WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
transmissios tepalo keitimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=24444 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | kokonas [ Geg 22 2011, 13:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
o tai su kaltu irgi nebeina atkaltuot? arba prisivirink ant to varzhto galva ir atsuksi. |
Autorius: | Poltergeist [ Geg 22 2011, 13:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
ten prieimas labai minimalus. tik galvute te pralenda tenai. o jei dar terksle uzdedi tai visai neitelpi ![]() ![]() |
Autorius: | Aidas1 [ Geg 23 2011, 20:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
jeigu jau taip issamiai aprasiai viska ir su foto, bet pamirsai pamineti, kur lygi patikrinti tepalo......... ![]() ![]() |
Autorius: | Poltergeist [ Geg 23 2011, 22:02 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
Aidas1 rašė: jeigu jau taip issamiai aprasiai viska ir su foto, bet pamirsai pamineti, kur lygi patikrinti tepalo......... ![]() ![]() niekur nepatikrinsi. pili kiek priklauso pagal variklio specifikacija ir viskas. mehanine 1.8l automatine 3.0l pas mane 2l tilpo. ir nesuku sau galvos. ![]() |
Autorius: | AurisKo [ Geg 23 2011, 23:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
Turbut dabar pagrindinis klausimas kiek tau pavyko isleist ir kiek liko dezej. Kad nebutum per daug ar per mazai perpyles, nes isleidus gan nemazai dar lieka alyvos. |
Autorius: | Poltergeist [ Geg 24 2011, 07:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
AurisKo rašė: Turbut dabar pagrindinis klausimas kiek tau pavyko isleist ir kiek liko dezej. Kad nebutum per daug ar per mazai perpyles, nes isleidus gan nemazai dar lieka alyvos. paprasciausias dalykas pameruot kiek tepalu isleidai ir toki pat kieki ipilt naujo. pas mane biski kitokia situacija. pries kiek laiko keiciant granata issinere pusasis is pavaru dezes ir per ta skile isbego nemazai tepalu. tai kiek isbego per pusasies skile o paskui kiek isleidau "standartiskai" keiciant tepala negaliu pasakyt. ipiliau 2l naujo tepalo,mano ziniomis to pakanka mano varikliui. |
Autorius: | Aidas1 [ Geg 24 2011, 19:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
Poltergeist rašė: AurisKo rašė: Turbut dabar pagrindinis klausimas kiek tau pavyko isleist ir kiek liko dezej. Kad nebutum per daug ar per mazai perpyles, nes isleidus gan nemazai dar lieka alyvos. paprasciausias dalykas pameruot kiek tepalu isleidai ir toki pat kieki ipilt naujo. pas mane biski kitokia situacija. pries kiek laiko keiciant granata issinere pusasis is pavaru dezes ir per ta skile isbego nemazai tepalu. tai kiek isbego per pusasies skile o paskui kiek isleidau "standartiskai" keiciant tepala negaliu pasakyt. ipiliau 2l naujo tepalo,mano ziniomis to pakanka mano varikliui. siaip tai autodatoje yra parodytas ir tepalo lygi kaip patikrinti......... ![]() |
Autorius: | arturca [ Bir 28 2011, 15:53 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
Autodatoje gal parodyta kaip su matuokliu patikrintnt reiks atsisiust ir paziuret kas ten kur ir kaip parodyta ,kazkaip c5 2001 neaptikau matuoklio ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | arturca [ Bir 28 2011, 18:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
o kokios rusys butent tinka AL4 dezems tepalai.? turiu galvoje gamintojai,nesinori kazkaip brangiausi pirkt ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Bir 29 2011, 05:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
arturca rašė: Autodatoje gal parodyta kaip su matuokliu patikrintnt reiks atsisiust ir paziuret kas ten kur ir kaip parodyta ,kazkaip c5 2001 neaptikau matuoklio ![]() ![]() ![]() Žmogau, skirkit automatinę dėžę nuo mechanikos. Automate stovi ir matuoklė, ir filtras. Ir tas tepalas ten kaip vanduo laivui. O mechaninėse matuoklę teko matyt tik Renault. VIsur kitur - arba atsukus šone varžtą, kai pradeda bėgt - pakanka, arba per tą šone skylę dar ir pili. |
Autorius: | arturca [ Bir 29 2011, 11:21 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
tadas1991 rašė: arturca rašė: Autodatoje gal parodyta kaip su matuokliu patikrintnt reiks atsisiust ir paziuret kas ten kur ir kaip parodyta ,kazkaip c5 2001 neaptikau matuoklio ![]() ![]() ![]() Žmogau, skirkit automatinę dėžę nuo mechanikos. Automate stovi ir matuoklė, ir filtras. Ir tas tepalas ten kaip vanduo laivui. O mechaninėse matuoklę teko matyt tik Renault. VIsur kitur - arba atsukus šone varžtą, kai pradeda bėgt - pakanka, arba per tą šone skylę dar ir pili. Nu nezinau ten kaip Renualt,o pas mane 2001 C5 hDI automatas nera nei matuokles(turiu galvoje tokio pat principo kaip variklio) nei filtro tik per varzstus viskas daroma ,beje manuale parodyta lygiai taip pat, nu tipo ant varzto matuokle jis atseit dvigubas kazkoks ir keista kad apie filtra nieko neuzsiminta. Isorei nesimato nieko ,nebent vidui dezes ,o tai reiskia ,kad pats nelabai pasikeisi nes deze reik nuiminet ir ardyt viska,nebent turi garaza duobe ir t.t. |
Autorius: | AurisKo [ Bir 29 2011, 21:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
arturca rašė: tadas1991 rašė: arturca rašė: Autodatoje gal parodyta kaip su matuokliu patikrintnt reiks atsisiust ir paziuret kas ten kur ir kaip parodyta ,kazkaip c5 2001 neaptikau matuoklio ![]() ![]() ![]() Žmogau, skirkit automatinę dėžę nuo mechanikos. Automate stovi ir matuoklė, ir filtras. Ir tas tepalas ten kaip vanduo laivui. O mechaninėse matuoklę teko matyt tik Renault. VIsur kitur - arba atsukus šone varžtą, kai pradeda bėgt - pakanka, arba per tą šone skylę dar ir pili. Nu nezinau ten kaip Renualt,o pas mane 2001 C5 hDI automatas nera nei matuokles(turiu galvoje tokio pat principo kaip variklio) nei filtro tik per varzstus viskas daroma ,beje manuale parodyta lygiai taip pat, nu tipo ant varzto matuokle jis atseit dvigubas kazkoks ir keista kad apie filtra nieko neuzsiminta. Isorei nesimato nieko ,nebent vidui dezes ,o tai reiskia ,kad pats nelabai pasikeisi nes deze reik nuiminet ir ardyt viska,nebent turi garaza duobe ir t.t. čia panašei kaip Nissanų automatuose su durnu tepalų pakeitimu. Stovi išleidime du varžtai. Antrasis atlieka matuoklės vaidmenį, nes yra ilgas kaip vamzdukas. Po išleidimo vėl įsukamas tas vamzdukas ir tepalai pilasi išsukus nuo dėžės viršaus daviklį. Kai tepalai pradeda bėgt per vamzduko viršu žemyn, tada jau norma ir užsukamas pirmasis varžtas. |
Autorius: | arturca [ Bir 30 2011, 09:37 ] |
Pranešimo tema: | Re: transmissios tepalo keitimas |
Cia ne panasiai o taip pat ![]() ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |