WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=35&t=31365 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | paulius_c4 [ Kov 28 2014, 02:21 ] |
Pranešimo tema: | Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Labas. Duokit konsultacija - kuom realiai skiriasi 2002 metu varikliai 2 litrai "ne hpi" ir "hpi". Kame hpi minusai? Desimt metu vazinejau paprastu 100kw benzininiu ir po avarijos vel radau labai gerai islaikyta benzinini 2.0, bet jis hpi. Tai jis geras/blogas? Trumpai ir aiskiai kas zinote informuokit kame reikalai... Aciu. |
Autorius: | taurius [ Kov 28 2014, 07:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Tik ne HPI...net minčių neturėk ![]() |
Autorius: | paulius_c4 [ Kov 28 2014, 12:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
taurius rašė: Tik ne HPI...net minčių neturėk ![]() Aš labai aiškiai suformulavau klausimą ir jo pagrindinė esmė "kodėl" jie skiriasi ir kame minusai. Jei gerbiamasis "taurius" neturi laiko, noro ar supratimo, nekomentuok. Prašau visų, parašykit bent kiek informacijos, o ne kažkokią paauglišką bevertę nuomonę. Man skubiai reikia naujo automobilio, tad esu irzlus tokiems niekams. Antras dublis. Gal yra nusimanančių? Iš anksto dėkoju. |
Autorius: | nerimka [ Kov 28 2014, 12:56 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
net neziurek i ta puse. o jei nori suzinoti kodel, pasinaudok gugliu, o ir siame forume buvo kai kas, paieska panaudojes rasi |
Autorius: | Citrusas [ Kov 28 2014, 12:59 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Kiek as suprantu, tai HPI nuo paprasto benzinkos skiriasi kuro ipurskimu. Jei paprastam 2.0 variklyje kuro purkstukai stovi dar iki voztuvu ir purskia benzina pries voztuvus, ir kuro-oro misinys padaromas dar pries voztuvus, tai HPI variklyje purkstukai stovi cilinde ir purskia kura tiesiai i degimo kamera, kaip ir dyzeliuose. Vadinasi kaip ir HDI dyzeliuose stovi kazkas panasaus kaip Common rail sistema, sudaromas aukstas kuro spaudimas purkstukuose ir ipurskiama tiesiai i cilindra. Internetas sako, kad taip padididinama variklio ekonomija ir galia. Bet minusas atsiranda tikriausiai tame, kad kaip ir dyzeliuose atsiranda didelis elektronikos kiekis kuris priziuri visa sita procesa. |
Autorius: | Citrusas [ Kov 28 2014, 13:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Dar gali jei kerti angliskai pasiskaityti: http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/v ... =3&t=39288 |
Autorius: | linasdz [ Kov 28 2014, 13:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
taurius rašė: Tik ne HPI...net minčių neturėk ![]() Prieš 15-20 metų visi sakydavo tik ne benziną su įpurškimu, imk su karbiuratoriumi - lengviau tvarkyti... |
Autorius: | Saulynas [ Kov 28 2014, 13:18 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
linasdz rašė: taurius rašė: Tik ne HPI...net minčių neturėk ![]() Prieš 15-20 metų visi sakydavo tik ne benziną su įpurškimu, imk su karbiuratoriumi - lengviau tvarkyti... Buvo tokia legenda-atsimenu ![]() |
Autorius: | Saulynas [ Kov 28 2014, 16:26 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
pppC5 rašė: taurius rašė: Tik ne HPI...net minčių neturėk ![]() Aš labai aiškiai suformulavau klausimą ir jo pagrindinė esmė "kodėl" jie skiriasi ir kame minusai. Jei gerbiamasis "taurius" neturi laiko, noro ar supratimo, nekomentuok. Prašau visų, parašykit bent kiek informacijos, o ne kažkokią paauglišką bevertę nuomonę. Man skubiai reikia naujo automobilio, tad esu irzlus tokiems niekams. Antras dublis. Gal yra nusimanančių? Iš anksto dėkoju. Kažin ar kas kitas sugebėtu geriau paaiškint kodėl ,jei labai knieti paskambink žmogui ir jei bus neužimtas pateiks tau visą info ,reputaciją Taurius turi geležinę ir nepajudinamą ,o tavo atveju paprasčiausiai laiko stoka rašinėjimui ![]() |
