution fault ir kt. Ar būtina tokiu atveju ištrinti klaidas? Ar tiesiog sistema pati turi prisitaikyti? Bandžiau atjungti akumuliatorių, bet tai nepadeda. Ačiū už atsakymus. Naudojau paiešką, bet panašios problemos neradau.Automobilis: Citroen c5, 2,2 HDI, 2003


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2010, 17:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Kažkas bus dar negerai...
Kokiame mieste čia?

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2010, 11:00 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
taurius rašė:
Kažkas bus dar negerai...
Kokiame mieste čia?


Vilniuje. Trauka pagerėjo,bet tas klaidas vistiek išmeta. Prieš tai buvo pakeistas kuro slėgio reguliatorius. Šiaip išjungus degimą ir ištraukus raktą variklis dirba dar kurį laiką.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 25 2010, 14:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
O neturėtų. Yra tikimybė, jog slėgio reguliatorius visvien kvailioja.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2010, 08:55 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 02 2009, 09:17
Pranešimai: 25
Beje, ši problema susijusi su keliama temoje "starteris ir elektronika". Tai net nebežinau į kurią rašyti. Vieną komentarą ten jau esu parašęs:

Prikeliu temą. Nes problema dar neišspręsta. Mašina vis dar pavažiavus gęsta, nepaisant pakeisto oro srauto matuoklio. Kadangi beveik nėra jokios abejonės, jog kaltas kuro slėgio reguliatorius, nuvažiavau į servisą (neabejoju, kad šio serviso darbuotojai skaitys šį pranešimą, nes kartais forume dalyvauja), kuriame keičiau reguliatorių. Man tiesiog buvo pasakyta, jog net jei vėl kaltas kuro slėgio reguliatorius, jie jo nepakeis, nes jiems neduodama garantija ( pirmą kartą apie tai girdžiu). Man pasiūlius jiems patikrinti problemą ir sumokėti, jeigu kaltas dėl problemos nebus reguliatorius, servisas atsisakė, pasiūlydamas tik pigiau atlikti diagnostiką. Tikiuosi servisas geranoriškai bendradarbiaus, nes išmesti pinigų į balą neketinu.

Nebent ne reguliatorius kaltas :taip:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2010, 17:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 08 2006, 08:20
Pranešimai: 432
Miestas: Kaunas/Vilnius
Net ir naują reguliatorių labai lengvą vėl sugadinti nešvarumais - gali būti ir kuro filtras kaltas ir tiesiog kažkoks užterštas kuras.

_________________
Automobilių galios didinimas (ChipTuning), suodžių filtrų (FAP) ir EGR vožtuvų šalinimas Kaune/Vilniuje: +370 676 22922


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 39 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007