WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=23326 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | ov1x [ Gru 25 2010, 14:09 ] |
Pranešimo tema: | Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
Sveiki, turiu Citroen C5 exclusive (automatinė pavarų dėžė) prie ričego (pavarų perjungimo svirties) yra dvi knopkės. Sport ir Snaige. Ką Sport rėžimas reiškia maždaug aišku. Problema su snaige. Ką ji tiksliau daro? Ar sukibimas posukiuose ar kaip? |
Autorius: | Vycius [ Gru 25 2010, 14:24 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
Turetu automatas nuspaudus snaige pradet vaziuot antra pavara kad ratai turetu geresni sukibima,bent jau pas xantia taip yra... |
Autorius: | ov1x [ Gru 25 2010, 14:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
O dėl S raidės? |
Autorius: | Vycius [ Gru 25 2010, 14:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
prie didesniu apsuku pavaras perjungia.. |
Autorius: | Sintaras [ Gru 25 2010, 15:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
snaige nuspaudus vaziuoja trecia pavara is vietos |
Autorius: | aantanas [ Gru 26 2010, 17:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
ov1x rašė: O dėl S raidės? S raidė prie beveik ~4000 apsukų perjungia pavaras.O * snaigės režime nuo antro bėgio pradeda judėt, vietoje pirmo. Be to važiuojant snaigės rėžime kitoks pavarų perjungimo algoritmas.Kad ratai nepraslystų jas su užlaikymo rėžimu perjungia. |
Autorius: | arix'as [ Gru 27 2010, 08:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
aantanas rašė: O * snaigės režime nuo antro bėgio pradeda judėt, vietoje pirmo Trečiu pradeda važiuoti, bent jau mano 3,0l. |
Autorius: | Sintaras [ Gru 27 2010, 20:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
butent trecia pradeda vaziuot |
Autorius: | arix'as [ Gru 28 2010, 09:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
Kadangi APD adaptyvinė, tai pavarų perjungimas nėra fiksuotas prie kokių apsūkų. "S" režimu 3-4 iš pradžių meta prie ~4000, o gerai paspaudinėjus akseleratorių eina iki ~6000. |
Autorius: | GXM [ Sau 17 2011, 17:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
Pas ka 2.0 L APD? Ar normaliam rezime kickdaunas pasidaro? man niekaip neiseina , kiek minu pedala iki dugno, ir toliau sliauzia ta pacia pavara. Cia normalu??? |
Autorius: | Vycius [ Sau 17 2011, 18:50 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
GXM rašė: Pas ka 2.0 L APD? Ar normaliam rezime kickdaunas pasidaro? man niekaip neiseina , kiek minu pedala iki dugno, ir toliau sliauzia ta pacia pavara. Cia normalu??? Gal geriau isvis nebandyk padaryt, nes ta deze ir taip nera patikima.... |
Autorius: | Baksas555 [ Sau 17 2011, 19:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
GXM rašė: Pas ka 2.0 L APD? Ar normaliam rezime kickdaunas pasidaro? man niekaip neiseina , kiek minu pedala iki dugno, ir toliau sliauzia ta pacia pavara. Cia normalu??? Nz, pas mane pirma karta nuspaudus akseleratoriaus pedala irgi begejasi vienodu tempu,bet permynus pedala antra syki''rauna''kaip priklauso! ![]() |
Autorius: | arix'as [ Sau 17 2011, 21:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Dėl C5 exclusive važiavimo rėžimų. |
Vycius rašė: GXM rašė: Pas ka 2.0 L APD? Ar normaliam rezime kickdaunas pasidaro? man niekaip neiseina , kiek minu pedala iki dugno, ir toliau sliauzia ta pacia pavara. Cia normalu??? Gal geriau isvis nebandyk padaryt, nes ta deze ir taip nera patikima.... Tai ir patikrins, ar patikima ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |