WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

C5 II
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=21319
Puslapis 12

Autorius:  vidmukas [ Bal 08 2010, 08:32 ]
Pranešimo tema:  C5 II

Turim darbinį Citroen C5, 2008 12 mėn., 2,0i - 16V, MT, benzinas
Paveikslėlis
Galiu kažkiek pasidalint informacija apie šį aparatą.
Šis Citroenas yra pirmoji mano mašina iš Prancūzų. Anksčiau teko važinėti su 2004 MB e320 4matic, o dabar dar ekslotuoju Subaru Forester 2006, 2,0 AT.
Su šia mašina pravažiuota dar tik 5000 km, mašina patogi, komfortabili, matomumas geras. šiek tiek kosmosas lyginant su Subaru, labai jau daug visokių funkcijų, kurių net nenaudoju, nors gal reikėtų. Mechaninė pavarų dėžė, man norėtūsi kad būtų automatinė. Yra 5 bėgiai, manau šiai mašinai reikėtų 6 bėgių, nes tarkim važiuojnat 130-140 km/h apsukos siekia 4000 aps/min. o važiuojant 110-120 km/h apie 3000. Tai aš manyčiau kad apsukos didokos. Gal klystu?
Jei būtų automatas, manau būtų geriau. Kuro sąnaudos manau normalios, kaip tokiai mašinai, nors galėtų ir pradžiuginti šiais krizės laikais :D
Per mėnesį aš pravažiuoju iki 500-700 km, kartais ir mažiau. tai imant bendrai kuro sąnaudas jos yra apie 11 litrų. Mieste apie 13, užmiestyje važiuojant 100-120 km/h 8,5-10 litrų taip maždaug, o jei daugiau paspaudi tai ri daugiau ima. Na bet aš kai greičio nemėgėjas, tai trasoj lekiu leistinu greičiu, tai man gaunasi apie 9,5 litro. Nors tarkim metų sąnaudos gavosi 10,6 litro, nuvažiuota 4600 km. KAip pas kitus c5 turėtojus su kuru?
Nuo eksplotavimo pradžios, praėjus 1 mėnesiui pasigavau važiuojančios mašinos akmenuką, teko priekinį stiklą keist (1700 lt..); per didžiuosius šalčius neužkūriau, pagalbos tarnybą sulaužė atidarymo svirtelę, kurios pakeitimas užtruko 1 mėnesį (labai jau reta detalė :D ). Na daugiau kaip ir bėdų nepasitaikė.
Smagiai mašina plaukia keliu, man ji patinka ir žmonės atkreipia dėmesį.
Dar va galiu pabandyti palyginti su Subaru Forester, jei kam įdomu.

Autorius:  Rolis [ Bal 08 2010, 09:51 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

vidmukas rašė:
Turim darbinį Citroen C5... benzinas
....per didžiuosius šalčius neužkūriau.
Dar va galiu pabandyti palyginti su Subaru Forester, jei kam įdomu.
Neužkūrei? :shock: Papasakok plačiau apie tai, please, o ir su Subaru, palyginimas būtų įdomus.

Autorius:  Vycius [ Bal 08 2010, 17:15 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

laukiam visi manau priezasties del neuzkurimo naujos masinos ir tikrai butu idomu isgirst palyginima su subaru :wink:

Autorius:  Kosmoz [ Bal 08 2010, 19:47 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

o ka ten lyginti su subaru? ten gi ratu baze kaip golfo, kietas kad neapvirstu, kura kurena kaip septintas benvas, salone panaudotu medziagu kokybe...

