WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 29 2024, 11:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 02 2016, 23:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Kaip ir visus C5II ir X7 ir Peugeot 407 turetojus ir busimus turetojus, istiks neisvengiama ventiliatoriaus mirtis.
Pasirinkimas yra, pirkti nauja orginalu apie virs 250€, surasti gera deveta ir remontuoti senaji jei dar nesupuves valdymo blokas. O pirkti lenkiska uz 180€ nesvarstytinas varijantas isvis, gal metus ir pratems.

Kad nuimti yra du varijantai, nuimti buferi arba dugno apsauga tarp buferio ir variklio apatines apsaugos.

Paveikslėlis

Pasirenku antra varijanta. Uzvaziuojam ant plytu ir iskeliam i max padeti vaziuokle. Dabar jau turim uztektinai vietos. Ventiliatorius prisuktas 4varztais prie „televizoriaus“ pirmiausia atidarom dezute po kuria slepiasi dvi fyskes ir viena rele, atjungiam jas,

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis



Paveikslėlis

Paveikslėlis

galiausiai atsukam 4 varztus su 10 raktu ir ventiliatorius jau musu rankuose, istraukiam per apacia.
Ardom ieskom gedimo, pagamintu ventiliatoriu iki 2005 metu, ir po 2006 skiriasi mazgai ir turi tik bendras pajungimo fyskes ir angliukus inkaro, daugiau nieko bendro. Gamintojas Gate.

Paveikslėlis

Randu surudyjusi statoriu, nuo korozijos pakeltas magnetas, kuris kliudavo uz inkaro.

Paveikslėlis

Taip pat, pilnai iki galo nudile inkaro angliukai, ju matmuo 7x8mm.

Paveikslėlis

Valdymo blokas kol kas sveikas ir veikia. Kas jo viduje dedasi ar oksidacija prasidejus neziurejau, o tuo labiau jis uzlietas silikonu kazkokiu tai. Elektros variklis valdomas impulsiniu budu" Pulse-Width Modulation" .

Paveikslėlis

Kadangi randu deveta, puikios bukles be korozijos ventiliatoriu nuo peugeot 407

Paveikslėlis

atidedu senojo renovacija ir montuoju nupirktaji, surinkimas atvirkstine tvarka nuardymui.
O cia skirtumai senos laidos ir naujesnes.

Paveikslėlis

Taip pat, pries perkant naudota, galima per tas skylutes, pasitikrinti angliuku bukle, kiek dar liko, zalia rodykle. Ko nepadarysit senojo tipo, nepamatysit neisarde.

Paveikslėlis

Jei kas noresite pasitikrinti jo veikima ant stalo, laidu reiksmes:

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kiek pastebejau seno tipo elektros variklis toksai pat naudojamas ir Peugeot 406 modelyje. Parasykit nuo ko dar tinka, jei atpazystat is nuotrauku. Guolio ismera 608Z,

Paveikslėlis

taip kad laukia senojo ventiliatoriaus prikelimas kuris taps atsarginiu . Kad sparnuote nuimti, varzto arba verzles sriegis yra kairinis ir atsisuka i desine nesumaisykit kas ardysit.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Kolkas tiek .

Klausimo kaina 27€

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2016, 20:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Restauruojam senąjį ventiliatorių, nusiperkam elektros varikli nuo Citroen Jumpy arba Peugeot Expert aušinimo radiatoriaus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Išardome visa pilnai, angliukai ir jų tvirtinimo plokštė identiška senajai.

Paveikslėlis

Inkarai tie patys tik skiriasi ašies ilgis.

Paveikslėlis

Reikės išsipjauti skylę, kaip senojo variklio, valdymo blokui.

Paveikslėlis

Paveikslėlis


Išgręžti skylę kondensatui nubegti.

Paveikslėlis

Senasis korpusas ilgesnis.

Paveikslėlis

Valom rudis, naudojam rūdžių surišėją, gruntuojam, dažom.

Paveikslėlis

Keičiame naują guolį SKF 608.

Paveikslėlis

Prikniedijam su 4mm kniedėmis.

Paveikslėlis

Sudedam magnetus, magnetus priklijuojame su epoksidiniais klijais ir įstatome fiksatorius.

Paveikslėlis

Einam prie elektrines dalies.

Salinam laidus, perlituojame kondensatorių nuo senosios plokštės, gręžiame 3,05 mm skyles, išlaikant senojo tvirtinimo matmenis. Kas turit kontaktini suvirinimą galit negręžti.

Paveikslėlis

Statom elektrine valdymo plokštę i aliuminio korpusą, hermetizuojame, hermetikas Permatex, jei naudosit kito gamintojo turi būti be Atsto, nes kitaip plokštei bus kajuk. Hermetikui išdžiūvus su 3 mm nerūdijančio plieno varžtais prisukame angliuku plokštę.

Paveikslėlis

Padengiu dvi komponenčių laku, kad išvengti žalvario oksidacijos.

Paveikslėlis

Dedam inkarą i korpusą, nuspaudžiame angliukus, satome valdymą, dedam galinį dangtelį, užlenkiame fiksatorius.

Paveikslėlis

Kadangi naujojo elektros variklio korpusas trumpesnis, reikės po tvirtinimo ausimis padėti 2-3 mm šaibutes. Pas ką sparnuote nesusikraipius nuo senatvės, gali jų ir neprireikti.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paduodam maitinimą ir po 2-4 s galvojimo, tolygiai variklis įsisuka iki maksimaliu apsisukimu. Min sūkių ant stalo nepatikrinsit, kol neįdėsit i mašiną.
Klausimo kaina:
Elektros motoras 10 €.
Guolis SKF 608 2€.
Hermetikas Permatex 4.40€

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 110 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007