WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Kažkas kaista ir matyt dega
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=21603
Puslapis 11

Autorius:  offca [ Geg 08 2010, 21:20 ]
Pranešimo tema:  Kažkas kaista ir matyt dega

Bėda tokia: važiuoji kartais nesmarkiai, o išlipus girdžiu kaip aušinimo ventiliatorius ūžia. Sukasi kai pašėlęs, nors viduj dačikai tiek vandens, tiek tepalo rodo normaliai vidurkį, o ir pagal važiavimo sąlygas nebuvo ko užkaisti.
Ir kita bėda, tai žiūriu didėja toks kažkieno degimo plotas (pridedu paveikslus). gal kas gali kokį komentarą mestelt, kas daros.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

p.s. sorry, jei čia iš variklių srities bėda, bet tikiuos, kad ne :)

Autorius:  xplikis [ Geg 09 2010, 17:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

Ventiletorius sukasi turbūt, kad įjungta kondiškė. Pabandyk ją išjungt, kai užgirsi ventiletoriaus garsą. O tie pajuodijimai- tai paprasčiausias išmetimo sistemos nesandarumas. Tipo išmetimo kolektoriaus tarpine praspjovė ar panašiai.

Autorius:  kokonas [ Geg 09 2010, 18:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

Tai ish foto bent atrodo kad dumus spjauna i lauka kaip ir plikis sake nesandarumas.

Autorius:  offca [ Geg 10 2010, 11:44 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

ačiū už nuraminimą, reiks kada prisiruošt paremontuot kokiam servisiuke.
beje kondiškė visai nebešaldo, o kompas nemeta jokios info, kad freonas baigėsi ar pan. kame čia kaži reikalas?

Autorius:  offca [ Geg 25 2010, 15:25 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

na, lyg teks turbiną perrinkinėti. gal yra kokių specų Vilniuje? Ar tokiam darbui pakanka paprasto meistrelio žinių?

Autorius:  tadas1991 [ Bir 06 2010, 23:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

Perrinkinėti - tai restauruoti ar perrinkti ir išvalyti? Jei perrinkti vožtuvus ir kitas aplinkines dalis, gali užtekti ir paprasto (bet protingo, o ne dėdės Vasios) žmogelio. Jei reikia tvarkyti turbo ašies guoliavietes, įvores, sparnuotes, geriau pas "turbomeistrus" - kažką panašaus http://www.turboservisas.lt/remontas

Autorius:  ciksius [ Bir 08 2010, 12:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

Jei sprest pagal nuotraukos, tai turbina niekuo deta. Griciausiai bus atsileides "chamutas" tarp turbinos ir katalizatoriaus. Taip dazniausiai buna kai uzsikisa kietu daleliu fitras(FAP), tada ir prapucia pro ta chamuta.

Autorius:  offca [ Lap 23 2010, 19:37 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

Tai va, atsiradus laiko nusprendžiau seną bėda panagrinėti. Anksčiau vienur sakė, kad turbinos tarpinė, kitur - nesandarumas , o gal net turbina skilus. Šiandien taip:
Nuvariau į turboservisą, tai ten paaiškino pažiūrėję po kapotu, kad nėra jokios prasmės nieko žiūrėti, nes čia užsikišęs suodžių filtras ir dėl to taip atsirado. Kibo nėra prasmės nieko tvarkyti, nes kol to filtro nepakeisi bus taip pat. Ir net neverta filtro valyti, nes jau bus senas - reikia naujo.
Dabar aš galvoju: gali būti tiesos, bet filtras vasarą išvalytas, tik aišku po to nuvažiavo kokį 15 kLT, iš viso jau 220 kkm ir nesu tikras ar tų suodžių dėmė po kapotu didėja.
Bet, abejonė tokia: kaip suodžių filtras susijęs su tuo nesandarumu? Tarkim aš užtaisau nesandarumą, tai dėl filtro vėl pramuš kažkur toj pačioj vietoj? Plius po valymo kompas klaidos nemeta dabar. Gal viską taip ir palikti, bet paskutiniu metu lyg traukos pamažėjo, tai norisi šitą reikalą eliminuoti ir žiūrėti toliau.

Autorius:  ciksius [ Lap 23 2010, 20:07 ]
Pranešimo tema:  Re: Kažkas kaista ir matyt dega

offca rašė:
Tai va, atsiradus laiko nusprendžiau seną bėda panagrinėti. Anksčiau vienur sakė, kad turbinos tarpinė, kitur - nesandarumas , o gal net turbina skilus. Šiandien taip:
Nuvariau į turboservisą, tai ten paaiškino pažiūrėję po kapotu, kad nėra jokios prasmės nieko žiūrėti, nes čia užsikišęs suodžių filtras ir dėl to taip atsirado. Kibo nėra prasmės nieko tvarkyti, nes kol to filtro nepakeisi bus taip pat. Ir net neverta filtro valyti, nes jau bus senas - reikia naujo.
Dabar aš galvoju: gali būti tiesos, bet filtras vasarą išvalytas, tik aišku po to nuvažiavo kokį 15 kLT, iš viso jau 220 kkm ir nesu tikras ar tų suodžių dėmė po kapotu didėja.
Bet, abejonė tokia: kaip suodžių filtras susijęs su tuo nesandarumu? Tarkim aš užtaisau nesandarumą, tai dėl filtro vėl pramuš kažkur toj pačioj vietoj? Plius po valymo kompas klaidos nemeta dabar. Gal viską taip ir palikti, bet paskutiniu metu lyg traukos pamažėjo, tai norisi šitą reikalą eliminuoti ir žiūrėti toliau.


kokiuo budu isvalytas? jo tarnavimo resursas 160-180k km ir turi buti keiciamas. o susije taip, kad pabandyk uzkisti duslintuvo vamzdi gale... tai dumai suras vieta pro kur kitur prasiskvrbti. to kamscio vaidmeni ir atlieka uzsikises suodziu filtras, tik jis stovi iskart po katalizatoriaus. o traukos ir nebus kol "neatlaisvinsi" ismetimo.

Puslapis 11 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/