Autorius:  Mariuss [ Bal 08 2010, 20:14 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Paieška naudokitės, buvo jau tema apie šito C5 neužkūrimą :D
viewtopic.php?f=35&t=20632&p=230993#p230993

Autorius:  vidmukas [ Bal 09 2010, 11:02 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Neužkūrėm c5 per pačius šalčius. Neatsimenu datos.
Kiek dabar atsimenu, tai situacija buvo tokia:
dieną prieš tai, važinėjau su mašina po Vilnių, viskas veikė. Kitą dieną reik važiuot, o įjungus degimą nedega nei vieną lemputė, spidometro kompas sumirgėjo ir jokio signalo nedavė, akumas nesuka. Žodžiu mirus mašina. Taip ji pastovėjo per tuos šalčius neužkurta gal kokią savaitę, kol atvažiavo techninė pagalbą. Užkūrėm nuo nešiojamos prikurkės. Paskui Veho servize įkrovė akumuliatorių ir dingo visos bėdos.
Bet beatidarinėjant kapotą nulūžo atidarymo svirtelė (plastikas), tai dėl jos pakeitimo teko mašiną užkonservuoti Veho apie 3 savaites ir dar po atsiėmimo pralaukti dar apie 2 savaites, kol pakeis rankenėlę.

Na šiaip lyginti c5 su foresteriu tai manau neapsimoka, nes šios mašinos iš esmės skiriasi viskuo.

Autorius:  citrinvytis [ Bal 09 2010, 22:16 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Vidmuk, o kaip lyginant su anksčiau eksploatuotu mersu? tas irgi sako gražiai važiuoja, nors galingumas kaip matau nelyginamas :mrgreen: tiesa kas del matomumo, tai teko sėdėti tokiame auto Veho salone :P man pasirodė kad langai pas senesnį C5 buvo erdvesni, na gal man čia taip susirodė :drunk:

Autorius:  scaniagt [ Bal 09 2010, 22:23 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Brač, lyginti galimą bet ką su bet kuo; ir lyginant skirtingus aparatus - citrusą ir subariką - galima daug įdomių momentų pamatyti :)
Aš laukiu to palyginimo.
Galų gale autorius laisvai reiškia mintis - ir jo pasakojimas turėtų būti įdomus ;)

Autorius:  Kostas [ Bal 10 2010, 12:12 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

citrinvytis rašė:
tiesa kas del matomumo, tai teko sėdėti tokiame auto Veho salone :P man pasirodė kad langai pas senesnį C5 buvo erdvesni, na gal man čia taip susirodė :drunk:

Dabartiniame C5 iš vidaus jausmas panašus į TT,dėl siaurų langų :)

Autorius:  vidmukas [ Bal 10 2010, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Nelabai galiu pasigirti kitais Citroen'o modeliais, nes tiesiog jais neteko naudotis. Taip kad nežinau kaip ten su matomumo naujojo c5 ir senojo c5.
Pabandysiu papasakoti apie mašinas.

Kai dar gyvenau Ispanijoje (2006-2008 metai), ten dirbau Lietuvos ambasadoje vairuotoju, tai važinėjau su 2004 MB e320 4matic, 165 kW, 224 AG. rida 150000
Paveikslėlis
Mašina galinga, patikima, smagi vairuoti, tikrai pakankamai saugi, matomumas geras. Žodžiu tada mano svajonėse tik ir buvo mersai, net aplinkui kitos mašinos nemačiau. Nors mūsiškė buvo basic variantas, bet pakako įrangos viduje. Tarkim Ispanijoje nuvažiuoti nuo Madrido iki kokios Valensijos 350 km, tai per tą pačią dieną laisvai nuvažiuodavau ir pirmyn ir atgal ir dar vakare su draugais alaus ramiai išgerdavau, nes nesijaučiau visiškai pavargęs. Kuro sąnaudos: mieste apie 12.6 l, užmiestyje apie 10 l., bendras būdavo apie 12 l. kažkur. (dabar gerai tiksliai neatsimenu). Kai kada padarydavau kad autostradoj (120 km/h leidžiamas) važiuojant normaliu greičiu imdavo 9 litrukus. Bako talpa 80 litrų, maždaug apie 800 km. Su ja pravažiavau apie 100000 km per tą visą laiką. Parvaręs ją į LT norėjau nusipirkti sau, bet deja kaina mane biški išgąsdino, nes pasiūlė ją įsigyti už 70000 lt, rida 150000 km.

Lietuvoje nusipirkau 2006 Subaru Forester 2.0 AT, 158 AG rida 80000
Paveikslėlis
Kodėl pirkau šią mašiną? Pas mus žiemos kaip žinia yra sniegingos ir kai kada sunkiai pravažiuojamos (pvz., šie metai). Dėlto ieškojau mašinos, kad galima būtų laisvai jaustis kelyje ir lengvoje bekelėje, kad ir kelionėje į kaimą. Buvo apžiūrimi įvairūs variantai, bet kažkaip širdį ir akį patraukė Foresteris. Šios mašinos kaina nėra jau tokia maža kaip kitų ale pusdžipių (labiau tinka padidinto pravažumo universalų), bet užtai tarnavimo trukmė gan ilga, mažai kas genda, servizo kainos irgi tokios normalios. Vėlgi kuro sąnaudos jau nekrizinės :) mieste apie 12 l. užmiestyje 8.5, bendras apie 10 l. plius minus. Jei važiuoji tarkim kur pasivažinėt stipriau (lengvas offroadas) tai kuro ima daugiau, nes daugiau jos galios ir naudoji. Buvom Pabradėje, poligone. Dvi dienos pusė bako apie 250 km pravažiuota. Bet tai čia manau su dauguma mašinų jei paspausi tai ir kuro daugiau ims.
Foresteryje nėra daug navarotų, kaip tarkim MB ar Citroene (apskritai šitam c5 tai man čia kosmosas), bet geras matomumas (sėdi kažkiek aukščiau nei kiti), AT keturių bėgių, tai kaikada pagalvoja dar :) bet nesakyčiau kad trūkumas, su MB irgi būdavo, kad kai paspaust reik, tai kartais pamastydavo jis, bet kai pamastydavo tai ir eidavo greit. Salonas gan paprastas, bet užtai labai daug slėptuvių ir daiktadėžių :)
Foresterius žmonės tiuninguoja.
1. paprastas, nekeltas, stockinis
Paveikslėlis
2. Stock forikas su MT
Paveikslėlis
3. Pakeltas forikas su MT.
Paveikslėlis

Jei ką domina ir įdomu pasiskaitinėti apie Subaru markės automobilius, tai daugiausia informacijos galite rasti http://forumai.foresterclub.lt/index.php registracija nebūtina.

Citroenas dabar pas man rankose tai išvis kosmosas lyginant su turėtom :) čia gerąja prasme.
C5 2008 12 mėn., 2,0i - 16V, MT, benzinas, rida 5000 km
Paveikslėlis
Su šia mašina pravažiuota dar tik 5000 km, mašina patogi, komfortabili, matomumas geras. šiek tiek kosmosas lyginant su Subaru, labai jau daug visokių funkcijų, kurių net nenaudoju, nors gal reikėtų. Mechaninė pavarų dėžė, man norėtūsi kad būtų automatinė. Yra 5 bėgiai, manau šiai mašinai reikėtų 6 bėgių, nes tarkim važiuojnat 130-140 km/h apsukos siekia 4000 aps/min. o važiuojant 110-120 km/h apie 3000. Tai aš manyčiau kad apsukos didokos. Gal klystu?
Jei būtų automatas, manau būtų geriau. Kuro sąnaudos manau normalios, kaip tokiai mašinai, nors galėtų ir pradžiuginti šiais krizės laikais :D
Per mėnesį aš pravažiuoju iki 500-700 km, kartais ir mažiau. tai imant bendrai kuro sąnaudas jos yra apie 11 litrų. Mieste apie 13, užmiestyje važiuojant 100-120 km/h 8,5-10 litrų taip maždaug, o jei daugiau paspaudi tai ri daugiau ima. Na bet aš kai greičio nemėgėjas, tai trasoj lekiu leistinu greičiu, tai man gaunasi apie 9,5 litro. Nors tarkim metų sąnaudos gavosi 10,6 litro, nuvažiuota 4600 km. KAip pas kitus c5 turėtojus su kuru?
Nuo eksplotavimo pradžios, praėjus 1 mėnesiui pasigavau važiuojančios mašinos akmenuką, teko priekinį stiklą keist (1700 lt..); per didžiuosius šalčius neužkūriau, pagalbos tarnybą sulaužė atidarymo svirtelę, kurios pakeitimas užtruko 1 mėnesį (labai jau reta detalė :D ). Na daugiau kaip ir bėdų nepasitaikė.
Smagiai mašina plaukia keliu, man ji patinka ir žmonės atkreipia dėmesį.