Autorius: | paulius_c4 [ Kov 28 2014, 17:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Ok, mintis aiški. Ačiū. |
Autorius: | taurius [ Kov 28 2014, 17:32 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Privalumas vienas - truputuką mažesnės kuro sąnaudos. Pati sistema yra labai nepatikima, Citroen'as tokius C5 leido tik porą metų, po to dėl patikimumo stokos atsisakė. Nauji kuro siurbliai tarnauja 60-80kkm, genda tiek siurbliai, tiek slėgio reguliatoriai, o kadangi jų pagaminta nedaug, tai ir detalių naudotų pasirinkimas skurdus. Jeigu paprastas 2.0l variklis didelių problemų su įpurškimo sistema kaip ir neturi tai žmonės su hpi ilgai be gedimų nevažiuoja. Jeigu yra noro ieškoti savo pasirinkimui pritarimo ir keliauti prieš srovę - prašom pirkti ir įrodyti priešingai. Bet čia principe kaip Xantia Activa - įdėja teoriškai labai graži, bet praktiškai (įvertinus, jog tai ne naujas automobilis) turi būti arba labai turtingas, arba tikras Citroen fanas, jeigu nori išlaikyti tokį automobilį. |
Autorius: | tadas1991 [ Kov 28 2014, 23:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
Jaučiu, kad ir dujos į tą motorą nelabai dedasi, jei pirkėjui tas aktualu. Nesu nagrinėjęs tos sistemos, bet pagal idėją, turėtų nebūti droselinės sklendės, kurios dėka gaunamas vakuumas, kurio reiktų paprastoms šlanginėms arba purkštukinėms dujoms įsiurbti. Nebent jei jau taikomas tiesioginis dujų įpurškimas. |
Autorius: | nerimka [ Kov 29 2014, 00:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
duju dabar jau septynios kartos berods, bet paskutines trys gana specifines. kai kas kartom vadina, kai kas laiko kad tik 4 buvo. ten yra ir be reduktoriu, skysta faze purskia, auksto slegio siurblys bake, kainuojantis daugiau negu 4 kartos iranga ir panasiai. deda ir i tiesioginio ipurskimo benzus, ir i dyzeli, tik kad prasmes ten nedaug taupymo tikslais. dujas naudoja tik dalinai, didele dali normalaus kuro, o kaina didele. bet kai kas deda i apynaujes edrias masinas. na i tokia tikrai neapsimoka. ides ir i sita hpi, bet ne bet kas ir uz brangiai ir pas bet ka nepasireguliuosi. |
Autorius: | Saulynas [ Kov 29 2014, 08:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
nerimka rašė: duju dabar jau septynios kartos berods, bet paskutines trys gana specifines. kai kas kartom vadina, kai kas laiko kad tik 4 buvo. ten yra ir be reduktoriu, skysta faze purskia, auksto slegio siurblys bake, kainuojantis daugiau negu 4 kartos iranga ir panasiai. deda ir i tiesioginio ipurskimo benzus, ir i dyzeli, tik kad prasmes ten nedaug taupymo tikslais. dujas naudoja tik dalinai, didele dali normalaus kuro, o kaina didele. bet kai kas deda i apynaujes edrias masinas. na i tokia tikrai neapsimoka. ides ir i sita hpi, bet ne bet kas ir uz brangiai ir pas bet ka nepasireguliuosi. Gal ir įdėtų bet kolkas neteko girdėti |
Autorius: | AurisKo [ Kov 29 2014, 18:01 ] |
Pranešimo tema: | Re: Pakonsultuokite 02' metu benzininis C5 "HPI ir neHPI" |
http://c5club.neerden.nl/c5/pdf/en_hpi.pdf Pasiskaitymui oficiali literatūra apie HPI, bet žinoma tik iš gerosios pusės ![]() |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |