WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:05

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Automato beda
StandartinėParašytas: Rgs 24 2010, 22:27 
Sveiki.Esu naujokas siame forume,tad neskriauskit labai :D
Noriu paklaust apie automatine deze.Turiu C5,kaip issiaiskinau su AL4 deze automatine deze. Beda tame,kad gerai pasilus masinai, pradingsta begis,sustojus sankryzoje jauciasi kad nera begio,paspaudus gaza pasijunta didelis smugis ir begis tada jau isijungia. O vaziuojant ilgesni laika pastoviu greiciu taip pat kazkas atsitinka,buna nedidelis smugis ir atsiranda prabuksavimas.klaidos nemeta.diagnostika kazko ypatingo neparode, taip sake meistras,ten klaideliu buvo,bet neesmines sake,voztuvai ten kazkokie pakeisti nauji ideti.tai kas dar gali buti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Spa 05 2010, 16:46 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 10 2006, 19:06
Pranešimai: 41
Miestas: Kaunas
Ar visi ten kazkokie voztuvai pakeisti? ar tik du slegio reguliavimo???
Gidrotransformatorius (pusle) jeigu pilnai sustoji ir gazas dugnas buna ilgas dundundun ir lyg prasisuka lyg dauzosi? Arba keisti gidraulika gal plunzeriai pareina, arba rasti voztuva atsakinga uz ta begi. Tepalas manau pakeistas :? Dar buna leidzia pro pusles sujungimo ties velenu arba rieboklis saiba ten pat :)
Kuriame mieste gal meistrus patarsiu

_________________
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2006
C5 Break 2.0 HDI BVA, 2003 suduzo, parduotas i BY
Citroen XM 2.0 turbo C.T. LPG injection, sudauzytas-suremontuotas, parduotas i RU


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 05 2010, 23:37 
Kol masina salta tai viskas puiku,tik pasyla ir prasideda beda.as kazkaip galvoju kad cia su tepalo spaudimu susije,pasyla,tepalas suskysteja ir kazkur viduje spaudimas dingsta,arba pati pompa nesukelia reikiamo spaudimo kai susyla. Ar gali toks dalykas cia buti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 08 2010, 13:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Mano nuomone dyla sankaba, kuo toliau tuo intensyviau, atsiranda daugiau šiukšlių, kurios užkemša filtrą, tuo pačiu išsinešioja tepalo siurblys, mažėja slėgis ir jo neužtenka kad įsijungtų pavara. Padidinus apsisukimus slėgis sukeliamas ir pavara su smūgiu isijungia, kadangi normaliom salygom, stovint, pirma pavara yra jau įjungta todėl pajudama tolygiai, tavo atveju pagazavus, tik esant padidintiems apsisukimams pradeda jungtis pavara ir atitinkamai bus smūgis. Jeigu nori ką tiksliau pasiaiškinti paskambink 8613 54481 (Dominykas), manau turėtų pakonsultuoti. Maniškiam C5 V6 perrinkinėjo 4HP20 bent jau atsakė į visus rūpimus klausimus ir labai geranoriškai bendravo.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 08 2010, 13:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Papildysiu: mano 4HP20 numirė per vieną dieną ir per 30 km. Važiuojant į darbą ( 12 km.) 4-5 kartus, važiuojant 3 - 4 bėgiu, prabuksavo ( apsisukimai pakilo nuo 1700 iki 3000 ) po to legvi smūgiai ir vėl normaliai važiuoja. Po darbo vėl keli prabuksavimai -smūgiai, dviejose sankryžose nenorėjo įsijungti bėgis tik po pagazavimo, trečioje sankryžoje "amen", toliau su kaklaraiščiu. Priežastys kaip minėjau anksčiau. Toliau sankabos, siurblio, filtro, tarpinių, tepalo keitimas + darbas = 1750 Lt. Plius dėžės nuėmimas - pastatymas = 500 Lt.
Nenormaliai dirbant automatui, tepalų keitimas tik laikinai gali pagerinti darbą ( tuo labiau, kad pasikeičia apie pusę tepalo kiekio, o bent jau mano atveju filtras keičiasi tik nuėmus dėžę), o atsirandantys persijungiant pavaroms smūgiai dėžę gali pažeisti ir mechaniškai.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 16 2010, 18:12 
na del dilimo tai nepritarciau,nes manau jei jau kazkas sudile tai nevaziuotu pastoviai,o cia kol salta tai vaziuoja puikiai,be jokiu net zenklu kad kazkas butu negerai,o tik pasilus pradeda grybaut.dar vienas dalykas-autostradoj vaziuojant pradinsta sukibimas kas 8 minutes,t.y. uzkuri is naujo ,vaziuoja normaliai 8 minutes ir tada staiga pradingsta sukibimas,dezeje begiai metosi,o tarp dezes ir motoro toks prasisukimas gaunasi,o klaidos nemeta kas svarbiausia. Gal paties ECU problema? vienas meistras uzsimines buvo kad situ kompai daznai nusprogsta... kokia jusu nuomone ar is patyrimo gal kazka pasakyt galit?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 18 2010, 07:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Žmogus, kurio telefono numerį nurodžiau aukščiau, tik tu tikriausiai nepastebėjai, sakė, kad jeigu prasideda "praslydimai" tai dar galima bandyt gelbėti dėžę, jos nenuimant, bet jokiu būdu nepjauti kol mašina visai sustos. Kuo ilgiau taip važinėsi, tuo bus brangesnis remontas. O elektronika manau ne prie ko, grynai mechaninis gedimas, padilo siurblys ir šylant tepalui dėžėje nesukuria reikiamo slėgio, kadangi šylant tepalui sumažėja pastarojo klampumas ir jis skystėja.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 18 2010, 07:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Deja man kompas greičių dėžės darbo klaidą išmetė tik tada kai mašina jau pati važiuoti negalėjo.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 18 2010, 10:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Man ir kazkas panasaus darosi,kazkur rasiau tik man darosi stabdant....isibegejimas,vaziavimas viskas ok......bet kai stipriau stabdai pries sustojant pasigirsta pora kartu tokie vidutinisko stiprumo smugiai (dunksejimai).......

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 18 2010, 16:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Meistras kai vakar buvom nuvare ,rekomendavo pasikeisti greiciu dezej tepala ir filtra,sake gamintojas tipo nerekomenuoja keisti tepala,bet pasikeisti tipo reiktu kas 80 000km,esu dar dorai nesusipazines su visa savo c5 technika ir dar nezinau kokia stovi pas mane greiciu deze?kazkur skaiciau,kat tipo ((ZF)VOKIECIU GAMYBOS)....buvo komplektuojamos i situs c5...

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 18 2010, 21:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Taip, ZF, o tepalo geriausiu atveju pakeisi 1/3, nes techniškai neįmanoma daugiau, nebent nuėmus dėžę.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 25 2010, 22:47 
o cia mano atveju negali buti,kad pvz del filtro uzsinesusio nesukelia spaudimo?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 25 2010, 22:49 
Plikis rašė:
Žmogus, kurio telefono numerį nurodžiau aukščiau, tik tu tikriausiai nepastebėjai, sakė, kad jeigu prasideda "praslydimai" tai dar galima bandyt gelbėti dėžę, jos nenuimant, bet jokiu būdu nepjauti kol mašina visai sustos. Kuo ilgiau taip važinėsi, tuo bus brangesnis remontas. O elektronika manau ne prie ko, grynai mechaninis gedimas, padilo siurblys ir šylant tepalui dėžėje nesukuria reikiamo slėgio, kadangi šylant tepalui sumažėja pastarojo klampumas ir jis skystėja.


as to kas su mano deze vyksta nepavadinciua praslydimais, o tiesiog staiga dingsta sukibimas,buna buna ir nera,tai jei jau sudile butu kazkas tai nebutu pastoviai sukibimo kaip suprantu,o cia kazkas kito mano manymu.va del tepalo slegio manau gali buti,arba pompa susinesiojus arba kazkur praleidzia viduj..


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 26 2010, 09:06 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Pilnai tikėtina, kad nepakanka slėgio ir išmeta pavarą, galėtų būti ir dėl pasikimšusio filtro, deja 4HP20 filtras keičiasi tik nuėmus dėžę.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Automato beda
StandartinėParašytas: Lap 26 2010, 12:31 
Pas mane AL4,bet filtra norint pakeist irgi reikia deze nuimt kiek issiaiskinau


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 18 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007