WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 10:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 12 2018, 10:51 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 108
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Galima, bet 5w30 vistiek.

Bet 0w-30 arba 5w-40 irgi tinka, ar ne taip ?

Kad ir šita: 5w-40 TOTAL QUARTZ INEO MC3 - http://www.totaloil.com.au/automotive-l ... 5w-40.html
arba
0w-30 TOTAL QUARTZ INEO FIRST- (http://www.totaloil.com.au/automotive-l ... 5w-40.html

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 12 2018, 13:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
medinis rašė:
tadas1991 rašė:
Galima, bet 5w30 vistiek.

Bet 0w-30 arba 5w-40 irgi tinka, ar ne taip ?

Kad ir šita: 5w-40 TOTAL QUARTZ INEO MC3 - http://www.totaloil.com.au/automotive-l ... 5w-40.html
arba
0w-30 TOTAL QUARTZ INEO FIRST- (http://www.totaloil.com.au/automotive-l ... 5w-40.html

Pilk šitą ir bus ramu - http://www.totaloil.com.au/automotive-lubricants/products-cars/pcmo_engine-oil/quartz-ineo-ecs-5w30.html
Nemanau, kad po filtro pašalinimo reiktų keisti tepalą.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 18 2022, 19:51 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Ir štai atėjo ir man ta diena... Antipollution fault... Tai prikelsiu temą.

Diagbox rodo P0488, P1498
Air metering valve. Position incorrect (too closed)
na, dar P1445 - Additive adding.
The quantity of additive injected into the particle emission filter has exceeded the maximum threshold The particulate emission filter must be changed
Tai kaip ir viskas aišku, reikia imtis DPF'o.
Bet, kad būtų įdomiau, dar turime
U2005 Triggering (vehicle speed receipt anomaly),
o prie P0448 ir P1498 štai tokie duomenys:
List of associated variables
Engine speed 0 Rpm
Coolant temperature -25 °C
Mileage 0 Km
Vehicle speed 232 kph
Air metering valve position setting -100 %
Air metering valve position copy 0 %
Accelerator pedal position 0 %
Measured air flow 0 mg/impulse

veiksmas stovint, variklis beveik darbinės temperatūros, išjungtas
gal čia koks daviklis grybauja ?

Ar dar galiu bandyti paleisti priverstinę regeneraciją ? pilti kokių nors skysčių iš parduotuvės ?

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2022, 05:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ta klaida del suodziu filtro yra grynai pagal skaitliuka - kilometrus. Jei regeneracija ne per dazna ir milibarai gazuojant ne per auksti, tai padarykit programini suodziu diltro keitima ir klaida issitrins.
Del sklendes reikia apziureti. 120kw varikliui megsta isdilti ir nusimauti plastikine traukute nuo tos sklendes svirteles. Cia droseline, kur is priekio isiurbimo kolektoriaus. Sklende vakuumine, bet turi elektrini padeties davikli. Priklausomai nuo modelio ir metu, buna vienguba arba dviguba. Apziurekit arba apciupinekit. Jei isdile, galima det nauja, bet esu kelias ir sutaises liaudiskais metodais su skardukem ir varzteliais.
Del paskutines klaidos, ji turetu buti parazitine

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 19 2022, 21:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
Tadas kaip visada - ekstrasensas :)
sklendė dvivamzdė. apžiūrėti pakankamai sudėtinga, reikia šiek tiek nusiardyti... tai šiandien bandžiau tik pačiupinėti.
apčiupinėjus - su kaire (iš priekio žiūrint) viskas gerai, traukutė stabiliai sėdi vietoje,
o dešinės pūslės traukutė nuo sklendės grybuko nukritusi. apčiupinėjus jaučiasi, kad šone trūkusi. Ar ji su su šlicu, ar taip keistai išdilusi ?
uždėjau, bet nepanašu, kad rytoj nenukris.
Ar įmanoma ją pakeisti nenuimant sklendžių korpuso ? ir kur gauti ? ar šrote ieškoti ? nes naujas randu tik komplekte su sklendžių korpusu ir apie 280 €,
pamačius kainą kyla noras pameistrauti :)

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 20 2022, 09:54 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
ok, radau pas lenkus puikią sklendžių korpuso fotosesiją iš visų pusių, dabar viskas daug aiškiau, negu tik apčiupinėjus.
Gal kam pravers:
https://autoczesci360.pl/przepustnica-powietrza-oryginal-citroen-peugeot-c5-308-3008-20hdi-9677515880-85039.html

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 21 2022, 08:19 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Rgp 27 2018, 08:52
Pranešimai: 114
Miestas: Kaunas
nuėmus oro vamzdį nuo interkulerio į sklendžių korpusą atsivėrė visai patogus priėjimas,
vakuuminė pūslė nusiėmė pasukus prieš laikrodžio rodyklę. Pasipriešinimas buvo nemažas,
pasirodė, kad yra 'saugikliukas', kuris, aišku, nulūžo. Nežinau, ar būtų pavykę jį nuspausti net jei ir būčiau žinojęs, kad toks yra.
Iš sąvaržėlės išlanksčiau spyruokliuojančią kilputę užmovimui ant sklendės grybuko, nes plastmasinės traukutės kilpa išmalta ir šone pratrinta kiaurai.
Bandžiau tą vielą įlydyti į plastmasę lituokliu, bet plastmasė nelabai pasiduodanti, tai šiek tiek įgilinau ir sutvirtinau viską epoksidiniu 'plastilinu'.
Aišku, ramiau būtų pakeitus į gerą detalę, bet tikėkimės, kad laikys ir tas kolchozas.
Šiandien rytą pastebėjau, kad kamštuke važiuojant mažu gazu važiuojasi lygiai, anksčiau jausdavosi švelnus trūkčiojimas,
matyt nuo sklendės 'plasnojimo' išmaltoje kilpoje.
Klausimas išspręstas, ačiū, Tadai :appl:

_________________
C5 X7 Tourer Exclusive (2010) 2,0 HDI 165 120kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2022, 17:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
vbitas rašė:
nuėmus oro vamzdį nuo interkulerio į sklendžių korpusą atsivėrė visai patogus priėjimas,
vakuuminė pūslė nusiėmė pasukus prieš laikrodžio rodyklę. Pasipriešinimas buvo nemažas,
pasirodė, kad yra 'saugikliukas', kuris, aišku, nulūžo. Nežinau, ar būtų pavykę jį nuspausti net jei ir būčiau žinojęs, kad toks yra.
Iš sąvaržėlės išlanksčiau spyruokliuojančią kilputę užmovimui ant sklendės grybuko, nes plastmasinės traukutės kilpa išmalta ir šone pratrinta kiaurai.
Bandžiau tą vielą įlydyti į plastmasę lituokliu, bet plastmasė nelabai pasiduodanti, tai šiek tiek įgilinau ir sutvirtinau viską epoksidiniu 'plastilinu'.
Aišku, ramiau būtų pakeitus į gerą detalę, bet tikėkimės, kad laikys ir tas kolchozas.
Šiandien rytą pastebėjau, kad kamštuke važiuojant mažu gazu važiuojasi lygiai, anksčiau jausdavosi švelnus trūkčiojimas,
matyt nuo sklendės 'plasnojimo' išmaltoje kilpoje.
Klausimas išspręstas, ačiū, Tadai :appl:

Super !
Nesunku ir ta sklendyna visa issimti, jei kada dar reikes. Bent kiek pamenu

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007