Patikrinimas atliekamas
tik pagal gamintojo instrukcija.
Nuleisti automobilio kėbulą į apatine padėtį


Gesinam varikli. Atsukam LDS bakelio kamštelį matom, kad tuščias, taip ir turi būti.

Prisijungiam Lexsija (diagnostinį skanerį), pasirenkam automobilio tipą.

Atsivėrusiame lange pasirenkam skiltį diagnostika.

Spaudžiame Globalus testas, laukiam kol nuskaitys visus blokus.

Pasirenkame skiltį, pakaba.

Susirandam pačioję apačioje skiltį, Slėgio numetimas.

Patvirtinam.

Slėgio numetimas truks apie 3 minutes.

Patvirtinam, vyksta aktyvacija.

Na ir sulaukia pabaigos, kėbulas pilnai nutupia ,amortizuoja tik ant padangų, jei spaudinėsime.
Gaunam pranešimą:
Išjungti degimą. Palaukti 1 min ir atjungti akumuliatorių.
Laikas reikalingas tam kad pakabos ECU galėtų išsaugoti duomenis, teisingai atmintyje.


Na ir štai matome tikra lygi LDS bakelyje, jei trūksta papildome iki Max padėties, jei per daug sulyginam iki reikiamos padėties, kaip nuotraukoje.

C5X7 viskas analogiškai, tik skirsis interfeisas lexsija ar diagboxsa ką naudosit.
Skysčio LDS lygio patikrinimas atliekamas automobilyje, esant priverstinėje apatinėje padėtyje (slėgio pakabos hidrauliniame kontūre nėra)
"b" Max lygis skysčio LDS.
"a" Min lygis skysčio LDS.
Atsukti dangteli (3) bakelio skysčio LDS.
Esant reikalui papildyti skysčio LDS iki Max lygio "b".