WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
CHIP tiuningas. http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=24269 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | arciss0 [ Bal 28 2011, 02:21 ] |
Pranešimo tema: | CHIP tiuningas. |
Sveiki, kilo mintis daryti chip tiuninga(programuoti varikli, sukelti galia), nes man tas 2.0HDI 80KW tokiai masei slabnas yra. Todėl kilo mintis nes man nu silpna galia yra, netenkina, šiaip man citriukas labai mano patinka gražus, erdvus jau tikrai, minkštas, bet va galia variklio nebetenkina. Tai buvau pradėjęs žiūrėtis kitą mašiniuką. Bet pažiūrėjus viską primetus kainas ir metus, nelabai ką nupirksiu iki 12 000lt, žiūrinėjau passat arba a4 audine. Tai toptelėjo miintis chipa darytis, viena mūsų kolega mačiau nuotraukose buvo apsilankes jaau C4 modelis. Ir to modelio C4 aprašymas: Vienas is retesniu modeliu, todel nuspresta buvo ideti foto ir rezultatus. Originaliai buvo 141ag ir 307Nm, gavosi 167ag ir 359Nm. Ką jūs manot kolegos apie visą tai, kokios jūsų nuomonės apie chipa(variklio galios sukėlimą)? |
Autorius: | Aidas1 [ Bal 28 2011, 06:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
draugas turi pracipaves c5 2.0 HDI 80kw zodziu apie metus, dziaugesi ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | arciss0 [ Bal 28 2011, 13:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
O tai ta prasme džiaugėsi metus, nes kažkas atsitiko ar kaip čia? |
Autorius: | Aidas1 [ Bal 28 2011, 19:39 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
arciss0 rašė: O tai ta prasme džiaugėsi metus, nes kažkas atsitiko ar kaip čia? ne, tiesiog pracipaves pries metus, o dziaugiasi kiek as suprantu iki dabar ![]() |
Autorius: | kokonas [ Bal 28 2011, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Nu blin uzhmetykite mane XMu, xantiju ar bx nu ir c5-tuku sferomis ![]() ![]() |
Autorius: | arciss0 [ Bal 28 2011, 22:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Galia pakelti tikrai pakelia. Sanaudos sumažėja 0.5 - 1ltr mažiau. Bet man ne sanaudose esmė, svarbu nedidėtu jos ir viskas super. Bet jos ir nepadidėja. Man esmė tik galios padidėjimas, ne sanaudose. Bet padidines galią ir gausiu sanaudu sumažėjimą. |
Autorius: | Aidas1 [ Bal 29 2011, 06:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
kokonas rašė: Nu blin uzhmetykite mane XMu, xantiju ar bx nu ir c5-tuku sferomis ![]() ![]() na as pats nevazineju su cipuota, tai kaip ir negaliu pakomentuoti kuro sanaudu, tiesiog komentuoju zmogaus pasakyma, kuris vazineja su cipuota, nors ir ne esme jam tas sumazejimas kuro sanaudu, pagrindas trauka ![]() |
Autorius: | taurius [ Bal 29 2011, 07:29 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Aš pats esu parašęs jau ne vieną čipavimo programą, todėl truputuką žinau apie šio proceso esmę ![]() Kuro sąnaudos važiuojant įprastu režimu šiek tiek mažėja. Jeigu važiuoji nuolat naudojant papildomą galingumą - sąnaudos didėja. Tačiau kadangi su dyzeliais visvien sportuojančių daug nėra ir tą papildomą galią žmonė naudoja tik tam tikrose situacijose (lenkimuose), tai kuro sunaudojimo vidurkis mažėja. O paaiškinimas nėra sudėtingas. Tam tikrų mechanizmų sveikų papildomų galimybių išnaudojimu galima pasiekti geresnį variklio efektyvumą. Viena iš sričių, kurioje galima tai pasiekti - hdi kuro slėgis. Normaliai sveikas siurblys maksimaliu režimu dirba išnaudodamas apie 40 procentų savo pajėgumo. Galima pakelti šį slėgį tarpiniuose režimuose (kuomet nenaudojama visa variklio galia) tarkim 7-8 procentais, kas vis viena išnaudos tik apie 50 proc siurblio pajėgumų ir gauti efektyvesnį kuro išpurškimą ir geresnį degimą ![]() |
