Andriusha rašė:
Teko keisti savo C5 II gabaritines lemputes, viena galiu pasakyti - tragedija arba sukurta problema lygioje vietoje. Kaip sakant nėra kuo didžiuotis jei lemputę reikia keisti virš pusvalandžio. Išsitraukti tą lemputę lengva, bet įkišti atgal per tokią mažą skylę lempoje, kur net netelpa du pirštai, tai ką aš žinau. Įstūmiau ją ten su vienu pirštu (dar reik pavargti kol į skylę jei skirtą pataikai), ar ten užsifiksavo ar ne suprasti be šansų. Nors imk ir išsiimk lempas, ir to su plokščiom plonom replėm turbūt dėčiau. Negi nebuvo galima sukurti ilgesnio patrono ar lempą gaminant išlieti ilgesnį lizdą. Aišku vietos nėra per daug rankai užkišti, bet prieiti eina, bet su vienu pirštu pataikyti lempos viduj lemputę į lizdą akluoju būdu, na čia jau per daug. Jei nesilaikys tai aplamai dedu skersą ant tokių inžinerinių sprendimų ir važinėsiu be gabaritų, ar taip ar taip trumpos lempos dega, o technikiniam praeiti ir taip tiks. O mokėti servisui pinigus, kad kažkoks prancūzas nemoka gaminti normaliai automobilių aš nesiruošiu. Autorizuotas servisas turėtų keisti nemokai, patys pridirbo tegu patys ir keičia.
Ir Citroen bažnyčios atstovai ar kiti fanatikai, galit neloti, kad rankos ar kojos ar 21 pirštas ne iš ten dygsta, ne pirmus metus su Citroen ir ne antrus... Kaip sakant nebūtų pas PSA jokių finansinių problemų, jei patiems rankos tvarkingai dygtų.
Šiandien irgi apturėjau tą džiaugsmą...
Verdiktas: jei nusibodo žmona, pirk citroeną, nereiks meilužės. Dulkinsies garaže. O jei rimtai, tai ne tiek jau daug vargo (10 min ir panaśiai tiek pat varžtų) tą buferį nuimti. Ramiai išsiimi farą, ramiai pasikeiti.