Pabaigą pasikartojau, nes tiesiog nėra ką kitą ir parašyt.

Autorius:  Nerty [ Bal 11 2010, 22:57 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Ir deja tokia pati triukšminga kaip visi C5 benzinai, http://www1.adac.de/Tests/Autotest/TETDaten/Autotest/AT3998_Citroen_C5_20_16V_Confort.pdf
ieškant sau auto teko pabandyt vieną kitą variantą, ir tada jau pastebėjau jog mano senutė Xantia tylesnė :shock: o dabar kai jau metai važinėju su C5, galutinai įsitikinau jog garso izoliacija šlamštas, virš 100 km/h jau pradeda erzinti, pas dyzelius šiuo atveju geriau, jie ne tokie triukšmingi esant didesniems greičiams bet triukšmingesni prie vidutinių greičių.
Va tik matau jog apsisukimo spindulį truputį sumažino, čia jau gerai, nes tokios nepasisukančios mašinos nebuvau vairavęs nuo VAZ 2101 laikų. Ir išvis, kaip sakė Stanislavskis-netikiu,netikiu aš tom "naujom" mašinom, gamina bile tik pigiau..
Likimo ironija, pats kažkada "stūmiau" taip ant japonų "barškutis" "popierinės" ir t.t. o dabar pats tokią pat nusipirkau, užbūrė kiba tas Citroen vardas mane :drunk:

Autorius:  Rolis [ Bal 12 2010, 08:51 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Nerty rašė:

vo čia tai testas! gaila kad adac neturi išraiškos suprantama kalba - labai praverstų...

Autorius:  Maras [ Bal 12 2010, 09:12 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Na del gaso izoliacijos nesutinku. Manau ji naujajame C5 visai vykus. Galiu lyginti su SAAB 9-5 (2007), Mazda 6 (2008), Subaru Outback (2007), Subaru Legacy (2006), VW Passat (2008).

mano subjektyvia nuomone Passat'as ir Mazda 6 yra zenkliai prastesnes izoliacijos. Subaru ir SAAB manau tylesni, panasiai kaip ir << Bet lygu benzininius variantus.

Autorius:  Nerty [ Bal 12 2010, 11:55 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

Visiškai sutinku jei lyginai savo dyzelį, bet su benzinais deje kitaip, visi tavo išvardinti modeliai yra tylesni nei benzininis citras, nedaug-1db, bet tylesni.. Nors 68 db irgi ne stebuklas, apie ką aš ir šnekėjau, triukšmas (ir ne tik) dabar daugumos (nebūtinai Citroen) naujų mašinų bėda. Jei kam įdomu Adac'e yra ir senesnių mašinų testų, tiesiog kartais labai įdomu paanalizuot kur ritasi autopromas :cry:

Autorius:  citrinvytis [ Bal 12 2010, 12:33 ]
Pranešimo tema:  Re: C5 II

[quote="vidmukas"] ......tai imant bendrai kuro sąnaudas jos yra apie 11 litrų. Mieste apie 13...
na bet nesakykit, vistik benzininiai citroenai nemažai kuro valgo, juk širdelė tik 2ltr :o teko eksploatuoti bmw 525, na ženkliai galingesnė auto, o kuro imdavo ne ką daugiau :twisted:

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/