WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 17:24

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 09 2011, 17:51 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Sveiki visi dar karteli........gal kas zinot kas per ''sudas'',atsirado jungiant atbuline pavara smugiai,seniau ir buvo taip,bet tie smugeliai jungiant atbuline buvo silpnesni,dabar sustiprejo......rasiau anksciau kazkada ,kad vasara buvo atasirade smugiai(dunksejimas)stabdant po pora kartu,dabar lyg viskas ir praejo,bet atsirado stipresnis smugis jungiant atbuline,o ipac kai truputi masina pastatai ikalneje,ir reikia ijungti atbuline pavara tada isviso labai sunkiai per iega reikia jungti ir buna stiprus smugis kai ''ikala''atbuline.Beje buna ir vazuojan juntami silpni smugeliai perjunginejant pavaras,bet viena diena saltesne tai buna ,kita ne,ir su ta atbuline ir taip pat kol masina salta rodos jungia normaliai pasyla tada juntami tie smugiai.....

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2011, 00:09 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
ce pas tave avtamatas? ar manualas?

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 10 2011, 07:28 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Sorry,pamirsau parasyti....(automatas)

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2011, 19:19 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Nu jeigu mašiną pastatysi įkalnėje-nuokalnėje prieš tai neužtraukęs rankinio, tai bet kuriuo atveju labai sunkiai pervesi rankeną. Vienas pažįstamas taip "Mersui" papylė automatą. O jeigu ir stovint lygioje vietoje arba su normaliai įjungtu rankiniu įkalnėje-nuokalnėje, yra smūgiai įjungiant atbulinę pavarą, deja, mano užuojauta, reikia taupyti automato remontui. Kuo greičiau "sutaupysi" tuo mažiau mokėsi.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2011, 22:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Cia reiskkia ka......?kad automatui greitai ''eglisakiai'' :D ,tai jau tepalu ir filtro keitimas nebepades? isviso kas gali buti tai dezei,su tokiais ''simptomais''? ar teks ''skiesti''jau ja?na lygioj vietoj kai ijungiamas atbulinis yra smugelis,bet toks nelabai dar sakyciau stiprus,bet visgi jauciamas......

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 11 2011, 23:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
nu nzn, turejau Pasata B5 dyz avtamata tai irgi smugiuodavo truputi, bet drozhiau ir vargo nemaciau smugiai nedidejo. Nezinau kas pas tave ten darosi :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 12 2011, 09:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
O pas jus ''Citrinose''taip pas nieka nesidaro,ta prasme jungiant atbulini,nesmugoja?

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2011, 17:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Iki dėžės remonto visada buvo nestiprūs smūgiai jungiant atbulinį, po remonto lygioje vietoje jungiant iš parkingo arba N netgi jokių vibracijų, nekalbant apie smūgius. Keičiant judėjimo kryptį (SUSTOJUS) jeigu prieš tai buvo važiuota į priekį - lengvas dunktelėjimas, kurio smūgiu negalėčiau įvardinti. Beje kaip ir tavo C5, V6, 4HP20.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 13 2011, 23:10 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Beje,jei ne paslaptis kokia kaina buvo remonto?,kas buvo joje ten ''subyreja''.Ieskojausi zmogaus,kas galetu uzsiimti siuo klausimu,bet nelabai randu!

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2011, 08:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Buvo pakeisti frikcionai, tepalo siurblys, keli riebokšliai, dėžė išplauta, pakeistas filtras = 1750 Lt. ir tepalas + 160 Lt. bei nuėmimas - uždėjimas = 500 Lt. Viso kaip matai 2410 Lt.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 14 2011, 13:17 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 24 2010, 11:59
Pranešimai: 74
Na kaina kaip cia pasakius......''nebloga'' :D ,o ar seniai remontavaisi deze?,klausiausi pas zmogeli padeveta idomumo delei uz kiek pardavineja,tai sake kad tipo uz 2000lt,bet ten irgi nezinosi ,ka nusipirksi......manau,kad verta geriau remontuoti savo.....

_________________
Citroen c5 Exclusive 2002 3.0 v6


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 18 2011, 14:15 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Bal 20 2010, 08:21
Pranešimai: 274
Miestas: Vilnius
Dėžė remontuota 2010 m. lapkričio mėnesį.

_________________
C6 2,7 HDI


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007