Autorius: | kokonas [ Bal 29 2011, 15:23 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Bishkiuka, nesilazdavojant(be nereikalingu komentaru) prasau apsviesti mane. Degimo kampas ce visishkai ne prie ko. Nes skirtusi dumas ir t.t. viskas keik suprantu atsistoja i elektronine dali(todel ir vadinama chip tuurlingas ![]() O tai kaip sukeli kuro siurblio ishduodama slegi? Dirzhas jug suka siurbli bet siurblys nera tas tashinis kaip ant senu dyzeliu. siurblys jug duoda pastovu slegi(kaip ant benzo o purkshtukai atsidarineja valdomi nuo kompo) o ne i kiekviena cilindra tam tikru momentu(nu tikiuosi supratot ka parashiau nemoku isireikshti ![]() Tai nebent su slegio reguliatoriumi jam parametrus didesnius imeti, kad ish po reguliatoriaus isheitu didesnis slegis. didesniu slegiu patiekiamas kuras i purkshtukus. ta suprantu. O tai purkstukai kaip tada? paeme didesni slegi ish po siurblio sukelia didesni slegi savyje ir ishpurshkia degalus po didesniu slegiu ir dar labiau ishsklaido?Kuo daugiau lashiuku tuo didesnis kuro pavirshiaus plotas. O jei padaro su tuo paciu kuro mishinio kiekiu didesni kuro pavirshiaus plota del ko degimas vyksta greiciau(ce viskas del galios ta suprantu) bet del ekonomijos vazhiuojant tuo paciu rezhimu tai sanaudos vistiek ishlieka tos pacios kadangi ir be chip ir su chip paduodama tiek pat kuro. Nu gal ta ekonomija ir pasireishkia kad reikia mazhiau uzhminti ant tapkes kad pasiektumei ta pacia galia. Ce kaip ir su senukai BMW 525 ir 520 kad motorai skirtingi galia irgi o kur sanaudos tos pacios. Nes ant 520 2 litru pastoviai mini tapke o su 2.5 tik trupuciuka.(turejau 535 M tai tapke ish viso pavojinga buvo minti ![]() Ir,O, bet, taciau dar klausimelis. Jei su chip tiuningu galima sumazhinti toki dalyka kaip kuro suvartojimas. O kuro mazhiau tai ir tarsha mazhesne(visam pasauliui labai aktualu). Nu kodelgi tas pats PSA koncernas ish karto negamina varikliu su CHIP tiuningu?jug jis netsirado vakar? Kodel investuoja milijonus i varikliu gamyba kad kuro estu mazhiau tershtu mazhiau ir t.t.? uzhuot kreipesi i chip tiuningistus ir uzh kokius 500-800 litu sumazhintu kuro sanaudas? Nu ce mano pamastymai. Kas turite dar minciu pasidalinkite. |
Autorius: | arciss0 [ Bal 29 2011, 17:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Kolega > kokonas kaip buvau minėjes chipa daryčiausi vien dėl variklio galios padidinimą, nekeičiant viso automobilio ar variklio kito. Sanaudų sumažėjimas man ne visa esmė chipavime. Juolab automobiliukas pirktas iš savų žmonių ir žinomas kaip kas buvo ir t.t. tik aišku su laiku grius viskas, nes amžino nieko nėra. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Vycius [ Bal 29 2011, 18:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Varyk ten kur daro normaliai tuos chipavimus ir darykis, bet tik su ta salyga kad variklis tikrai tvarkingas visom prasmem.... Cia vienareiksmio atsakymo nebus,nes ne visi vadovaujasi tuo paciu prioritetu....golfu klube gal ir butu visi atsakymai kad varyk,cia ziauriai gerai,trauka didele,sanaudos LITRU mazesnes ir t.t....nes ten zmones suinteresuoti kad golfas valintu afigienai ir butu krutas, ir jam visai nesvarbu kad jis jau visas tepaluotas ir melyna duma leidzia ![]() Reziume: vazineja tu chipuotu dyzeliu pas mus ir ant viso svieto, jei nori chipuok ir nesuk galvos ![]() |
Autorius: | arciss0 [ Bal 29 2011, 22:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: CHIP tiuningas. |
Vyčius > Teisingai sakai ir protingos mintys jūsų. ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |