offca rašė:
Tai va, atsiradus laiko nusprendžiau seną bėda panagrinėti. Anksčiau vienur sakė, kad turbinos tarpinė, kitur - nesandarumas , o gal net turbina skilus. Šiandien taip:
Nuvariau į turboservisą, tai ten paaiškino pažiūrėję po kapotu, kad nėra jokios prasmės nieko žiūrėti, nes čia užsikišęs suodžių filtras ir dėl to taip atsirado. Kibo nėra prasmės nieko tvarkyti, nes kol to filtro nepakeisi bus taip pat. Ir net neverta filtro valyti, nes jau bus senas - reikia naujo.
Dabar aš galvoju: gali būti tiesos, bet filtras vasarą išvalytas, tik aišku po to nuvažiavo kokį 15 kLT, iš viso jau 220 kkm ir nesu tikras ar tų suodžių dėmė po kapotu didėja.
Bet, abejonė tokia: kaip suodžių filtras susijęs su tuo nesandarumu? Tarkim aš užtaisau nesandarumą, tai dėl filtro vėl pramuš kažkur toj pačioj vietoj? Plius po valymo kompas klaidos nemeta dabar. Gal viską taip ir palikti, bet paskutiniu metu lyg traukos pamažėjo, tai norisi šitą reikalą eliminuoti ir žiūrėti toliau.
kokiuo budu isvalytas? jo tarnavimo resursas 160-180k km ir turi buti keiciamas. o susije taip, kad pabandyk uzkisti duslintuvo vamzdi gale... tai dumai suras vieta pro kur kitur prasiskvrbti. to kamscio vaidmeni ir atlieka uzsikises suodziu filtras, tik jis stovi iskart po katalizatoriaus. o traukos ir nebus kol "neatlaisvinsi" ismetimo.
_________________
.:edgis:.

C5 Estate 2.2 `02 Aluminium Grey

eX Xsara Picasso 2.0 `02 Mauritius Blue

eX Xsara Picasso 1.8 `00 Bora Bora Green