WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
C5 kietuju daleliu filtras http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=25757 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | marko2744 [ Gru 07 2011, 17:46 ] |
Pranešimo tema: | C5 kietuju daleliu filtras |
Sveiki, Gal kas zinot kur ir paską butu galima ta filta atjunkt. |
Autorius: | kestas197901 [ Gru 07 2011, 18:20 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
marko2744 rašė: Sveiki, Gal kas zinot kur ir paską butu galima ta filta atjunkt. kam tau ji atjunkt papildik ir viskas |
Autorius: | marko2744 [ Gru 07 2011, 18:40 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
tai kad tas papildimas nemazai kainuoja. |
Autorius: | kokonas [ Gru 07 2011, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
Prie parasho pasirashykite kolega koks miestas ![]() |
Autorius: | marko2744 [ Gru 07 2011, 21:16 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
Klaipeda |
Autorius: | taurius [ Gru 07 2011, 22:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
Nebent važiuosi kada į Kauną ![]() Tą filtrą reik pirmiausia programiškai pašalinti ir tik po to išmušti iš duslintuvo. |
Autorius: | marko2744 [ Gru 07 2011, 22:13 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
tai padarytum ? ![]() |
Autorius: | taurius [ Gru 08 2011, 07:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
Padaryčiau ![]() |
Autorius: | marko2744 [ Gru 08 2011, 09:30 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
2,2Hdi, 2001metu 98kw |
Autorius: | nembuski [ Gru 08 2011, 10:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
nebegrybaukit hebryte pas mane toks pat auto, man pasalino fapa ir atjunge viena zarnele ir jokiu isprogramavimu nereikia nebegrezhkit ish citrinistu jau tu lituku jiem ir taip yra kur juos investuot.po atjungimo nebeturiu jokiu problemu.tereikia dreles su ilgu grazhtu keliu raktu kad fapa nusiimt ir mazho varzhtelio kad slangute viena uzhglusint galima ir paciam pasidaryt.Jei ka as irgi klaipedoj parasyk jei noriu duosiu meistriuko tel gero ir susitarsi tau padarys |
Autorius: | marko2744 [ Gru 08 2011, 11:27 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
bet kiti yra sake kad reik su kompu kazka padaryt |
Autorius: | taurius [ Gru 08 2011, 14:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
nembuski rašė: nebegrybaukit hebryte pas mane toks pat auto, man pasalino fapa ir atjunge viena zarnele ir jokiu isprogramavimu nereikia nebegrezhkit ish citrinistu jau tu lituku jiem ir taip yra kur juos investuot.po atjungimo nebeturiu jokiu problemu.tereikia dreles su ilgu grazhtu keliu raktu kad fapa nusiimt ir mazho varzhtelio kad slangute viena uzhglusint galima ir paciam pasidaryt.Jei ka as irgi klaipedoj parasyk jei noriu duosiu meistriuko tel gero ir susitarsi tau padarys Šitas "metodas" veikia tik labai ribotiems atvejams. Toks metodas neveiks, jeigu suges: išmetimo dujų slėgio daviklis, fap skysčio lygio daviklis, fap skysčio dozavimo varikliukas, pasibaigs pats skystis (skydelyje degs level minimum) arba tiesiog užsikiš tos pragręžtos skylės. Taip pat šiuo metodu vis dar tebevyks regeneracijos procesai (priklausomai nuo to, kaip ten tas skyles išgręš) - tai reiškia jog padidės kuro sąnaudos, sumažės trauka ir bus deginamas išmetimo vamzdis ![]() Žodžiu tai yra veiksminga tik užsikišus pačiam filtrui, laikinai išspręsti problemą. Norin pašąlinti filtrą teisingai reikia perprogramuoti įpurškimo kompiuterį taip, jog jis nevykdytų regeneracijų. Po tokio išprogramavimo jis nekreips dėmesio į jokias klaidas, susijusias su FAP sistema, pasibaigusiu skysčiu, taip pat nedarys regeneracijų (mažesnės kuro sąnaudos) ir bus galima pilnai pašąlinti patį filtrą (lengviau kvėpuos variklis). Žinoma, tai yra tik mano nuomonė. |
Autorius: | marko2744 [ Gru 08 2011, 19:25 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
ir gi nelabai noriu tiket kad fap filtra atjunku be kompiuterio pagalbos |
Autorius: | qvauka [ Gru 28 2011, 16:19 ] |
Pranešimo tema: | Re: C5 kietuju daleliu filtras |
Sveiki, kaip tik turiu pragrezta Fap filtra. iki tol kokius puse metu vazinejausi su uzsikisusiu, o tai reiskia, kad trauka tai dingdavo tai budavo, kol viena syki nesugalvojau prasigrezti. Viska pragreze, ipyle vietoj EOLYS dyzelio ar kazko panasaus kad neuzsaltu, kazkoks raudonas skystis ( labai nesigilinau kas tai ), kuri laika nemete jokiu klaidu ir atsirado trauka. Zinoma trauka dabar netokia kokia kazkada budavo, bet jau zymiai geriau negu vazinejant su uzsikisusiu FAP filtru. Bet klaidas vis dar kartais ismeta jog "diesel antipolution system fault" ar "clean diesel filter as soon as posible" bet po klaidu ismetimo trauka nebepradingsta. Taigi mano atveju pragrezimas padejo, zinoma tikriausiai per tuos puse metu vazinejimosi su uzsikisusiu filtru, kai ismetamosios dujos negalejo laisvai iseiti o lysdavo neaisku pro kur kogero pakenkiau varikliui, del to ir trauka nebe tokia kokia budavo. Tad kuo greiciau tuom susirupinsite tuo lengviau bus jusu masiniukui. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |