Neapsikenciau ir viena ryta atsikeles nuemiau savo c5 greiciu deze, veliau ja isardziau

Deze yra DPO AL4 . Viduriai buvo geresnes bukles nei tikejausi. Isardziau pilnai ir apziurejau frikcinius diskelius,stabdymo juostas ir tt,jokiu susidevejimo pozymiu kaip ir nera,zodziu mechanines dalys kaip ir tvarkoje,aisku butu galima kazka ir pasikeisti,nes jau isardyta vistiek,bet ne tame problema. Vienintelis negerumas,kuri radau - tepalo filtras... visu pirma ant jo parasyta data buvo masinos gimimo data

, kitas dalykas, kad kai pabandziau ji prapusti isbego is paemimo angos tokio tirstoko dumblo gabalas...
Taigi dabar svarstau ar tas filtras galejo buti visu bedu priezastimi? kazkaip linkstu prie isvados del tepalo slegio nesusidarymo, cia filtro uzsikimsimas man kazkaip labai gerai isipaiso...nors as ne specas kas liecia APD
beda tokia kad pasilus dezei neijungdavpo pirmo begio,tik pagazavus su smugiu siurksciai "ikirsdavo" ir dingdavo sukibimas vaziuojant pastoviu rezimu, toks vaizdas kad pusle persijungdavo i ta rezima kai buna tarp pirmos ir antros pavaru toks tarpas kai apsukos kyla daugiau negu begejasi masina.
Dar itarineju hidrodinami transformatoriu(pusle),bet tada kodel jis veikia gerai kol nepasyla??
kitas dalykas davikliai,bet kodel tada klaidu nerodo? arba pats kompas gryba pjauna,bet velgi,kodel tada dirba gerai iki kol pasyla?
Aciu ,kad netingejot paskaityt, ir gal kokia ideja is patirties parasykit
