WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Pavarų dėžės nuėmimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=26284 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Šarmas [ Vas 26 2012, 23:08 ] |
Pranešimo tema: | Pavarų dėžės nuėmimas |
Gal kas bandėt patys keist sankaba? Gal yra minčių kaip lengviau ir greičiau atskirt ir ištraukt pavarų dėžę? 2 l Hdi, 2002 m. C5. |
Autorius: | kokonas [ Vas 27 2012, 18:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų dėžės nuėmimas |
Šarmas rašė: Gal kas bandėt patys keist sankaba? Gal yra minčių kaip lengviau ir greičiau atskirt ir ištraukt pavarų dėžę? 2 l Hdi, 2002 m. C5. nemates instrukciju tokiems darbams, bet seip suki varzhtus ir imi ta dezhe lauk, pusashius atsikabinsi, starteri nuomsi ir trauk lauk. viska skaip sakoma darbo eigoje . |
Autorius: | Šarmas [ Vas 27 2012, 19:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų dėžės nuėmimas |
Jo, tikiu kad instrukcijų nėra ![]() ![]() |
Autorius: | exDalimis [ Vas 27 2012, 19:22 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų dėžės nuėmimas |
pusasiai issitraukia paprastai traukiant rankomis, kartais vos vos "padedant" montiruote ar plaktuku (aisku nepamisk pries tai issileisti tepalo is dezes, bei pasiruosk skuduru uzkist pusasiu skyles, nes vistiek tekes kazkiek tepalo) nelupk dezes nenuemes sankabos cilindriuko atsargiai iskabink begiu trosus as asmeniskai tai nuimineciau neze nenuemes ilgojo pusasio, nes jo pakabinamas guolis daznai buna be proto uzkepes, jei masina be centrines sferos pasigalvociau apie traverso nusileidima, jei aisku neprasisuks priekiniu varztu verzles lanzeronuose (50% galimybe), + keleivio puses traveso uzpakalinis salemblokas uzket megsta. o toliau viskas elementaru |
Autorius: | Šarmas [ Vas 27 2012, 23:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų dėžės nuėmimas |
pradžiai dėkui už pakankamai išsamią informaciją. kažką buvau girdėjas apie tepalus, bet tik kad pro pusašius pasileidžia, tačiau žadėjau neleist, o užkišt pusašių skyles. O išsileidžia bendrai, ar reduktorius dar atskirai? sankabos cilindriukas stovi prieš akis, jo tikrai neužmiršiu, tik dar nestudijavau kaip nuimt, kad nereiktu orint. Daugmaž puse dalių jau nurinkau.Ardau plikai -nuėmiau, net kažkokį tai atmušėją prie reduktoriaus ant penkių varžtų, kuris su snapu nesidavė nuimamas dėl atsirėmimo į balkį ir dėl ilgų varžtų (kam jų tiek reikia ilgų ir starterio ir atmušėjo), bėgių trosus atsukau su visu mechanizmu (trys varžtai) nuo dėžės (Varžtai tai gražiai atsisukinėja). Gerai, kad užmačiau ant smagračio apsukų elektromagnetą, o būčiau tikrai nurakęs. Pagrindinė problema pusašiai-ar prieš ištraukiant reikia atsijungt nuo ratų? Nes smegenis ir laidyna paleidau, o mašina nesukėliau iki galo ir stovi darbinėja padėtije. Kaip sankaba atjungt? nes kiek supratau man parėjo išminamasis, greičiausiai sulindo į diskatorių, nes atkėlus pedalą net nebebandžiau, kad nepriknist daugiau. Biški neaiški ta vieta (as asmeniskai tai nuimineciau neze nenuemes ilgojo pusasio, nes jo pakabinamas guolis daznai buna be proto uzkepes, jei masina be centrines sferos pasigalvociau apie traverso nusileidima, jei aisku neprasisuks priekiniu varztu verzles lanzeronuose (50% galimybe), + keleivio puses traveso uzpakalinis salemblokas uzket megsta. o toliau viskas elementaru) O ištraukiant paremt varikli ar reikia? Kiek pastebėjau apčioje stovi variklio pagalvė. Ar dėžė lengvai išsitraukia? Mačiau ją dar laiko trys varžtai pagalvės? Dar nežinau ką pamatysiu išėmęs bet manau reiks persirinkt ir pačią dėžę, nes per didžiuosius šalčius metė ketvirta pavara. Na gal dar patarsist ką išdėsčiau ir ryt po darbo bandysiu išprašyt lauk. |
Autorius: | exDalimis [ Vas 28 2012, 09:09 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų dėžės nuėmimas |
1) jei ruosies perrinkinet deze, tai issileisk iskart tepala 2) isimsi sankabos cilindriuka, ranka atpalaiduosi isminamojo guolio sakute ir skaityk kad tavo "sankaba atkabinta" - nes daugiau jokio kito "atkabinimo "neisivaizduoju 3) taip, pusasius pries istraukiant reikia atsijungti nuo ratu, tik kaip ir rasiau anksciau as tai daryciau tik su vairuotojo puses pusasiu, o keleivio puses palikciau ramybej, nes ten kruva reikalu su juo 4) varikli pasiremt/pasikabint stipriai rekomenduotina |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 29 2012, 09:00 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pavarų dėžės nuėmimas |
Tepalą reikia išleisti būtent dėl to, kad jei neišleisi, jis pats išsileis ant grindų/žemės pro pusašių skylas, vos juos truktelėjus. Tokia konstrukcija. Siūlyčiau ir salnykus jųjų pasikeist tuo pačiu, nes gana dažnas atvejis išoriniam salnykui, kad pajudintas nebelaiko. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |